אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

יחסי ציבור

מאמרים בנושא יחסי ציבור, הכוללים מידע מתחום היח"צנות (Public Relations), פעילות תקשורתית, שירותי דוברות, ייעוץ תקשורתי וכדומה.

ניקוי ארובות של מנדפים, כי אתה לא רוצה שהעסק יסריח
ניקוי ארובות, ניקוי מסננים הם אחד האלמנטים ההכרחיים על מנת לשמור על בריאותם של אנשי הצוות במעבדות וכן במפעלים גדולים שפועלים עם חומרים מסוכנים, או שפועל נלווה לתהליך הייצור הוא יצירת חומר שעלול לפגוע בהם.

האם התקשורת נגדנו או למעננו
האם התקשורת נגדנו או בעדינו אומרים כי אי אפשר בלי אבל קשה עם האם זאת ההגדרה לתקשורת בעולם

איך בונים אתר אינטרנט למשרד עורכי דין? - יורי גנקין
כפי שכבר כתבתי בפוסט הקודם שעסק בשאלה מדוע עורכי דין בכלל זקוקים למיתוג? , הנוכחות האינטרנטית של כל משרד עורכי דין, גדול כקטן, ברשת האינטרנט הינה בבחינת הכרח

מיתוג - יש חיה כזאת
מטרתו של המיתוג הינה לייצר הצהרה או השקפה של פרודקט מוגדר בדעתם של רוכשים אפשריים של אותו תוצר. סדר פעולות המיתוג יוצר אפשרות להפריד מוצר בודד מיתר המוצרים המגוונים.

אירועי השקה- איך להשיק מוצר בסטייל
אירוע השקה הוא אירוע בו מוצר כלשהו נחשף בפני קהל מוזמנים, המורכב לרוב מרוכשים או מתעניינים פוטנציאליים וכן נציגים של כלי התקשורת. אירועי ההשקה מהווים חלק ממאמצי יחסי הציבור של החברה המשיקה.

יחסי ציבור – האם זה נחוץ לי?
נתחיל מהשאלה מה זה יחסי ציבור? למעשה מדובר על עיצוב תפיסה של הקהל הרחב לגבי מוצר, שירות או חברה.

דוברות בעידן האינטרנט
מאז ומעולם ארגונים, חברות העסיקו דוברים במשרה מלאה, לשם הצגת חזון החברה, התמודדות עם פרסומים תקשורתיים וכדומה.

מתנות קידום מכירות
כל עסק שמכבד את עצמו נוהג לחלק מתנות קידום מכירות לצורך קידום העסק ושיפור תדמית העסק. מתנות קידום מכירות הן מוצרים שונים, הנושאים את הלוגו והמסר השיווקי של החברה אותו נרצה לקדם. התהליך לא חייב להיות כל כך ברור, מתנה קטנה וחכמה תוכל להוביל את העסק שלכם להצלחה...



מתנות לעובדים לראש השנה
שנה באה ושנה הולכת ושוב האווירה בעסק מתחילה להיות מתוחה. זה לא המאזן השנתי שקרב שמטריד את כולם, גם לא הבישולים וההכנות לקראת החג. כל עובד בתוך תוכו יודע, שהדרך לדעת אם הוא עובד במקום מתגמל ומפנק טמונה באיכות השי שהוא מקבל לראש השנה...

קידום מכירות לעסקים
קידום מכירות לעסקים מתבצע בכמה רמות. בדרך כלל מילת המפתח בנושא קידום מכירות לעסקים היא פרסום. הפרסום יכול להיות כרטיסי ביקור, עלונים, שילוט חוצות, יחסי ציבור וכתבות בעיתונות.

מוצרי פרסום ושיווק
המוצרי פרסום ושיווק, הם כרטיס ביקור שימושי. הם יכולים להגיע באיזו צורה שתבחרו. מחזיק מפתחות, דיסק און-קי, ציוד משרדי, ציוד פנאי, גאג'טים וכל חפץ שתרצו להעניק ללקוחות שלכם. ככל שהמתנה תהיה יצירתית ומקורית יותר ומעל הכל, מוצרי פרסום ושיווק שימושיים יותר.

מוצרי פרסום לקידום מכירות
יש לכם עסק משגשג, מוצר שאתם מאמינים בו, העובדים שלכם הם העובדים הטובים ביותר והם נותנים את השירות הכי טוב שאפשר לתת. יש לכם לקוחות קבועים ובכל בוקר מול המראה את שואלים את עצמכם " אז למה הכול תקוע?"

מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצרי פרסום וקידום מכירות הם כלי שיווק ושימור לקוח. אומנם, לא די בחלוקת מוצרי פרסום וקידום מכירות בלבד. כדי להיות יעילים צריך לדעת מה לתת ולמי לתת...


מוצרי פרסום ומתנות
מתנות הן אמצעי נוסף להגיע אל הלקוח. באמצעות פריט קטן וחכם ניתן להעביר שני מסרים. האחד הוא נכונות לשרת את הלקוח מעבר לנדרש, באמצעות שי המביע הערכה על עצם ההתקשרות עם הלקוח, והשני הוא מיתוג העסק כעסק יעיל, הנותן פתרונות חכמים ויצירתיים....


יבוא מוצרי פרסום
כל בעל עסק מחפש את הפתרון הקטן, החכם, הפשוט והיצירתי, זה שימתג את העסק במקום חיובי יותר, שיכניס לתדמית החברה אופי של חברה צעירה, דינאמית, יצירתית, כזו שיש לה פתרון לכל דבר. בדרך כלל, לאחר מחשבות כאלה מגיעה רק מסקנה אחת - מוצרי פרסום....

מיתוג אישי
מיתוג אישי הוא תהליך של הפיכת אדם למותג. כמו כל מותג המטרה הסופית במיתוג אישי היא להפוך את האדם אשר תהליך המיתוג מתבצע עליו, לגורם המעורר רגשות ומשויך לסדרה של ערכים אצל האנשים הסובבים אותו

ייחסי ציבור גם לעסקים קטנים ועצמאים
מצד אחד אתם עצמאים או עסק קטן ואינכם יכולים להרשות לעצמכם יחסי ציבור קבועים ,מצד שני בשל הצפת המידע שקיימת בעולמנו בכדי "לצוף" באוויר אתם נדרשים לדעת איך לייצר קצת "רעש תקשורתי סביבכם.אז בכל זאת איך ?

משפט ויחסי ציבור
אדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו – המשפט הזה נכון בכל מצב, אולם בעידן של היום, משפטם של חשודים ונאשמים רבים מוכרע ציבורית, הרבה לפני שנקבע מועד גזר הדין. למה זה קורה?

פרסום או יחסי ציבור- מה עדיף לקידום המכירות?
בעלי עסקים קטנים ובינוניים צריכים לבחון מהי אסטרטגית השיווק המתאימה להם בניסיונם לקדם את מכירות העסק.מאמ זה בוחן מהי האסטרטגיה הרצויה עבורם- יחסי ציבור או פרסום?

מה צריך לדעת יזם מתחיל?
בעידן המודרני, בו התקשורת קובעת את סדר היום, אתה זקוק שהעסק שלך יהיה ממוקם במקום הבולט ביותר, ואין זה משנה במה אתה עוסק, אם אתה יזם נדל"ן, סטרטאפיסט או מעצב שיער. אין עסק שאין לו מקום בתקשורת ואם תשקיע בעבודת יחסי ציבור איכותית, אין סיבה שלא תמוצב בעיתונות.

משחק קופסה ישראלי מקורי חדש - פזצטא! משחק קופסא על צה"ל!
פזצטא הוא משחק קופסה מקורי על צהל - משתלטים על בסיסים, עולים בדרגות, משרתים וצוברים פזם במשחק חוויתי לכל המשפחה, חיילים, מתנת גיוס וכן מתנת שחרור.

מטרות ויעדים ביחסי ציבור
האם יש לך יחסי ציבור אפקטיביים? האם החברה שלך זוכה לחשיפה שמביאה לתוצאות? אין ספק כי משרד יחסי ציבור שמעניק ללקוחותיו תוצאות אפקטיביות הינו משרד שיודע להגדיר מטרות ומדדים להצלחה

יחסי ציבור ככלי להגדלת מכירות
לתפיסתי, ליחסי ציבור חשיבות קרי בהטית בשגשוג עסק ולא משנה מה גודלו. יחסי ציבור טובים לכולם: לעסק קטן ועד לתאגיד על בינלאומי. לכן, תמיכה של משרד יחסי ציבור וליווי של איש מקצוע יסייעו להגדלת החשיפה, ייצרו יחסי ציבור טובים, ירחיבו את המודעות וכמובן יתמכו במכירות.

שוקולד ככלי שיווקי
שוקולד נמצא עם האנושות כבר מאות שנים כמוצר מותרות בהתחלה וכיום כמוצר צריכה לכל דבר ועניין. בשנים האחרונות נעשה בו שימוש יעיל ומפתיע ככלי שיווקי בסביבה העסקית. על זאת ועוד במאמר שלפניכם.

מילון מונחי יחסי ציבור
משרד יחסי הציבור אופיר שפיגל תקשורת וקשרי ממשל - מציג את מילון יחסי הציבור המלא

שיווק מלכרים יצירתי
באקלים הכלכלי של היום ארגונים ללא כוונת רווח נתקלים ביותר ויותר קשיים לגייס תרומות. רובם מתנסים בקיצוצים ובחיסכון בהוצאות היכן שביכולתם לחסוך. באשר לשיווק זו דילמה גדולה כאשר התקציבים "מהודקים".

כל מה שתרצו לדעת על יחסי ציבור
פעילות יחסי ציבור הינה ביסודה אמנות ומדע של כינון היחסים בין ארגונים ובין קהלי היעד שלהם. תפקידם של יחסי הציבור הוא לסייע לעסקים לחזק את הקשרים עם הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאלים.

הבחירה במשרד יחסי ציבור
חברות רבות טוענות כי הן יכולות לספק שירותי יחסי ציבור אפקטיביים, אבל מעטות מהן מבינות אותו לגמרי.

ניטור בלוגים - תפקיד חדש עבור משרדי יחסי ציבור
בלוגים מציגים דרך חדשה ומהפכנית של עיתונות. כלי תקשורת מקוון זה מספק לקהל הצרכנים הרעב למידע, זרם קבוע ורלוונטי של מידע חדשותי על הנושאים שהכי מעניינים אותו.מעקב וניטור בלוגים מספק מידע חיוני למשרדי יחסי ציבור.

שימוש במשרד יחסי ציבור לקידום אירוע ציבורי
כל אדם המתכנן אירוע ציבורי כדאי שישקול שימוש במשרד יחסי ציבור על מנת לקדם את האירוע. מהם היתרונות בצעד שכזה ?

יחסי ציבור בתקופת משבר
"המיתון", המשבר הכלכלי, כל אותם שמות לאותה מרה שחורה אשר שוררת על העולם המערבי וגם הגיעה לארצינו הקטנטונת. אותם שמות גדולים יוצרים בציבור דאגה, לחץ ולעיתים אף פאניקה.


עמוד 1 מתוך 1
[1]  
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.