אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » ספורט וכושר גופני » אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה

אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: ספורט וכושר גופני
המאמר נקרא 165 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



 

כל אימון -הוא מערך תרגילים המתבצעים בעצימות ספציפית ובמספר חזרות נדרש. אם המערך תוכנן ללא מחשבה, היישום שלו לא יביא את התוצאה הרצויה. לגידול במסה ישנם תרגילים ספציפיים המבטיחים את היעילות של תהליך האימון וצמיחת השרירים.

תרגילים בסיסיים

תרגילים בסיסיים (מורכבים) הם תרגילים בהם יש עבודה בשני מפרקים או יותר. היעילים ביותר יהיו אלה שמפעילים קבוצות שרירים גדולים, כוללים בעבודתם גם שרירים קטנים ומספקים שחרור של כמות משמעותית של הורמון הטסטוסטרון. הם מחולקים לשלוש קטגוריות עיקריות:

● תרגילים עם מוט;

● תרגילים עם משקולות;

● תרגילים עם משקל גוף.

 

תרגילים מהקטגוריה האחרונה מועילים כאשר אין אפשרות להתאמן עם ציוד. אבל היעילות שלהם מעט פחותה מאימונים בהם משתמשים בציוד נוסף.

התרגילים הבאים יהיו היעילים ביותר:

1.     סקוואט. פיתוח של שרירי הירך הקדמי ועבודה של רוב שרירי הגוף כמייצבים.

2.    מקבילים. פיתוח של שרירי החזה ויד אחורית.

3.    דדליפט. פיתוח שרירי הגב וירך אחורית, תרגיל לפיתוח כוח קלאסי .

4.    מתח. פיתוח שרירי הגב ועבודה של הרבה שרירים כמיצמים ושרירי עזר.

5.    משיכה של מוט בהטיה. פיתוח שרירי הגב.

6.    לחיצת חזה. פיתוח של שרירי החזה ויד אחורית.

7.    לחיצת כתף. פיתוח של שרירי הכתף.

 

קחו בחשבון שתרגילים אלו אינם מתאימים למתחילים, הם זקוקים לתרגילים בעלי טכניקה פשוטה יותר. הפיתרון הטוב ביותר הוא מאמן כושר אישי בקרית אונו, אשר יבנה תוכנית אימון לקבלת התוצאה הטובה ביותר. יתר על כן, לפני תחילת האימונים תוכלו לגלות את עלות אימוני הכושר אונליין.

טיפים ליישום

היעילות הגדולה ביותר של תהליך האימון מושגת באמצעות ביצוע מבוקר של תרגילים, נכונות הטכניקה ורמת העוצמה המתאימה.

ביצוע מבוקר - משמעות הדבר היא ביצוע תנועות עם שריר המטרה. יש לשלול תנועות קופצניות, חזרות לא מבוקרות או צ'יטינג. יעילות אפשרית רק עם עובדים עם שריר המטרה, ומחזיקים אותו מספיק זמן תחת העומס.

הטכניקה הנכונה היא ערובה לבטיחות, הגנה מפני פציעות וצמיחת שרירים. בעוצמת האימון יש להבין את קצב ומספר החזרות. האפשרות הפופולרית ביותר היא עלייה חזקה ומהירה (עליה של שניה אחת) של המשקל, ואחריה חזרה חלקה ורגועה (החזרה של שתי שניות).

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר האפשרי, אתה צריך לעבוד עם מאמן מוסמך. אלטרנטיבה היא תוכנית אימון מותאמת והביצוע מושלם שלה.


אודות מחבר המאמר:

Fitaction



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה תגובות למאמר אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני

אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה
תזונה בריאה / נכונה לירידה במשקל
מדוע ממש לא כדאי להישקל על בסיס יומי?
תשכחו מחדר כושר - שחייה עושה הכול במקביל
מה נדרש מחנות ספורט מוצלחת?
איך חדר כושר בחולון יביא אתכם לחיים אחרים? וטובים יותר?
קבוצת כושר -מהיום כבר לא מתאמנים לבד
טיולים באשדוד עם האופניים החשמליים
אופניים חשמליים בארץ ישראל
קרב מגע בקרב נשים
ההבדלים המהותיים בין סוגי המערכות החשמליות באופניים חשמליות
יתרונות וחסרונות של שימוש באופניים חשמליות ככלי תחבורה חשמלי
אופניים החשמליות - מה זה בדיוק אופניים חשמליות?
שאלות חששות ותשובות לגבי אופניים חשמליות – חלק ב'.
שאלות חששות ותשובות לגבי אופניים חשמליות

הנך נמצא כאן: אימוני כוח הטובים ביותר להגדלת מסה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.