אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » שיווק ישיר » איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?

איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?

מחבר המאמר: linkshake1
פורסם בקטגוריה: שיווק ישיר
המאמר נקרא 406 פעמים
תאריך פרסום: 14.02.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


חברות בינוניות וקטנות הן הראשונות להיפגע בזמן משבר כלכלי. במקום להיכנס לחרד ולקיפאון זו התקופה להיות יצירתי ולחפש דרכי שיווק חדשות בהשקעה מינימלית על מנת להגביר מכירות מיידיות ומצד שני לצמצם הוצאות תפעול, שיווק ופרסום. קופונים הן דוגמה בולטת לעתות משבר ולפריחת אתרים אלה. חברות מעוניינות להגביר את המכירות ולכן יוצאות במבצעי הנחה משמעותיים ומושכים לקוחות לבצע רכישות. משבר כלכלי גורם לבעלי העסקים להיות יצירתיים ולחפש אפיקי מכירה שלרוב לא היו משתמשים בהם. דיילות מכירה בדוכנים הן אופציה נוספת למכירות מיידיות ולכן ניתן לראות חברות גדולות וקטנות משקיעות בדוכנים ומוצרי פרסום.

סיעור מוחות

במקום להישאר קפוא ולעמוד במקום חייב בעל העסק לגייס את מיטב המוחות בחברה ולערוך סיעור מוחות למציאת דרכי מכירה מיידיות על ידי קביעת אסטרטגיה שיווקית חדשה המתאימה לזמן משבר כלכלי. באופן זה תצליח החברה לשרוד את התקופה הקשה. במידה ואין אנשים מתאימים בחברה רצוי להביא יועץ שיווקי שיציג רעיונות שיווקים חדשניים וחשיבה מחוץ לקופסה.

ניתוח שוק מחודש

בתקופת משבר כלכלי משתנה השוק במהירות ויש לבצע הערכת מצב מהירה ולהתגמש על פיה. הבנת השוק תביא להתאמת אסטרגיית המכירות מצד אחד ומצד שני זה הזמן לבחון קשר עם ספקים וליצור קשר עם ספקים חדשים, יעילים וזולים יותר. בתקופה זו יכול בעל העסק לנצל את הזמן ולייצר דרכי ייעול חדשות ולמצוא דרכי צמצום בהוצאות וכך להדק את החגורה ולהביא לייעול משמעותי.

עריכת תכנית SWOT

בדיקת החברה ועריכת בדק בית תוך יצירת בידול ממתחרים, הבנת המוצרים החזקים בחברה, הבנת הצדדים החלשים בעסק ויציאה בתכנית ייעול בה מנצלים את המצב כדי להימנע מאיום מתחרים. לאחר ניתוח החברה עורכים תכנית פעולה, קובעים יעדי מכירות חדשים, מצמצמים תקציב פרסום ומעצימים פעולות שיווק העולות מעט כסף. במקום לצאת בקמפיין פרסומי מציעים באתר קופונים מוצרים בהנחה ומשתמשים במדיות החברתיות ובשיווק ויראלי שאינו עולה כסף על מנת למשוך לקוחות ותיקים לבצע רכישה ולהגיע לקהל לקוחות חדשים ועל ידי כך להרחיב את מאגר לקוחות החברה.

התמקדות במכירות ישירות

מבצעי קד"מ ומכירות ישירות הן כלי שיווקי בו נחשפים בפני קהל חדש, משדרים חוסן ויכולים לחשוף מוצרים חדשים בעלויות נמוכות יחסית תוך ביצוע מכירות ישירות ומיידיות באמצעות דיילות מכירה באירועים, קניונים, תערוכות או כנסים.

פרסום באינטרנט

פרסום בגוגל ובפייסבוק בתקציב מוגדר מראש יביא לחשיפה ואפשרות מכירה ישירה בעלויות זולות לעומת הפרסום הרגיל.



אודות מחבר המאמר:

לינקשייק - שיווק ופרסום באינטרנט



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום? תגובות למאמר איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מדבקות בגלילים
הדפסת מעטפות
איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?
איך יוצרים כרטיסי ביקור
קטלוגים ומגוון פרוספקטים
מוצרי גומי טבעים מול מוצרי גומי סנטטי
קניות חברתיות זה כאן ועכשיו
כיצד נלחמים בתופעת השחיקה בקרב עובדים בענף המכירות? (אריאל בונוס בע"מ)
טיפים לעיצוב פלייר
כיצד בנוי מערך מכירות יעיל?
עקרונות השיווק הישיר – על מה מבוסס השיווק הישיר? (אריאל בונוס בע"מ)
הדפסת שלטים לעסקים בינוניים
עבודות שלטים בדרום
חברות שלטים בצפון הארץ

הנך נמצא כאן: איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.