אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שירות לקוחות



תקלות ובעיות במכונת כביסה
לכולנו מכונת כביסה בבית התקלות שקורות מעצבנות ולא מאפשרות לנו לכבס כרגיל.

אמינות ויושרה כנכס
מהו הנכס הכי גדול של עצמאים ואיך הוא יכול להשפיע על המשך עבודתם?

ניקוי ארובות – תשובות לשאלות חשובות
כיצד ניתן לשמור על מעבר חופשי בתוך תעלות הארובות?

כדי להימנע ממצב בו העשן, הריח והאדים, במקרה של מנדפים תעשייתיים, או עשן בלבד במקרה של קמין ביתי...

כנס: שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012
כנס "לקוחות כמנוף שיווקי" הביא בשורה וחדשנות בתחום ניהול שיווק ושירות לקוחות ,בעידן הרשתות החברתיות . מאמר זה מציע המלצות ודוגמאות לרענון גישה עסקית לתפיסת עולם השיווק והשירות בעידן הלקוח הממליץ והמשתף הנעזר בחוכמת ההמונים

ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים
עסקים קטנים עומדים בפני אותו האתגר אשר עסקים גדולים עומדים בפניו: כיצד ליצור פרופיל טוב של הלקוחות, כדי שיוכלו להציע להם שירות יעיל ועקבי. יש להם מה להרוויח מיישום שיטת ניהול קישרי לקוחות מתקדמת.

ניהול קשרי לקוחות חברתי
ניהול קשרי לקוחות חברתי הוא הדבר הבא בתחום של קשרי לקוחות. סוג זה של ניהול מתחיל לתפוס תאוצה בארץ ובעולם, ולרכוש לעצמו עוד ועוד מעריצים.

שרות למלגזות שינוע ציוד לוגיסטי
חברת שינוע ציוד לוגיסטי מעמידה רף גבוה בתחום השרות בענף המלגזות.
החברה משוקת מוצרי שינוע מהרמות הגבוהות ותנותנת תמיכה טכנית ברמה גבוה.

הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?
האם גם לכם יצא לשמוע ממוכר בחנות, אדוני המוצר הזה אינו מתאים לך ?

מענה אנושי לעסקים - שירות מענה אנושי לעסקים - מישהו מקשיב ללקוחות שלך
מענה אנושי: חברות המעניקות שירות של מענה אנושי מספקות מענה מיידי ללקוחות שלהן וכך מעניקות יתרון משמועתי בשוק. כאשר מדובר במענה אנושי מהמשמעות היא שהחברות המתמחות בתחומן מספקות שירות מהיר ומקצועי.

על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות?
בשנים האחרונות עלתה המודעות לשירות לקוחות ואיתה עלתה נאמנות הלקוחות. משוואה זו הנה תוצר פרי מחשבה פשוטה: הרווחיות בשימור לקוח וותיק של החברה הרבה פחות יקרה ופשוטה מאשר לחפש לקוחות חדשים.

אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד
חברת השיווק הישיר אריאל בונוס בע"מ, המובילה מבין חברות השיווק הישיר בישראל, משיקה שירות הודעות טקסט (מסרונים) חדשני לראשונה בענף השיווק הישיר.

טלמיטינג – נקודות חשובות
טלמרקטינג היא שיטה בדוקה ליצור מעגל לקוחות איכותי. בעולם העסקים המקוון, בדיוק כמו בריצות קצרות, נשברים שיאים כל הזמן. זמן הוא כסף, והרבה כסף.

קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות
קופה רושמת מתקדמת מאפשרת לכל בית עסק קטן להפעיל ולנהל מועדון לקוחות, מבצעים והטבות הכל מעמדת הקופה.

הזמנות לאירועים
פעם כל ההזמנות לאירועים היו דומות ונראות אותו דבר. היום ניתן למצוא הזמנות לאירועים בעיצובים שונים, בסגנונות שונים, ומחומרים שונים.


עמוד 1 מתוך 1
[1]  
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.