אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » המוח והלב

המוח והלב

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 565 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



אצל רובנו , אלא אם כן האדם הגיע להתמזגות מלאה עם ניצוץ הנשמה שלו,קיים מאבק תמידי בין מה שהלב והקול הפנימי שלנו רוצים, לבין מה שהמח תופס כאפשרי.הנטייה של רובנו היא לתת את הכח וההגה למח שלנו, ורב הבחירות בחיינו נעשות על פי מה שההגיון שלנו אומר ומה שצריך ונראה לנו נורמלי, מוכר וידוע. שורש הבעיה של רובנו בחיים, לא באשמתינו כך חונכנו, הוא הניתוק שיש לנו מתשוקת הלב שלנו.למדו אותנו לאורך החיים, דרך כל המערכות שעברנו דרכן, לא להקשיב ללב. למדו אותנו שלחלום זהלא מציאותי, אין מקום במציאות לחלומות והתשוקות שלנו, עלינו להיות פרקטים, לחשוב בהגיון,לצאת מתוך עולם החלומות שלנו, לחלומות שלנו אין קשר למציאות, אולי החלומות נועדו רק לעשירים.

מפת עץ החיים, לוקחת אותנו לעומק הדברים מלמדת אותנו על תהליך היצירה בבריאה,איך כל דבר הופך מרעיון להגשמה בפיזי , מתשוקה להגשמה בפועל.שלומדים את המפה הזו, מבינים שהשלב הראשון בדרך הוא דווקא החיבור עם תשוקת הלב,רק בשלב השני , נכנס המח לתמונה ויעודו ותפקידו הוא ליצור תוכנית פעולה, הגשמה ומימושלרצון הלב שלנו, לסלול לנו תוכנית פעולה שתוביל אותנו מנקודה א' לנקודה ב'. הלב הוא החיבור עם ניצוץ הנשמה עם המהות- הלב הוא היזם הרעיונאי.המח הוא הרשות האסטרטגית המוציאה לפועל. אנחנו, בני האדם, הפכנו את היוצרות ומשם הלכנו לאיבוד בדרך..את תשוקת הלב, השלב הראשון, אנחנו מנטרלים, אין לה מקום, במקום אנחנו נותנים למח, להגיוןלהוביל אותנו. כשבעצם המח שלנו בכלל לא יודע את הכיוון אליו נועדנו, הלב יודע. וכך נוצר הפער בין הרצוי למצוי בחיינו.הלב נשאר עם תשוקות לא ממומשות רב הזמן ויוצר בתוכינו את המערבולת של תחושתחוסר הסיפוק והתסכול. הלב הוא מקור כל הדברים . עלינו ללמוד ולהבין את דרכינו במסע ההתפתחות הרגשי שבאנולהגשים פה, כדי לסגור את הפער בין הרצוי למצוי בחיינו.לבנו לא מעניק לנו את השקט אליו אנו ראויים, עד שלא נכנע לפחד שלנו ללכת אחריו ולהגשיםאת יעודינו כאן על פני כדור הארץ.

עם יד על הלב שלך מ 1- 10 עד כמה אתה מקשיב ללב שלך והולך אחריו ולא אחרי מה שההגיוןאומר לך? עד כמה אתה קרוב להיות מסופק בחיים שלך? אני בטוחה שאלה שבחרו ללכת אחרי הלבשלהם ולא אחרי המח, אילו הם אלה שחווים תחושת סיפוק, אושר ושלווה גדולים יותר בחייהם ומעניקיםלעצמם ציון קרוב יותר ל 10. תכנס פנימה ותשאל את עצמך האם הגיע הזמן שלי לצעוד בדרך הלב שלי? בדרך המלךהמיועדת לי? ולחיות את החיים המספקים שבאתי לחיות. אם התשובה שעולה בך היא כן , הגיע הזמן שלי !!!ועדין לא נרשמת לסדנה עם הפנים לחופש –  אותה סדנה שמתקיימת מחר ותראה לך את הדרך לחזורלהתחבר עם הלב שלך,עם המהות שלך , עם הדרך שתוביל אותך ישירות לחיות את החלומות והתשוקותהיושבות בתוך ליבך ומחכות לך  שתגשימן.מה מונע מבעדך?  האם זה כל התירוצים ההגיונים שהמח שלך נותן לך?תעצור רגע את המח, זה לא התפקיד שלו כרגע. תשים יד על הלב ותפנה אליו ותשאל אותו האם הסדנההזו תעזור לי לגלות את הדרך חזרה אליך? האם הסדנה הזו נכונה לי ולשם אתה מוביל אותי?תראה מה התשובה שהלב שלך מעניק לך, תקשיב לו…. הלב שלך מחכה לך!!


אודות מחבר המאמר:

באהבה רבה שרוני מלכיצדק  כהן

מלווה בנוכחות החלקים הנשגבים שלי

תאומי הנשמה לורד מלכיצדק ומלכת האור

הבורא והבוראה



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר המוח והלב תגובות למאמר המוח והלב

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר המוח והלב. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: המוח והלב.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.