אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » יחסי ציבור » מטרות ויעדים ביחסי ציבור

מטרות ויעדים ביחסי ציבור

מחבר המאמר: רונן הלל יחסי ציבור
פורסם בקטגוריה: יחסי ציבור
המאמר נקרא 346 פעמים
תאריך פרסום: 01.05.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


האם יש לך יחסי ציבור אפקטיביים? האם החברה שלך זוכה לחשיפה שמביאה לתוצאות? אין ספק כי משרד יחסי ציבור שמעניק ללקוחותיו תוצאות אפקטיביות הינו משרד שיודע להגדיר מטרות ומדדים להצלחה ובנוסף נותן תחושה אמיתית ללקוח כדי ידע ויבין כי "מזיעים" עבורם. משרד יחסי ציבור מסוג זה יודע לתרגם את החשיפה לתוצאות.

כיום, פעילות יחסי ציבור במשרדי כוללת ניתוח מעמיק של צורכי הלקוח, הצגת מטרת על מוסכמת מראש וכן שורה של מטרות נוספות ויעדים להשגה באמצעות יחסי ציבור.

על פי השיטה הבלעדית שפותחה במשרד רונן הלל יחסי ציבור, מדדי ההצלחה של יחסי הציבור הם רשימה שקופה ומוסכמת מראש עם הלקוח. הרשימה כוללת תכנון מדוייק וקפדני של הבמות התקשורתיות שבהן נשאף להופיע, לוח זמנים מוגדר מראש ותיאום ציפיות.

למדדי ההצלחה אני נוהג לצרף ניתוח מקצועי שמעריך את סיכויי ההצלחה ואת פוטנציאל המימוש/קיימות שלהם בתקשורת. כלומר, אני נוהג להמחיש ללקוחותיי מה יקבלו כבסיס במסגרת יחסי הציבור, מה יחשב להצלחה קמפיין יחסי ציבור ומה יהפוך את התוכנית להישג מעולה. בדרך זו של שקיפות מול הלקוחות מתקבלת תמונה ברורה ובריאה.

ביחסי ציבור ובמתן שירות לקוחות קטנים כגדולים, אני מאמין בדרך של עשייה ויוזמה ללא הפסקה.  חשוב לשתף את הלקוח במהלך ובהצלחה, אך גם לשתף בעשייה ולדווח גם על מהלכים שלא הצליחו.

תקשורת טובה עם לקוחות גורמת להם להפוך לשותפים אסטרטגיים ולשגרירים וכך בעצם ניתן להתחבר ללקוח, לחברה או למותג וליצור תקשורת טובה ויחסי ציבור אפקטיביים.

 ואם הזכרנו יחסי ציבור נחזור ונזכיר כי יחסי ציבור זהו הכלי האפקטיבי והאמין ביותר ליצירת דעת קהל, להנעה לפעולה, ליצירת תדמית חיובית ולהעלאת המודעות. משרדינו מציע כלים, ידע וניסיון רב להשגת המטרה, על ידי שימוש בשורה של אמצעים המובילים לחשיפה רחבה בתקשורת רב ערוצית. אנו מתמחים בפניה אפקטיבית לתקשורת המונים, נוגעים ישירות בקהלי היעד ופועלים להשגת המוניטין הרצוי.



אודות מחבר המאמר:

רונן הלל, מנכ"ל ובעלים של משרד רונן הלל תקשוןרת ויחסי ציבור. מומחה בהחדרת במינוף והחדרת חברות ומותגים.

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור  זוכה פרס האריה השואג 2009

 

מוזמנים לבקר באתר החברה: http://www.ronenhillel.co.il

 



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מטרות ויעדים ביחסי ציבור תגובות למאמר מטרות ויעדים ביחסי ציבור

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מטרות ויעדים ביחסי ציבור. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא יחסי ציבור

ניקוי ארובות של מנדפים, כי אתה לא רוצה שהעסק יסריח
האם התקשורת נגדנו או למעננו
איך בונים אתר אינטרנט למשרד עורכי דין? - יורי גנקין
מיתוג - יש חיה כזאת
אירועי השקה- איך להשיק מוצר בסטייל
יחסי ציבור – האם זה נחוץ לי?
דוברות בעידן האינטרנט
מתנות קידום מכירות
מתנות לעובדים לראש השנה
קידום מכירות לעסקים
מוצרי פרסום ושיווק
מוצרי פרסום לקידום מכירות
מוצרי פרסום וקידום מכירות
מוצרי פרסום ומתנות
יבוא מוצרי פרסום

הנך נמצא כאן: מטרות ויעדים ביחסי ציבור.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.