אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » שיווק ישיר » טיפים לעיצוב פלייר

טיפים לעיצוב פלייר

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: שיווק ישיר
המאמר נקרא 921 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



האם הפליירים שלך מושכים את קהל היעד שלך?

אנו רוצים ללמד אותך כיצד להכין פלייר שמוכר,באמצעות השקעה של מעט מזמנך ב עיצוב ומיומנויות שיווק. יש לבצע זאת לפני הפניה ל בתי דפוס.לאחר מכן-יש להגיש להם את העיצוב שלך.

אילו טכניקות אתה יכול ליישם?

קח 3 טיפים אילו לעיצוב פלייר. שימוש בהם בעקביות יחסוך לך זמן רב בלהפעיל ולמשוך לקוחות נוספים.

1. צילום דיגיטלי -השתמש באיורים כדי לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח ולספר באמצעותו את הסיפור שלך .

כך תקים מוקד ויזואלי דרך הפלייר המעוצב שיתפוס את תשומת הלב. בחר מספריות צילום של מלאי באינטרנט או תשכור מאיירת לעשות המחשה אישית. להלן כמה טיפים מהירים:

מקם את התמונה החזקה ביותר שלך בראש העליון של הדף שבו היא תקבל את החשיפה הטובה ביותר.

באמצעות תמונה אחת גדולה תעשה רושם חזק יותר, יותר מאשר כמה קטנות.

יש לשים בסמוך תמונה קטנה על מנת ליצור ניגוד.

התוצאות? צילומים ואיורים יעזרו לכם לתפוס את העין של הלקוח.

2. שיכנוע-יש לקלוע ללקוח עם כתיבה משכנעת

תעשה את שני הדברים: השתמש במלים משכנעות, כי זה האינטרס שלך, והגדרות בפלייר יגרמו ללקוח לפעול.

מה ניתן לעשות כדי להפוך את הפלייר שלך יעיל יותר? החלת עקרונות בסיסיים אלה:

צור את הכותרת קליטה ופרובוקטיבית

שים את ההודעה שלך במונחים של "לך" במקום "אני" או "אנחנו". אנשים לא אכפת לי על מה "אנחנו" מציעים; שיראו שאכפת לך כיצד המוצר או השירות שלך יכול לשפר את חייהם.

להבהיר מה הקוראים שלך צריך לעשות, חושבים, או מאמינים כתוצאה מקריאה של המידע הנוכחי.

מדיניות ההכוונה שלך צריכה להיות כמו פקודה, הידוע בשם "קריאה לפעולה." זה יכול להיות פשוט כמו " מכנים היום "או" מסדר את זה עכשיו. "

התוצאות? כל העניין של עיצוב הפלייר שלך היא לעודד את הלקוחות הפוטנציאליים שלך לנקוט בפעולה! בין אם זה לשלוח דוא"ל או להרים את הטלפון ולהתקשר אליך, באמצעות דיוק משכנע במילים הסיכויים שלך לנקוט בפעולה. . . עכשיו!

3. הגבל את עצמך עם 2 סוגי גופנים

על מנת שהעלון שלך יהיה מקצועי ובעל מראה אחיד, אני ממליץ לך להגביל את מספר הגופנים בהם אתה משתמש. עדיף להשתמש בגופן אחד (רצוי אחד מודגש) עבור הכותרות שלך ואחר הגופנים עבור גוף הפלייר. אתה יכול להשתמש בנטוי או מודגש ווריאציות בתוך המשפחה של אותו סוג גופן.

התוצאות? פלייר מעוצב ובעל מראה אחיד ומקצועי, יביא לשלמות החברה שלך בשוק.

אם אתה מעוניין בעיצוב של פלייר מיוחד ב בית דפוס חדשני,פנה לאתרנו.


אודות מחבר המאמר:

http://www.d-online.co.il

http://dfus.rabanim.net

http://dfus.orlanoar.com



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר טיפים לעיצוב פלייר תגובות למאמר טיפים לעיצוב פלייר

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר טיפים לעיצוב פלייר. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מדבקות בגלילים
הדפסת מעטפות
איך להגדיל מכירות במשבר הכלכלי של היום?
איך יוצרים כרטיסי ביקור
קטלוגים ומגוון פרוספקטים
מוצרי גומי טבעים מול מוצרי גומי סנטטי
קניות חברתיות זה כאן ועכשיו
כיצד נלחמים בתופעת השחיקה בקרב עובדים בענף המכירות? (אריאל בונוס בע"מ)
טיפים לעיצוב פלייר
כיצד בנוי מערך מכירות יעיל?
עקרונות השיווק הישיר – על מה מבוסס השיווק הישיר? (אריאל בונוס בע"מ)
הדפסת שלטים לעסקים בינוניים
עבודות שלטים בדרום
חברות שלטים בצפון הארץ

הנך נמצא כאן: טיפים לעיצוב פלייר.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.