אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » שירות לקוחות » קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות

קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות

מחבר המאמר: וריפון
פורסם בקטגוריה: שירות לקוחות
המאמר נקרא 374 פעמים
תאריך פרסום: 30.08.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


 

שימור לקוחות קיימים וגיוס לקוחות חדשים הן שתי פעולות הכרחיות,לכל  עסק המעוניין להגדיל את המכירות.

בעבר פעולות אלו היו שמורות רק לארגונים ורשתות גדולות, בגלל הצורך בהשקעת משאבים רבים ופיתוחים טכנולוגיים יעודיים.

האמצעים הטכנולוגיים הקיימים היום לרשות השוק הקמעונאי, מאפשרים לכל בית עסק קטן להפעיל ולנהל מועדון לקוחות, מבצעים והטבות וכל זאת באמצעות קופה רושמת.

 

פעולות שימור או גיוס לקוחות אותן ניתן לבצע עם קופות רושמות

ניהול סוגי מבצעים שונים (1+1, קנה קבל, שוברי מתנה ועוד)

קופות רושמות מתקדמות יודעות להציע  מבצעי 1+1, קנה קבל, ולהפיק שוברי מתנה.המוצרים במבצע מזוהים ע"י הקופה ומקוזזים ישירות מחשבון הלקוח. בנוסף יודעות הקופות לתת אחוז הנחה גורף על מוצרים של ספק מסוים, או על כל מוצר אחר לפי בחירתך.

מועדון לקוחות

עסקים רבים מעניקים הטבות ומבצעים ללקוחותיהם הקבועים. קופות רושמות חכמות מסוגלות לזהות את הלקוח הנאמן ולחייבו בהתאם למחירונים מובנים ומוזלים לחברי מועדון.     

מכירות בהקפה

הענקת אשראי ללקוח ואפשרות לקנות בהקפה, היא דרך נוספת להעניק הטבה ללקוח נאמן. באמצעות קופה רושמת ניתן באופן פשוט ויעיל לעקוב אחרי החובות של הלקוחות ולקבוע מסגרת אשראי (אובליגו) שונה עבור כל אחד ואחד.

שימור לקוחות באמצעות מועדון לקוחות

ניהול ותפעול מועדוני לקוחות או תוכניות נאמנות,

דורש יצירתיות מחשבתית מתמדת על מנת ליצור ערכים מוספים תמידיים ללקוח.

רשתות וגופים רבים ברחבי העולם וגם בישראל, מחפשים יותר ויותר פעילויות ממוקדות לטיפוח הלקוחות הקיימים, שיבדלו את העסק ואת  מועדון הלקוחות אותו הוא מנהל.

וריפון מציעה טכנולוגיה חדשנית המאפשרת שירותים מתקדמים במגוון יישומים למפעילי מועדוני לקוחות או תוכניות נאמנות בסגמנטים רבים.

פתרונות וריפון הינם פתרונות "קצה אל קצה" המבוססים מצד אחד על אלפי נקודות מפגש עם הלקוח: בנקודות המכירה ברשתות, קניונים, תיאטראות, אטרקציות, עמדות לשירות עצמי ,המקושרות למערכת ניהול מתקדמת בעלת מגוון יישומים רחב.

המודולריות והגמישות של הטכנולוגיה והיישומים אותם מציעה וריפון,

מאפשרת למפעילי מועדוני לקוחות שונים לקבל שירותי מערכת מלאים או חלקיים, לפי צרכיהם

והופכת  את וריפון כמובילה בתחום שירותי ה- Loyalty בישראל.

 

 

 



אודות מחבר המאמר:

וריפון - קופות רושמות, סליקת כרטיסי אשראי



דירוג המאמר: 4.0

תגובות למאמר קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות תגובות למאמר קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שירות לקוחות

אמינות ויושרה כנכס
ניקוי ארובות – תשובות לשאלות חשובות
כנס: שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים
ניהול קשרי לקוחות חברתי
שרות למלגזות שינוע ציוד לוגיסטי
הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?
מענה אנושי לעסקים - שירות מענה אנושי לעסקים - מישהו מקשיב ללקוחות שלך
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות?
אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד
טלמיטינג – נקודות חשובות
קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות
הזמנות לאירועים

הנך נמצא כאן: קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.