|
עסקים רבים רוצים להגיע ללקוח קצה בצורה מדויקת ומעוניינים להגיע לשיחה ישירה איתו במהירות האפשרית. הקמת קמפיין לידים בפייסבוק הוא פתרון מצוין למטרות אלו.
קמפיין לידים בפייסבוק מוקם במערכת ניהול המודעות ומנוהל בתוכה. מדובר במערכת המאפשרת הקמת קמפיינים מסוגים שונים (קמפיין לידים, קמפיין חשיפה, קמפיין תנועה ועוד) כאשר קמפיין לידים הוא המתאים ביותר לאיסוף פרטי התקשורת של לקוחות רלוונטיים.
במסגרת הקמת הקמפיין נדרש לבצא טרגוט לקהל היעד, חשוב לאפיין אותו טרם טרגוטו במערכת על מנת להבין היטב מי הוא קהל היעד הרלוונטי ולנצל בצורה מיטבית את כלי הטרגוט המצויים בפייסבוק. מעבר לכך נדרש לנסח מודעה קריאטיבית ולצרף תוכן ויזואלי. ההמלצה של פייסבוק היא ליצור תוכן וידאו אשר מקבל חשיפה רחבה יותר מתמונת סטילס. ניתן להפוך תמונות סטילס לדינאמיות ממש בתוך מנהל המודעות כך שהן תתנהגנה כמו תוכן וידאו ותקבלנה חשיפה דומה.
טיפים ליצירת מודעות לידים בפייסבוק:
שלומית וקנין, יזמת דיגיטל ובעלת קבוצת נועדים
מייסדת שותפה ומנכ"לית חברת מיטנגו, מגיעה מעולמות הפסיכולוגיה וההתנהגות הארגונית
ובעלת הבלוג "אני יזם" העוסק בפסיכולוגיה ואקטואליה בעסקים ויזמות.
הנך נמצא כאן: לידים מפייסבוק - דברים שכדאי לדעת.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |