| 
						 | 
צעירים שרק סיימו את השרות הצבאי שלהם ורוצים להתפתח בתחום העסקי נוהגים לשאול אותי אם הייתי יכול לתת להם עצה אחת שתעזור להם בבניית עסק, איזו הייתי נותן להם? התשובה שלי היא חד משמעית: היו אמינים וישרים. לעניות דעתי הנכס הכי גדול של אדם עצמאי
במדינה הקטנה שלנו פעמים לא מעטות אנו נתקלים בבעל מקצוע שלא בדיוק עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר, לוקח מחיר מוגזם לתיקון תקלה והכי גרוע יש גם כאלה שממציאים בעיות שלא היו ולא נבראו על מנת לקחת תשלום גבוה יותר. אני תמיד האמנתי ועודני מאמין, שאם תתן שרות מקצועי וטוב, לקוחות יחזרו אלייך בכל פעם שיצטרכו. ברגע שלקוח מאמין שבעל מקצוע עושה את עבודתו על הצד הטוב ביותר הוא הופך מהר מאוד ל"לקוח חוזר" וזהו הנכס הכי גדול של בעל עסק.
חשמלאי בבאר שבע, זהו התחום בו אני עוסק. אין צורך לומר שהתחרות כאן היא גדולה אך עם פרסום נכון וערכי עבודה גבוהים, אני יכול לומר בוודאות שהמשפט הנודע "מי לשלא נוכל לא אוכל" שגוי מהיסוד. ברגע שבעל מקצוע חושב שאין לו ברירה ועליו לרמות את האנשים עמם הוא עובד על מנת להרוויח את כספו, בסופו של דבר טלפונים יפסיקו לזרום אליו גם אם זה לא יקרה מחר או מחרתיים. לקוחות ישראלים לא פרייארים ויש גבול לכמה אפשר "לעקוץ" אותם. הישראלים זוכרים טוב מאוד מי נתן להם שרות מצוין ומאידך מי פגע בהם ביחס שלו.
כיום, כשגבולות האינטרנט פרוצים לחלוטין, ניתן לדעת על כל נותן שרות בכל זמן. חיפוש קטן בגוגל או באחד הפורומים ייתן ללקוח פוטנציאלי את כל המידע לו הוא זקוק על בעל המקצוע. יש משפט שאומר: "אין שני לרושם ראשוני", במילים אחרות אם בעל מקצוע יגנוב או ירמה בפעם הראשוה יהיה לו קשה עד כמעט בלתי אפשרי להחזיר את האמון בלקוחות שלו. הרי בנינו מי ירצה להתעסק עם מישהו שרימה אותנו פעם נוספת? לכן העצה שלי לכל אחד: היה אמין וישיר וכך תצליח. אני עומד מאחוריי כל מילה.
 תגובות למאמר אמינות ויושרה כנכס
 תגובות למאמר אמינות ויושרה כנכס תקלות ובעיות במכונת כביסה
  		
	תקלות ובעיות במכונת כביסה אמינות ויושרה כנכס
  		
	אמינות ויושרה כנכס ניקוי ארובות – תשובות לשאלות חשובות
  		
	ניקוי ארובות – תשובות לשאלות חשובות כנס: שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012
  		
	כנס: שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012 ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים
  		
	ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים ניהול קשרי לקוחות חברתי
  		
	ניהול קשרי לקוחות חברתי שרות למלגזות שינוע ציוד לוגיסטי
  		
	שרות למלגזות שינוע ציוד לוגיסטי הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?
  		
	הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ? מענה אנושי לעסקים - שירות מענה אנושי לעסקים - מישהו מקשיב ללקוחות שלך
  		
	מענה אנושי לעסקים - שירות מענה אנושי לעסקים - מישהו מקשיב ללקוחות שלך על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות?
  		
	על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות? אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד
  		
	אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד טלמיטינג – נקודות חשובות
  		
	טלמיטינג – נקודות חשובות קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות
  		
	קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות הזמנות לאירועים
  		
	הזמנות לאירועיםהנך נמצא כאן: אמינות ויושרה כנכס.
|   | פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. | 
| 4887 20337 239 | כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |