אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן

זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 567 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



אני רוצה לספר לך שאנחנו נמצאים בזמן חסד , זמן של קסמים, זמן של ניסים ונפלאות,זמן של הגשמת החלומות והתשוקות הגדולות של הנשמה… זמן של הגיעת ימות המשיח.. 

אני רוצה לספר לך שאנחנו נמצאים בזמן חסד , זמן של קסמים, זמן של ניסים ונפלאות,

כדי להתחבר עם המימד הזה שבו כל מה שחלמת עליו התגשם למענך במהירות ויפתיע גם אותך,עליך להביא את הרצון שלך, להתאחד עם הרצון של הנשמה שלך, של העצמי הגבוה שלך.

כל קושי ואתגר שאת חווה בימים אילו, בא לסמל לך שרצון האישיות שלך, האגו שלך,אינו תואם את רצון העצמי הגבוה.

אני מדברת שוב ושוב על התקופה המיוחדת בה אנו נמצאים עכשיו. שמצד אחד היא מאודאינטנסיבית, היות ורטט הבריאה וכח המשיכה התעצם, ומצד שני יוצרת הזדמנויות אמיתיותלכל אחד מאיתנו להתחבר עם האמת שלו ולהגשים אותה במציאות.

יש מאבק פנימי תמידי בתוך כל אחד מאיתנו בין רצון האגו לרצון העצמי הגבוה.זהו המאבק בין החלק המחובר בתוכינו אל האור, והחלק המנותק בתוכינו מהאור,שיוצר בנו את הפחד, הכעס, התסכול ושאר רגשות לא מאוזנים.

ככל שהרצון של האגו שלך, יקבל את הרצון הגבוה של הנשמה שלך, או העצמי הגבוה, איךשאת רוצה לקרוא לזה,  את תרגישי ששערי גן העדן נפתחים לך ואת חווה את גן העדן בעולםהפיזי כאן ועכשיו, היות ורצונותיך ותשוקותייך הגדולים ביותר יתחילו להתממש במציאות !!!!אני נמצאת שם וחווה את זה באופן אישי. שחררתי כל רצון של האגו שלי ,קבלתי את רצון הנשמה שלי במלאות, באפס התנגדות, ונכנסתי בשערי גן העדן שלהנשמה שלי במימד הפיזי.זאת חוויה מרגשת ומעצימה, אפילו מפעימה, שחרור שליטה מוחלט, התמסרות לנשמה.פתאום רואים איך באמת כמו בספר האלכימאי כל הבריאה כולה קדה לרגליך ויוצרת בשבילךאת גן העדן האישי שלך עלי אדמות. אני רוצה להעניק לך כלי פשוט לעזור לך לנטרל את רצון האגו ולהתחבר עם רצון הנשמה.ישנה להבה בבריאה אחת מתוך 12 להבות הבורא, הלהבה הכחולה.

הלהבה הכחולה תפקידה לעזור לנו לנטרל את הפחד ללכת אחרי רצון העצמי הגבוה.תשבי בנוח תדמיני את עצמך עטופה בלהבה הכחולה תזמיני את נוכחות העצמי הגבוה שלךותאמרי:אני הוויה עוצמתית. אני לוקחת בחזרה את הכוח שנתתי לתת המודע שלי ולאחרים עלי.אני מאפשרת לעצמי לחזור לעוצמה שלי ולכוח שלי, כשאני מחזירה לעצמי את הערך העצמישלי, הכבוד העצמי,  כבוד וההבנה של השוויון האלוהי של כל החיים. אני קוראת שוב לעצמיהגבוה שלי לחזק את הרצון שלו בתוכי, לנטרל ממני את הפחד ולעזור לי לבחור ברצון הגבוהשל הנשמה שלי ולא ברצון של האגו שלי המנוהל על ידי פחד.אני מבקשת מהעצמי הגבוה שלי לתת לי את אומץ הלב, כדי שאוכל להיכנס לרמה עמוקה יותר,אמון, כניעה, ואיחוד עם האלוהי שבי.תנשמי את האנרגיה הכחולה לתוכך תדמיני איך היא נכנסת לכל תא, אטום ואלקטרון. חיזריעל הפעולה הזו מידי יום עד שתרגישי שאת מצליחה לפעול בחייך על פי ההכוונה של העצמיהגבוה שמכוון אותך דרך האינטואיציה והקול הפנימי.  זהו זמן משיח, זמן של חלומות שמתגשמים, תתחברי עם רצון העצמי הגבוה, תישרי קו איתוזאת צריכה להיות מטרתך בתקופה הזו בה אנו נמצאים, כי ברגע שזה יקרה כל השאריסתדר מעצמו… ובמידה ואת לא מצליחה והפחד והאגו עדין מנהלים אותך, את מוזמנת לבוא לאיזון אנרגטיבשיטת Perfect Balance ונעזור לך לנטרל את הפחד להתחבר לרצון העצמי הגבוה ולהגשימו.הנה מה שאומר חגי שלו, מומחה לשינויים עסקיים, שסיים שבוע שעבר את תהליך האיזון:שרוני יקרה,ברצוני להודות לך על תהליך מועיל ופורה של איזון פנימי למימוש הפוטנציאל שלי.במשך כ-3 חודשים הפלאת לקרוא אותי כספר פתוח.ידעת לאתר ולזהות את הגורמים המעכבים אותי מפריצת דרך נוספת בעסק שלי.בשיטתיות ובמקצוענות עברת שלב אחר שלב ו"פתחת את הסתימות" שלי. השכלת כה טוב לשלב בין תשאול עוצמתי, ישיר ומדויק לבין עבודת מודעות בשיטתך המצוינת.נהניתי מהעבודה איתך וחשתי איך מפגשה לפגישה אני מתחזק ומתעצם.והתוצאות לא איחרו לבוא…בהשראתך פתרתי משבר שעמד לפתחי ואיים על מה שבניתי בעמל רב ב-7 השנים האחרונות.הגדלתי את השלווה והרוגע בחיי.הגברתי את הביטחון העצמי שלי ואת האמונה ביכולתי.למדתי להתמודד טוב יותר עם דפוסים אוטומטיים ולאזן את העשייה שלי בדרך אפקטיבית ובונה.וכתוצאה מכך חוויתי גידול בהכנסותיי ובשפע הנכנס לחיי.לסיכום, כמי שעובד עם אנשים ומסייע להם לפרוץ דרך בעסק שלהם, אני יודע להכיר ולהוקיר היטבאת יכולתך המופלאה ואת התועלת הרבה שהבאת לי. כן, לגבי עבודת מודעות והתפתחות אישית, ל"סנדלר" קשה מאד לסנדלר נעליים לעצמו, ואת היית הלב,המוח והעיניים שלי שסייעו לי לרכוש "זוג נעליים" לתפארת. ועל כל זאת ועוד אני רוצה להודות לך מקרב לב.אני ממליץ בחום על עבודה איתך לכל מי שיודע שהוא יכול להשיג יותר בחייו אך לא יודע איך.בתודה ובאהבה רבה,חגי שלו, מומחה לשינויים עסקייםhttp://www.hagaishalev.com


אודות מחבר המאמר:

תמיד באהבה בשירות הבריאה

שרוני מלכיצדק כהן

מלווה בנוכחות החלקים הנשגבים שלי

העצמי העליון האלוהי של מי שהנני

תאומי הנשמה וגיבורי העל

לורד מלכיצדק ומלכת האור

הבורא והבוראה

וכך קורה האו



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן תגובות למאמר זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.