אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » חוקי האושר, חוקי הרצון העצמי, להיות מאושר, סבל או אושר, רוצה אושר, אושר, גורמים לאושר בחיים

חוקי האושר, חוקי הרצון העצמי, להיות מאושר, סבל או אושר, רוצה אושר, אושר, גורמים לאושר בחיים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 879 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



להיות מאושר, סבל או אושר, גורמים לאושר בחיים, חוקי הרצון העצמי, חוקי האושר, רוצה אושר, אושר

ובו יתבאר, הדבר היחיד בעולם, שאחראי לאושר של האדם ושבו תלוי האושר של האדם. כי בני האדם מחפשים את האושר. וכאשר הם מוצאים אותו, אם הם מוצאים אותו, הם מתאכזבים ממנו, ומחפשים אושר חדש. וכפי שכבר התבאר, האדם צריך בראש ובראשונה להבין, במה תלוי האושר שלו, ורק אח"כ לחפש דרכים כיצד להשיג את האושר שלו.

ומי שיתבונן יראה, כי הדבר היחיד בעולם שבו תלוי האם האדם הוא מאושר או סובל, הוא כמובן: הרצון העצמי של האדם. כי הרצון העצמי של האדם, אין עוד מלבדו ואין זולתו, כדי להשפיע על האושר של האדם. כי בסופו של דבר, מי שקובע אם האדם יהיה מאושר או יסבול מאיזה דבר, זה רק הרצון העצמי של האדם. כי כאשר האדם רוצה איזה דבר, אז הוא מרגיש טוב לגביו. וכאשר האדם לא מרוצה מאיזה דבר, הוא מרגיש רע לגביו.

ונחדד: כי לא כולם בעולם מחפשים את האושר. ויש כאלו שיאמרו, שהם מחפשים את ההנאה. ויש כאלו שיאמרו, שהם מחפשים את ההארה הרוחנית. ויש כאלו שיאמרו, שהם מחפשים את ההבנה האלוהית. ויש כאלו שיאמרו, שהם מחפשים את השקט הנפשי. ויש כאלו שיאמרו בפשיטות, שהם פשוט מחפשים להרגיש טוב ולא להרגיש רע. ועל כולם מדבר המאמר הזה. וכל אחד קורא לאושר בשם אחר. אבל בסופו של דבר, כולם מונעים מתוך רצון להשיג איזה דבר כלשהו, שכל אחד קורא לו בשם אחר. ובכל מקום שמוזכר כאן האושר, הרי שמדובר על כל הדברים שאותם האדם מחפש.

וכפי שאמרנו, כל האושר / הנאה / שקט נפשי / שמחת חיים / שביעות רצון / סיפוק רגשי וכיו"ב של האדם, הכל תלוי אך ורק ברצון העצמי של האדם.

כי העובדה היא, שהאדם מרגיש שהוא קיים. והעובדה הנוספת היא, שהאדם מרגיש שיש לו רצון עצמי, שרוצה שהמציאות תהיה כך או אחרת. והעובדה היא, שהמציאות כל הזמן משתנה, מצורה ומצב כלשהו, לצורה ומצב אחר. והעובדה היא, שכאשר האדם מרוצה מאותו מצב של המציאות, אז טוב לו. וכאשר האדם לא רוצה את אותו המצב של המציאות, אז רע לו. ובזה מסתכם כל העניין כולו, ברצון של האדם.

ואם האדם גם רוצה וגם לא רוצה את הדבר בו זמנית. אז האדם גם מאושר וגם סובל מאותו הדבר, בו זמנית. והכל תלוי במינונים השונים של ההתאמה שבין הרצון של האדם, לבין המציאות באותו הרגע. ככל שההתאמה גדולה יותר, כך האדם נהנה יותר, מרגיש יותר טוב, ומאושר יותר. וככל שחוסר ההתאמה שבין הרצון של האדם לבין המציאות גדול יותר, כך הסבל של האדם גדול יותר, וכך האדם מרגיש יותר רע, וכועס יותר, וסובל יותר, ומאושר פחות וכולי...

המאמר מאת טוב בחיים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טוב בחיים מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על הבנה מלאה, מרצה, להרגיש טוב באמת, יותר מאושר, ...של אושר, רגישות, להרגיש טוב באמת, הפשוט ביותר ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר חוקי האושר, חוקי הרצון העצמי, להיות מאושר, סבל או אושר, רוצה אושר, אושר, גורמים לאושר בחיים תגובות למאמר חוקי האושר, חוקי הרצון העצמי, להיות מאושר, סבל או אושר, רוצה אושר, אושר, גורמים לאושר בחיים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר חוקי האושר, חוקי הרצון העצמי, להיות מאושר, סבל או אושר, רוצה אושר, אושר, גורמים לאושר בחיים. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: חוקי האושר, חוקי הרצון העצמי, להיות מאושר, סבל או אושר, רוצה אושר, אושר, גורמים לאושר בחיים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.