אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » שיווק ישיר » איך יוצרים כרטיסי ביקור

איך יוצרים כרטיסי ביקור

מחבר המאמר: maratbok@gmail.com
פורסם בקטגוריה: שיווק ישיר
המאמר נקרא 472 פעמים
תאריך פרסום: 03.10.11
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כיום, בשלהי שנת 2011 אנו עדיין לא יכולים להגיע למסקנה שכרטיסי הביקור יצרו מהפכה בעולם התעשייה והמסחר, אך ללא ספק אנו יכולים לומר בפה מלא שאכן מדובר בתרבות, מדובר בתרבות שבין סוכן ללקוח ובין חברה או כל בית עסק לקהל היעד שלו. העולם בנוי היום בעיקר מבניית רושם ראשוני שמסתמך על סטטיסטיקות עבר והסתכלות הרבה יותר אינטואיטיבית של הלקוח, בעקבות כך חשוב כיום להשקיע בכל הקשור ליצירת רושם ראשוני אצל קהל היעד שלנו, תתפלאו, אך כרטיסי ביקור יוצרים רושם כל כך חזק עד כדי קבל החלטה מצד הלקוח בנוגע לאם לבצע בעתיד עסקה עם האדם שהעניק לו את הכרטיס.

 

אז על אילו כללים בעצם יש לשמור בכדי להגיע למצב שאותם כרטיסי ביקור יהיו אפקטיביים עבורנו? אם כן, קיימים מגוון רחב של נורמות בכל הקשור לכרטיסי ביקור, אלו נורמות שנבנו עוד במהלך העשורים האחרונים וכיום כמעט כל איש מקצוע שמתעסק בהדפסה של כרטיסי ביקור יוכל לומר לכם אותן, הדבר הראשון והכול כך חשוב הוא לא אחר מהקפדה על הגודל של כרטיס הביקור, הגודל משחק תפקיד מאוד מרכזי, כרטיסי ביקור אמורים להיכנס בקלות לארנק אך מצד שני יש להקפיד על לא להעמיס את הכרטיס במלל רב שיגרום לכרטיס להיראות עמוס ולא אסתטי, גודל סטנדרטי של כרטיסי ביקור הוא 9 ס"מ על 5 ס"מ, כמובן ניתן להזמין כרטיסי ביקור קצת יותר קטנים בגודל 8.5 על 4 ס"מ, אך הגודל הנהוג בשוק הוא 9 על 5.

 

גם תוכנם של כרטיסי ביקור מהווים חשיבות רבה, אין ספק שקיימת בעיה קטנה: אנו משלמים סכום של כמה מאות שקלים תמורת כרטיסי ביקור, משקיעים על עיצוב גרפי יפה ומעניין, ואז…אז אנחנו נזכרים בכל מה שאמרו לנו לגבי תוכן של כרטיסי ביקור- אסור בתכלית האיסור לשלב פן פרסומי על גבי כרטיס ביקור, לא מבצע על מוצר או שירות ולא תמונות רבות שממחישות מוצרים של בית העסק, לשם כל אלו נועדו הפליירים, כרטיסי ביקור אלו לא פליירים ותכליתם מסתכמת בכרטיסים המכילים דרכי התקשרות לעסק/סוכן/חברה. אם בכל זאת אנו רוצים למשוך את תשומת ליבו של הלקוח הפוטנציאלי, אנו יכולים לציין הנחה של 5%-10% תמורת שירות או מוצר לכל המחזיק בכרטיס הביקור, כך בעצם ניתן להבטיח שאם אכן ישנה התעניינות קלה מצד הלקוח הפוטנציאלי, הוא כנראה ישמור את כרטיס הביקור קרוב לליבו.

 

פנקסי חשבוניות- כאשר יוצרים את כל מוצר הדפוס הנדרשים לצורך תחזוקה של עסק, חשוב מאוד לא לשכוח את הדבר העיקרי ביותר שזה חשבוניות. למה דווקא זה הדבר העיקרי? היות ובישראל רוב בעלי העסקים עובדים דווקא בגבייה ולאו דווקא בניהול העסק, תהיה בעיה רצינית מאוד ללא חשבוניות זמינות בכל זמן נתון.

 



אודות מחבר המאמר:

מרטין בוקסדורף יחסי ציבור, רהיטים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך יוצרים כרטיסי ביקור תגובות למאמר איך יוצרים כרטיסי ביקור

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך יוצרים כרטיסי ביקור. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מדבקות בגלילים
הדפסת מעטפות
איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?
איך יוצרים כרטיסי ביקור
קטלוגים ומגוון פרוספקטים
מוצרי גומי טבעים מול מוצרי גומי סנטטי
קניות חברתיות זה כאן ועכשיו
כיצד נלחמים בתופעת השחיקה בקרב עובדים בענף המכירות? (אריאל בונוס בע"מ)
טיפים לעיצוב פלייר
כיצד בנוי מערך מכירות יעיל?
עקרונות השיווק הישיר – על מה מבוסס השיווק הישיר? (אריאל בונוס בע"מ)
הדפסת שלטים לעסקים בינוניים
עבודות שלטים בדרום
חברות שלטים בצפון הארץ

הנך נמצא כאן: איך יוצרים כרטיסי ביקור.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.