אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » שיווק ישיר » קטלוגים ומגוון פרוספקטים

קטלוגים ומגוון פרוספקטים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: שיווק ישיר
המאמר נקרא 869 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



פרוספקטים + קטלוגים

 

לא פרסמת, לא עשית! זה המוטו הגדול ביותר כיום בעולם העסקים, ובכלל בכל תחומי החיים, חייבים לפרסם בדיוק מה עשית ומה אתה שווה, אחרת קרוב לוודאי שאף אחד לא יתרשם ממך לטובה. אנו חיים בעולם שאחוזים נכרים מהיום שלנו אנו מוצאים את עצמנו עוסקים ביחסי ציבור הן במודע והן שלא במודע, לפעמים אנו ממש יכולים להיות כמו פרוספקטים או קטלוגים לפרסום מהלכים. עסקים, חברות וארגונים עוסקים כמעט כל היום בשיווק ופרסום של פרוספקטים שלהם, קטלוגים שלהם לעבודות או שירותים שהם נותנים ונתנו בעבר.

מה מפרסמים בתוך פרוספקטים או קטלוגים?

אנשי שיווק יודעים כי יש שני דברים מהותיים אותם יש לפרסם על גבי פרוספקטים או קטלוגים. פרוספקטים או קטלוגים חייבים להכיל בתוכם מידע על לקוחות עבר או לקוחות קיימים המקבלים שירות מאתכם, כך אנשים רבים נוספים יוכלו לסמוך על השירות או על המוצרים אותם אתם מספקים. במהלך קבלת החלטה בבחירה בין חברות או עסקים ונותני שירות אחרים אחד הגורמים המרכזיים שיסייעו לנו להחליט ממי אנו מעוניינים לקבל את השירות או לרכוש את המוצר תהיה הגורם של הלקוחות שלו בעבר, כך אנו יכולים לבחון באמצעות שאלה ללקוחות עבר שלו את רמת הסיפוק שיש להם מהשירות שנתן, מהמוצר שסיפק ועוד שאלות, כך למעשה אנו מבטלים כמעט לגמרי את כל הספקות בנושא של הבחירה ומותירים ללקוח את האפשרות להגיד כן, להחליט בחיוב לקחת את שירותנו כחברה, עסק או ארגון בזכות פרוספקטים וקטלוגים המציגים את פרטיהם של לקוחות העבר שלנו.

עיצוב גרפי מקצועי עבור עיצוב של פרוספקטים או קטלוגים

למראה הפרוספקט או הקטלוג משמעות רבה. על מנת ליצור רושם חיובי על המתבונן בפרוספקט או בקטלוגים יש בחור מעצב גרפי מקצועי שידע לעצב פרוספקטים מעוצבים ויפים שיציגו בצורה הטובה ביותר את האיכות שאתם מציגים ואת הרושם אותו אתם מנסים להטמיע בליבו של הלקוח.

ישנם כמובן סוג שני של קטלוגים והם קטלוגים אינטרנטיים, המובנים באתרי האינטרנט של החברה. באמצעותם יכול כל לקוח וכל אחד שמתעניין בחברה לצפות בקטלוג או באותם פרוספקטים ווירטואליים וליהנות מאיכות גבוהה של חדות וצבע, עם אלמנטים דינמיים.

בין אם אתם משווקים באינטרנט את הקטלוג ובין אם אתם משווקים קטלוג פיזי, העיקר הוא לבצע את השיווק בצורה הנכונה ובכך להצליח למקסם את היעילות של אותם פרוספקטים וקטלוגים.


אודות מחבר המאמר:

קידום אתרים אורגני



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר קטלוגים ומגוון פרוספקטים תגובות למאמר קטלוגים ומגוון פרוספקטים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קטלוגים ומגוון פרוספקטים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מדבקות בגלילים
הדפסת מעטפות
איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?
איך יוצרים כרטיסי ביקור
קטלוגים ומגוון פרוספקטים
מוצרי גומי טבעים מול מוצרי גומי סנטטי
קניות חברתיות זה כאן ועכשיו
כיצד נלחמים בתופעת השחיקה בקרב עובדים בענף המכירות? (אריאל בונוס בע"מ)
טיפים לעיצוב פלייר
כיצד בנוי מערך מכירות יעיל?
עקרונות השיווק הישיר – על מה מבוסס השיווק הישיר? (אריאל בונוס בע"מ)
הדפסת שלטים לעסקים בינוניים
עבודות שלטים בדרום
חברות שלטים בצפון הארץ

הנך נמצא כאן: קטלוגים ומגוון פרוספקטים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.