מחבר המאמר: guylevi |
מילות מפתח בקידום אתרים מקצועי
מילות מפתח בכתובת האתרים - ראשונות הכי טוב, שניות הן שניות בחשיבות וכן הלאה.
מילות מפתח בשם דומיין - עדיף בתחילת הדומיין, עדיף מורדות עם (-).
בקידום אתרים מקצועיhtml בקוד header מילות מפתח בין תגיות
.title - מילות מפתח בתגית כותרת title מילות מפתח בתגית
.משויכות נושא, לא יותר מ 200 תווים. Description מילות מפתח בתגית תאור
.משויכות נושא, לא יותר מ 10 מיליםkeywords מילות מפתח בתגית מילות מפתח
.body מילות מפתח בין תגיות
צפיפות מילות מפתח בגוף הטקסט - בין 5-20% (כל המילים המקודמות בדף חלקי מילות מפתח).
צפיפות ביטוי אחד בדף - בין 1%-6% לביטוי בדף.
תגיות כותרות - השתמשו בהם בחוכמה :H1,H2,H3 .
b מקבלת יחס כמו תגית strong.
סמיכות מילות מפתח - סמיכות קרובה עדיפה.
סדר הופעת מילות מפתח - האם המילים מופיעות באותו סדר כמו הופעתם במנועי החיפוש. נסו לחשוב מה הגולשים יקלידו בתיבת החיפוש.
קדימות הופעת מילות המפתח - יכולות להיות חשובות בראש העמוד, בהדגשה בפונט גדול.
מילות מפתח - דברים אחרים בקידום אתרים מקצועי
. אמורות לתאר תמונות - לא לדחיסת מילות מפתחaltמילות מפתח בטקסט תיאורי של תמונות
מילות מפתח בקישורים לעמודים - קישורים יוצאים עם מילות מפתח כעוגן לקישורים.
ניווט - קישורים פנימיים בקידום אתרים מקצועי
מילות מפתח על הקישורים - קישורים צריכים להחיל מילות מפתח.
כל הקישורים הפנימיים תקינים? השתמשו בכלי לבדיקת תקינות קישורים (קישורים לא שבורים).
יעילות - מבנה תיקיות בצורת עץ. נסו לבנות את האתרים כך שכל הקישורים יהיו במרחק של לא יותר משתי הקלקות מכל דף.
ניווט - קישורים חיצוניים בקידום אתרים מקצועי
מילות מפתח בקישורים לעמודים חיצונים - קשרו רק לאתרים טובים (המלצה של גוגל). אל תשתתפו בסכמות קישורים.
טקסט עוגן על קישורים יוצאים - רשמו טקסט רלוונטי לקישורים, טקסט תיאורי.
יציבות הקישורים לאורך זמן - שמרו על הקישורים היוצאים לאורך זמן.
האם הקישורים היוצאים לא שבורים - ודאו זאת.
לא יותר מ 100 קישורים יוצאים בדף.
גורמים אחרים באתרים בקידום אתרים מקצועי
.Gov,edu סיומת של שם דומיין- סיומות מסוימות נחשבות אמינות יותר כמו
.גודל קבצים - לא לעבור 100ק"ב
מקף בכתובת אתרים - שיטה מעודפת לציין רווח, במקום שלא יכול להיות רווח.
רעננות של דפים - שינויי דפים לאורך זמן. אתרים עם דפים חדשים מקבלים עדיפות בגוגל.
רעננות - אחוז של שינוי תוכן - יחס בין דפים חדשים לישנים באתרים.
רעננות של קישורים - יכול להיות טוב או לא טוב. מצוין לאתרים מבוססים באינטרנט, פחות טוב לאתרים חדשים ולא מבוססים באינטרנט.
תדירות של שינויים באתרים - עדיפות לתדירות שינויים גבוהה.
נושא העמודים - עדיפות לעמודים סביב אותו נושא מעמודים כללים.
.הטיות מוגזמות של מילות מפתח
כתובות עמודים: לקצר למינימום - אינטרנט אקספלורר מאפשר בסביבות 2000 תווים - שימוש לא לא יותר מ 100 תווים-URLאורך כתובות אתרים
גודל אתרים - גוגל מעדיף אתרים מלאי תוכן וגדולים.
גיל האתרים - אתרים בעלי ותק מעודפים.
גיל של עמודים מול גיל האתרים - עמודים חדשים באתרים ותיקים מקבלים עדיפות על כל קומבינציה אחרת.
PageRank יכול להאפיל על כל הפרמטרים פה.
הנך נמצא כאן: קידום אתרים מקצועי.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4812 20192 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |