אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » קידום אתרים » קידום אתרים מקצועי ב html

קידום אתרים מקצועי ב html

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: קידום אתרים
המאמר נקרא 762 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



השתמשו בתגית כותרת אתר למיתוג האתרים בכל תחילה או סוף של תגית כותרת אתר. אם אתם לא מוצאים צידוק למתג עצמכם בכותרת אתרים אז מחקרים הראו כי אנשים מוכנים לשלם יותר על מוצר ממותג מאשר מוצר לא ממותג מאותו סוג בקידום אתרים מיקצועי. השתמשו בהגיון זה למיקום אתרכם בתוצאות מנוע חיפוש ותראו כי גולשים ירדו במורד תוצאות החיפוש כדי למצוא מוצר ממותג.

 

  1. הגבילו את כותרת האתרים ל 65 תווים כולל רווחים או פחות.

אין שום היגיון לחתוך את המילה האחרונה ושגוגל יחליף אותה ב"...".

 

  1. כוונו לביטויי מילות מפתח בקידום אתרים מיקצועי.

כשאתם בוחרים מילות מפתח לתגית כותרת אתר, השתמשו בביטויים רלוונטיים לתחום ותישארו מדויקים ותיאוריים. הרבה יותר נכון לכתוב בכותרת אתר "תכשיטי פנינה| תכשיטי איכות מיהלומים וזהב" מאשר "תכשיטי פנינה| תכשיטי איכות" - כדאי לכלול את הביטויים הנוספים שגם רלוונטיים לדף וכן יכולים להוסיף תנועה לאתרים שלכם. מצד שני אם יש לכם דף אחד על תכשיטי יהלומים ודף אחר על תכשיטי זהב אל תשמשו בשימות של האחד בדף השני כי תפגעו לכם בדירוג. ישנה גם גרסה אחרת שאומרת שאת ביטויי המפתח הראשי כדאי להכיל בכל דפי האתרים.

  1. השתמשו במפרידים בקידום אתרים מיקצועי.

כשאתם מפרידים בין המותג לתיאור, כדאי כי תשתמשו ב"|" סמל. אחרים ירצו להשתמש ב">" ואחרים במפריד "-". שימושי להשתמש בחצים או מפרידים בתוך תגית כותרת אתרים משהו כמו "GuyLevi.co.il| קידום אתרים מיקצועי בגוגל| מחקר מילות מפתח".

  1. התמקדו בשיעור הקלקות ואחוז המרה בקידום אתרים מיקצועי.

תגית כותרת אתרים דומה מאוד לאופן שהייתם כותבים כותרת לחיפוש בתשלום, רק שקשה יותר למדוד ולשפר מכוון שהסטטיסטיקות לא זמינות. למרות זאת, אם אתם נמצאים בשווקים שהם יציבים יחסית בנפח החיפושים, אתם יכולים לשנות מידי פעם את כותרת האתרים ולבדוק את השינויים. בדקו בתוכנת הסטטיסטיקה שלכם, ואם זה הגיוני, קנו תוצאות חיפוש לעמודים. לפעמים גם שיעור הקלקה נמוך יכול להביא לשיעור המרה גבוה. למשל אתר שעוסק בבניית אתרים באינטרנט יכול לראות בתוכנת הסטטיסטיקה כי יש חיפושים מרובים למדריך ג'ומלה ולרשום מדריך כזה כדי לעניין את הגולשים.

  1. מקדו לעניין הגולשים בקידום אתרים מיקצועי.

כשאתם רושמים כותרת אתרים לדפים, שימו לב כי למילות החיפוש שמחפשים אותכם. אם הכוונה של הגולשים היא גלישה וחיפוש מידע אז השתמשו בכותרת תיאורית. אם הכוונה היא קניה השתמשו במילים "קנה".

  1. חזרו על מילות המפתח

    חזרו על מילות המפתח של כותרת האתרים גם בתגית כותרת אתר H1. במערכת קוד פתוח ג'ומלה שם הדף שמוצג לגולש הוא גם כותרת האתרים.


אודות מחבר המאמר:

קידום אתרים קישורים



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר קידום אתרים מקצועי ב html תגובות למאמר קידום אתרים מקצועי ב html

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קידום אתרים מקצועי ב html. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

אוסמוזה הפוכה
איך לטפל בתלונות של לקוחות בדרך הטובה ביותר?
כל בעל אתר אינטרנט רוצה צריך קידום אתרים בגוגל?
איך אפשר לדעת שהתוכן שכתבתם הוא איכותי ומספיק מתאים לאתר
התוספים שכל אתר וורדפרס חייב
5 טיפים לקידום אתרים אורגני בגוגל
קידום אתרים ב-2020 על מה כדאי לתת את הדגש?
קידום אורגני בגוגל
פרסום, שיווק ומכירה און ליין- מה מתקדם?
בחירת חברה לקידום אתרים
קידום אתרים - הדרך שלך להצלחה
מה היתרונות בקידום אורגני בגוגל
כתיבת מאמרים לצורך קידום אתרים
קידום אתרים – כיצד להיות בולט בשטח
כללי הברזל לקידום אתרים

הנך נמצא כאן: קידום אתרים מקצועי ב html.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.