אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » ספורט וכושר גופני » כתבה זו בעניין הפילאטיס

כתבה זו בעניין הפילאטיס

מחבר המאמר: בתיה כץ
פורסם בקטגוריה: ספורט וכושר גופני
המאמר נקרא 188 פעמים
תאריך פרסום: 11.03.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


כתבה זו בעניין הפילאטיסבתקופה זאת יותר ויותר נודעת חשיבות גבוהה לפעילות גופנית , אין היום רופא או לחילופין מטפל ראוי לשמו שלא ימליצו לפציינטים שלהם אודות פעילות גופנית לכל היותר חצי שעה בכל יום. מצב זה התהווה כתוצאה מכך שכולנו למעשה משתמשים במכונות באותו מקום בגופינו. למשל: פעם במקום לכבס במכונה כיבסו ביד, במקום להשיג מים ישירות מהברז היו צריכים לגשת כברת דרך רבה על מנת להגיע אל הבאר לשאוב מים.אנו לא מתכוונים לומר שעלינו לחזור לימי הביניים אבל יש להבין את המגבלות האלה ולהפעיל את גופינו בצורה מודעת.אחת מכל השיטות המפורסמות בימינו שתפסה תהודה רחבה היא שיטת התעמלות הנקראת פילאטיס, שיטה זו התפתחה בזמן מלחמת העולם הראשונה – מייסד השיטה הינו ג'וסף פילאטיס (כן... לכן קוראים לשיטה פילאטיס) – המטרה של המייסד היתה כדי לרפא ולסייע לחולים שונים ברמות אלו ואחרות שנפצעו במהלך מלחמת העולם הראשונה, השיטה שלו הצליחה מעבר לכל ספק. ושיטתו נהייתה פופולארית בעולם בזכות ההצלחה.גם לארץ הקודש השיטה הגיעה וכיום כמעט בכל עיר יש חוגי פילאטיס שבהם מלמדים את השיטה, עלינו להזכיר כיחשוב מאוד לבחון מי הוא המדריך ושהמלמד מוסמך ושהמקום מותאם מבחינה תקנית. בימינו מצויים אנשים אשר מתעמלים בביתם בשיטת הפילאטיס הם נעזרים בשיעורים פרטיים וכלליים שלמדו או מסתייעים על ידי ספרים וסרטי וידאו שונים. אנשים רבים מעל גיל ארבעים או אדם שהיה לו בעבר בעיות בלב כדאי להיבדק אצל רופא קודם התחלת הפעילות. כמו כן כדאי להתחיל מהקל אל הכבד ולא להתחיל באופן מיידי בפעילות אינטנסיבית רבה הגורמת לעומס על כלי הדם ועל הלב.לפניכם מבחר טיפים על מנת להצליח בהתמדה בפעילות הזאת – ש כידוע הרבה התחילו בפעילות גופנית ולאחר מכן בגלל סיבותאלו ואחרות לא התמידו בזה, ובשל זאת ברצוני להגיש לכם מבחר של המלצות להצלחה בהתמדה בפעילות הפילאטיס:ובכן: חשוב להקציב זמן אשר יהיה יומיומי – כדאי לפנות את הפנאי לפעילות שתהיה באופן יומיומי בזמן ובמקום, ע''מ שהאדם ירגיש ויתרגל למציאות הפעילות הזו. כמו כן אם יש אפשרות לעשות את הפעילות בשיתוף חברים, בן זוג וכדומה – הפעילות תצליח יותר, בנוסף, כדאי לטעום משהו טרם הפעילות ע''מ שלא יגרם מצב של עיפות גדולה כתוצאה מהפעילות. המלצה אחרת היא בעצם לשמוע מוסיקה קצבית תוך כדי ההתעמלות בשיטת הפילאטיס, כי שמיעת מוסיקה גורמת לנו להיות מלאי אנרגיה ומפעילה את האדם וגורמת לו להתאמן ביתר חשק והמרצה להמשך הפעילות.



אודות מחבר המאמר:

למידע נוסף בנושא פילאטיס כנסו לאתר פילאטיס - דניאלה מלאך. http://www.daniellamallach.com



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר כתבה זו בעניין הפילאטיס תגובות למאמר כתבה זו בעניין הפילאטיס

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כתבה זו בעניין הפילאטיס. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני

אופניים חשמליים בארץ ישראל
קרב מגע בקרב נשים
ההבדלים המהותיים בין סוגי המערכות החשמליות באופניים חשמליות
יתרונות וחסרונות של שימוש באופניים חשמליות ככלי תחבורה חשמלי
אופניים החשמליות - מה זה בדיוק אופניים חשמליות?
שאלות חששות ותשובות לגבי אופניים חשמליות – חלק ב'.
שאלות חששות ותשובות לגבי אופניים חשמליות
יום כיף לרווקות
מה עדיף, מאמן כושר אישי או אולי חדר כושר?
כיצד לבצע יוגה בצורה הנכונה?!
המדריך המלא לתזונה אישית באימון הכושר.
כושר גופני, הליכה ספורטיבית ואיכות חיים
כיצד להתאים נעלי ריצה למבנה כף הרגל
גידול הצורך בשימוש בקרב מגע להגנה עצמית
חוג רכיבה על סוסים

הנך נמצא כאן: כתבה זו בעניין הפילאטיס.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.