אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » שירות לקוחות » אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד

אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: שירות לקוחות
המאמר נקרא 928 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



עם הפנים לצרכן - לראשונה בשיווק הישיר:

 

אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד

 

המהלך, במסגרת תהליך שיפור שירות כולל שעוברת החברה בשנה האחרונה והרחבת מגוון המוצרים

 

חברת השיווק הישיר אריאל בונוס בע"מ, המובילה מבין חברות השיווק הישיר בישראל, משיקה שירות הודעות טקסט (מסרונים) חדשני לראשונה בענף השיווק הישיר.

השירות החדש ידווח ללקוחות החברה על רכישת המוצרים ומחירם, יודיע על תאריך יציאת משלוח ומיקומו ויעדכן על כל שיחה או פניה למוקד שירות הלקוחות – ישירות לטלפון הנייד של הלקוח.

 

איתי וייס מנהל מוקד המכירות: "ענף השיווק הישיר סובל מתדמית רעה הנובעת לא אחת מסיכום העסקאות הטלפוניות עם הלקוחות. כחברה המובילה בענף השיווק הישיר ובמטרה למנוע חוסר בהירות, לקוחותינו נהנים משירות הודעות כתובות ישירות לטלפונים הניידים, בהן מפורט סכום העסקה ושם המוצר שרכשו".

 

באריאל בונוס, המחזיקה במוקד שירות הלקוחות המשוכלל והגדול ביותר בישראל, מבקשים להוביל את ענף השיווק הישיר ולטפח את האמינות שיצרה החברה בקרב לקוחותיה.

 

בחברה מציינים כי השירות החדש עבר פיילוט במהלך החודשים האחרונים והוגדר כהצלחה לאחר שהחלו להתקבל תגובות חיוביות בקרב לקוחות החברה ובעיקר בקרב לקוחות חדשים.

 

וייס מוסיף כי השימוש בטכנולוגיית הודעות הטקסט משפרת פלאים את השירות ללקוח ומגדילה את שביעות הרצון בעיקר עקב הצורך הגובר של הלקוחות להיות מעורבים יותר.

 

השקת שירות הודעות הטקסט מצטרפת לשורה של מהלכים שמבצעת החברה בשנה האחרונה במטרה לשפר ולייעל את השירות החל מהכנסת הטכנולוגיות החדישות ביותר למחלקת שירות הלקוחות, הדרכות שירות ומכירה לעובדים והרחבת מגוון המוצרים שמספקת החברה.

 

אודות חברת אריאל בונוס

"אריאל בונוס" בע"מ הנה חברת הדיוור והשיווק הישיר, מהגדולות בישראל. לחברה מספר רב של קטלוגים המופצים לקהל הלקוחות בהתאם להעדפותיהם ולהרגלי הקניות שלהם. החברה פעילה יותר מ-7 שנים ומספקת מוצרי צריכה שונים ליותר מ - 850,000 לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. המוצרים מיובאים ונמכרים ישירות לצרכן ללא פערי תיווך ממרכז הזמנות דינאמי מהמשוכללים והחדישים ביותר בארץ.

בתקופה האחרונה עברה אריאל בונוס בע"מ תהליכי התייעלות ושירות במטרה  לשמור על מעמדה כמובילה בתחומה. החברה מעמידה לרשות הלקוחות צוות מוקדנים מקצועי ומוצרים ברמה גבוהה, ללא פשרות.

לחברה שיתוף פעולה עם חברות אשראי וכן חברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה.

טלפון לשירות לקוחות והזמנות: 03-9539969.


אודות מחבר המאמר:

אודות חברת אריאל בונוס

"אריאל בונוס" בע"מ הנה חברת הדיוור והשיווק הישיר, מהגדולות בישראל. לחברה מספר רב של קטלוגים המופצים לקהל הלקוחות בהתאם להעדפותיהם ולהרגלי הקניות שלהם. החברה פעילה יותר מ-7 שנים ומספקת מוצרי צריכה שונים ליותר מ - 850,000 לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. המוצרים מיובאים ונמכרים ישירות לצרכן ללא פערי תיווך ממרכז הזמנות דינאמי מהמשוכללים והחדישים ביותר בארץ.

לאחרונה עוברת אריאל בונוס בע"מ תהליכי התייעלות ושירות במטרה  לשמור על מעמדה כמובילה בתחומה. החברה מעמידה לרשות הלקוחות צוות מוקדנים מקצועי ומוצרים ברמה גבוהה, ללא פשרות.

לחברה שיתוף פעולה עם חברות אשראי וכן חברות מובילות בתחום מוצרי הצריכה.

טלפון לשירות לקוחות והזמנות: 03-9539969.

אריאל בונוס Ariel Bonus                                 http://www.arielbonus.co.il/          



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד תגובות למאמר אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא שירות לקוחות

תקלות ובעיות במכונת כביסה
אמינות ויושרה כנכס
ניקוי ארובות – תשובות לשאלות חשובות
כנס: שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים
ניהול קשרי לקוחות חברתי
שרות למלגזות שינוע ציוד לוגיסטי
הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?
מענה אנושי לעסקים - שירות מענה אנושי לעסקים - מישהו מקשיב ללקוחות שלך
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות?
אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד
טלמיטינג – נקודות חשובות
קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות
הזמנות לאירועים

הנך נמצא כאן: אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.