אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » שירות לקוחות » הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?

הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: שירות לקוחות
המאמר נקרא 872 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



הסודות

 

 

יובל לובנשטיין

 

 

האם אתם שומעים לעיתים תכופות מצד המוכרות או המוכרים בחנות את המילה , לא. המוצר הזה לא בשבילך, הוא לא מתאים לך, אני מציעה לך לא לקנות את המוצר הזה ?

אכן נשמע הזוי ואפילו לא מקובל במחוזותינו.

האם מאמנים את המוכרנים לומר תמיד רק כן ? והאם זו הגישה הנכונה ? או אולי הגישה הנכונה בסופו של דבר, יכולה להיות גם שונה ?

אנחנו מאמינים ובצדק שהשירות זו הגישה הנכונה והצודקת, אולם באותו נשימה, האם אנו באמת נאמנים לדרך זו באמת ? האם לא פעם ואפילו יותר, אנו מציעים ללקוח את המוצר אשר לא באמת נדרש לו. במילים אחרות האם יצר המכירתיות לא גובר ?

ברצוני לחלוק איתכם שתי חוויות שבהן נתקלתי לאחרונה.

הראשונה הייתה בחנות בגדים ברשת זארה בקניון עזריאלי במודיעין.

אנו אוהבים לפקוד חנות זו בגלל מספר סיבות, בהן גודלה אך בעיקר בשל המגוון אשר בכל פעם שאנו נכנסים, חלקו מתחלף ויוצר כל פעם התרגשות ועניין בבגדים.

באחת המדידות נשאלה המוכרת "מה דעתך על הבגד הזה ?"

אנו שרגילים כבר לשמוע את המילה "מקסים" או "מה זה עושה לך טוב", הופתענו ששמענו " אם אתם שואלים לדעתי האישית, אזי אני לא הייתי קונה את הבגד הזה, הוא לא מחמיא לך "

אכן שינוי מרענן, אשר ללא כל צל של ספק, נותן תחושת אמינות לחנות, בהשוואה לשאר הצביעות מסביב.

השנייה, הייתה חנות מזון בקניון עזריאלי, בחנות של מגה בעיר, אותה אנו נוהגים לפקוד, למרות שהמחירים שלה אינם הזולים באזור.

בחרנו מספר סוגי מוצרים טריים ובעיקר ממחלקת הירקות והפירות והצטרפנו לתור ליד הקופה.

כשהגיע תורנו, אומרת לנו לפתע הקופאית "מבקשת את סליחתכם, אולם אני לא מציעה לכם לקנות את הירק הזה, כי הוא לא טרי"

שמעתי נכון ?

כן- אכן שירות, שעושה לך כיף לחזור לעוד מקום פעם נוספת.

אתם רואים, אפשר גם לשכנע את הלקוחות שלא רק דרך פרסומות אוויליות שעולות ממון רב (בסופו של דבר לנו).

 

 

 

יובל לובנשטיין, משמש כיועץ אסטרטגי ושיווקי לחברות.

 

 


אודות מחבר המאמר:

יובל לובנשטיין, משמש יועץ לחברות ולאירגונים בתחום האסטרטגי והשיווקי



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים - תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא שירות לקוחות

תקלות ובעיות במכונת כביסה
אמינות ויושרה כנכס
ניקוי ארובות – תשובות לשאלות חשובות
כנס: שיווק,שירות וחווית לקוח בעידן רשתות חברתיות – דצמבר 2012
ניהול קישרי לקוחות עבור עסקים קטנים
ניהול קשרי לקוחות חברתי
שרות למלגזות שינוע ציוד לוגיסטי
הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?
מענה אנושי לעסקים - שירות מענה אנושי לעסקים - מישהו מקשיב ללקוחות שלך
על שירות לקוחות: כיצד מורכבים מערכי שירות לקוחות ואיך משמרים לקוחות?
אריאל בונוס משיקה שירות הודעות טקסט על ביצוע עסקה, משלוח ושירות לקוחות – ישירות לטלפון הנייד
טלמיטינג – נקודות חשובות
קופה רושמת לשימור לקוחות וגידול במכירות
הזמנות לאירועים

הנך נמצא כאן: הסודות מאחורי המדפים - "כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת" ?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.