אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » יחסי ציבור » מיתוג - יש חיה כזאת

מיתוג - יש חיה כזאת

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: יחסי ציבור
המאמר נקרא 1520 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



Branding הוא הביטוי האנגלי לתחום המיתוג. מטרתו של המיתוג הינה לייצר הצהרה או השקפה של פרודקט מוגדר בדעתם של רוכשים אפשריים של אותו תוצר. סדר פעולות המיתוג יוצר אפשרות להפריד מוצר בודד מיתר המוצרים המגוונים. Branding מפתח דוגמא ייחודית למוצר בנפרד משארית המוצרים הנמכרים בשוק. נוהל המיתוג דורש מהמוצר הממותג להיות מצוין ומקובל בדעת הציבור המקומית. תוצר הנחשב כמוצלח, אולם בעיקרו של דבר לא כן לא ישגשג בתחום המיתוג.

תחום Branding בכמה צעדים:

הנדבך הראשון בתהליך Branding הינו בפועל עבודת חקר וסקירת שוק שכוונתה לאמץ הבנה וכלים בשביל להתאקלם בשוק. הלימוד יכיל את סעיפי התורפה והאון של המוצר, ציבור המטרה, בדיקה של מוצרים דומים, בדיקה של סעיפי השיווק למוצר, סקירת המוצר ועוד מכלול סעיפים שיסייעו על ממוש תורת מיתוג משובח. הנדבך ההבא לתהליך המיתוג הינו יצירת תהליך עבודה בכדי להגיע ליעדים שקבעתם עבורכם בהתחלת התהליך. הצעד השלישי בתהליך ה – Branding הינו ארגון ויצירת הרעיון העיקרי של המוצר, דהיינו סידור הסמליל, הלוגואים וכתיב המסרים של המוצר שאותו אנחנו מבקשים למכור. הצעד הרביעי והאחרון בתורת המיתוג של התוצר הינו פרסום התוצר באזורי השיווק בכדי לבחון כיצד ציבור המטרה מגיב לתוצר וסופג אותו באותו אופן שקיוויתם. תחום מיתוג של עסק או תוצר הוא תחום עיקרי בשיעור רב בשגשוג של תוצר בשוק הקנייני המתוחכם ביותר. מיתוג דורש ליטול את כלל החוקים שאותם ניסחו יוצר התוצר עצמו ולמכור לפי הכללים האלו. כך אם, כמות, אנחנו רוכשים בגדי מותג, אנחנו רוכשים לא רק לבוש, אך גם הרגשת רווח של מנצחים, ספורטיביות מקסימלית ומקום בקרב האופנה הגלובאלית. את כלל הכללים האלו אפשרי למכור דרך המראה שאותו מעדיפים המייצרים והמוכרים להציע לעיני קונים אפשריים.

מותג בשנים האחרונות:

במאה ה-21 התחילו קבוצות רבות מספור לזהות בתועלת הכספית הקיימת בתחום המיתוג וצמיחתה המיידית אל ענפי פעילות וסחר שונים נהייתה נוחה מאוד. בתקופה האחרונה חדרו אל שוק הייצור והסחר, והחוג המדיני ביטויים מכירתיים כגון מיתוג. חיוניות תהליך זה של מיתוג נמצאת בפירוד הקבוצות היצרניות הנבדלות אחת מהשניה. מלבד זאת יש גם עניין שווי הקבוצה היצרנית בין כלל הקונים. אם נעדר תהליך של מיתוג ישנו סיבוך לצורך לדעת מה ההבדל בין תוצר למשנהו ובין הקבוצות היצרניות הזרות.


אודות מחבר המאמר:

הכותב בעל ניסיון רב בעולם העסקים ובעולם האינרנט.



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר מיתוג - יש חיה כזאת תגובות למאמר מיתוג - יש חיה כזאת

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מיתוג - יש חיה כזאת. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

ניקוי ארובות של מנדפים, כי אתה לא רוצה שהעסק יסריח
האם התקשורת נגדנו או למעננו
איך בונים אתר אינטרנט למשרד עורכי דין? - יורי גנקין
מיתוג - יש חיה כזאת
אירועי השקה- איך להשיק מוצר בסטייל
יחסי ציבור – האם זה נחוץ לי?
דוברות בעידן האינטרנט
מתנות קידום מכירות
מתנות לעובדים לראש השנה
קידום מכירות לעסקים
מוצרי פרסום ושיווק
מוצרי פרסום לקידום מכירות
מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצרי פרסום ומתנות
יבוא מוצרי פרסום

הנך נמצא כאן: מיתוג - יש חיה כזאת.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.