אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה

מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 524 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



בחודש האחרון שמתי לב לגלים של אנרגיה ששוטפים אותי, את הסובבים אותי ואתהתלמידים שלי בו זמנית.גל אחד גורם לתחושת עיפות וכבדות מאין תחושת התשה, אין כוחות לעשות כלום.אחריו מגיע גל של קלילות ותחושה פנימית של אהבה, שלווה,התרגשות והתחדשות. פניתי לעצמי הגבוה שלי ולמדריכים שלי ובקשתי להבין מה זה הגלים האילו.הודרכתי בצורה אינטואיטיבית לאחד הספרים בספריה שלי של סאניה רומן שמתקשרת את אורין,ופתחתי בצורה אינטואיטיבית את הספר והתשובה היתה לנגד עיני ואני רוצה לחלוק עימכם אותה. גל של אנרגיה עובר דרך הגלקסיה שלנו ומשנה את מהלך כל החיים שבהם הוא נוגע.גל זה משפיע על עצם טבעם של אנרגיה וחומר, בהביאו את כל החומר לרטט גבוה יותר.האנושות מתפתחת במהירות לגזע חדש של הוויות עקב זרימת האור החדשה והמאסיביתלגלקסיה שלנו.

תוצאה מכך מתפתח גוף של אור בהילה האנושית. השלבים ההתחלתיים של גוף אור זהנבנים סביב הלב וקצת מעליו באזור החזה העליון.גל האור החדש מציב בפנינו את האתגר לפתוח את הלב ולהביא את ליבינו האנרגטי ואת ליבינוהפיסי, לרטט גבוה יותר. גוף האור שנבנה בהילה שלנו עכשיו יאפשר לנו להפוך למקור אור קורן. גלים של תודעה גבוהים מגיעים בזה אחר זה ובתחילה הם עשויים להיות מורגשים כמערבולתסוערת. הם עשויים לזעזע דברים בחייכם, כך שתוכלו לחולל שינויים שיאפשרו לכם להגיעגבוה יותר. עם כל שינוי שיתרחש יהיה לכם קל יותר להתרומם ולהיות העצמי הגבוה. ככל שתהיו מתואמים עם העצמי הגבוה, לא תרגישו יותר את הסערה אלא תשתמשו בעוצמות שלגלים אילו להתרומם גבוה בחייכם , ותונחו אל מטרותיכם ביתר מהירות.התהליך של בניית גוף האור שלנו גורם לנו למספר השפעות:1. אפשר שאתם מקבלים יותר תובנות, מתנסים בחוויות רוחניות וטלפתיות לעיתים תכופותומרגישים צורך עמוק יותר להבין את תכלית חייכם וליישמה בפועל.2. אתם עשויים להרגיש שיש לכם פחות זמן ויותר מה לעשות שכן גל זה משנה את אופי הזמן.3. העיפות והכבדות ותחושת התשישות שאנו חווים מסמלים את השינויים הפנימיים שעשויים לחול כאשר מחשבות,רגשות ועמדות בעלי אופי נמוך יותר עוזבות את מערכת האנרגיה שלנו ומוחלפות באלה בעלי רטט וטבע גבוה יותר.4. התחושה של שמחה, אהבה ושלווה שחווים בעקבות שינוי הרטט תהיה יותר גדולה ממה שידעתם אי פעם. מומלץשתיצמדו לשינוי ותאפשרו אותו כי פוטנציאל ההתפתחות והצמיחה הינו עצום.5. תופעה נוספת שיכולה להתרחש ככל שיבנה גוף האור בהילה שלכם, היא שתהפכו רגישים יותר ויותר למזון,ייתכן שאתם כבר חשים צורך לשנות את תזונותיכם או לסגל לעצמכם רמה חדשה של כושר גופני. שכן הגוף מכיןאתכם לשינויים שיאפשרו לכם להכיל אור רב יותר ולהקרינו.6. ככל  שתיבנו את גוף האור שלכם, ההכרה האינטלקטואלית שלכם, עדין תהיה חזקה, אך היא תתמזג יותר עם ההכרההאינטואיטיבית. תמצאו את עצמכם נמשכים לדברים יצירתיים המזמינים אתכם להגיע אל תוך מישורים עמוקים יותר של הוויתכם.

הסירוב להיפתח לרטט גבוה יותר ולסירוב לזרום עימו, יגרמו לכך שאם תחום אחד בחייכםתקוע, לא מאושר, או לא עובד, זה ישפיע על כל התחומים האחרים בחייכם. לא תוכלו להתעלםיותר מתחומי חיים שאינכם רוצים להתמודד עימם. אם אתם לא אוהבים את עבודתכם, אם ישלכם בעיות ביחסים, או אם אתם חיים בסביבה לא תומכת, זה ידכא את החיות שלכם בכל תחוםאחר. יש אנשים שחייבים לחוות רמה גבוהה של מאבק וכאב לפני שהם שמים לב למסרים הפנימייםשהם מקבלים ולפני שהם נשמעים להם. אתם יכולים להחליט בכל שלב להישמע למסריםהפנימיים שאתם מקבלים ולגדול בדרך של שמחה במקום בדרך של כאב. מעולם בעבר לא היו נתיבים רבים כול כך ואפשרויות והזדמנויות רבות כול כך לבחור במציאותשאתם רוצים לחוות. ההיבט החשוב ביותר של אנרגיות חדשות אילו הוא ההזדמנות לשמחה,לצמיחה ולחיות. אלה יעזרו לכם להתעורר להוויה הרב מימדית שהנכם, להתחבר אל התכניתהרחבה יותר של האבולוציה האנושית ולגלות את החלק שאותו באתם לגלם בזמנים נפלאיםאלה של ההתמרה. כדי להיות חלק מתוך השמחה והצמיחה, הקשיבו לקול הפנימי ותפעלו על פיו, גם אם ההדרכההפנימית מכוונת אותכם כנגד רצון האגו שלכם. אל תוותרו לעצמכם. תמיד פה למענכם להאיר לכם את הדרך להתאחד עם העצמי הגבוה שלכם, עם אור הנשמהשלכם ולהבין את תכלית חייכם. 


אודות מחבר המאמר:

שרוני מלכיצדק כהן

ילדה נצחית של הבריאה

מלווה בנוכחות החלקים הנשגבים האלוהיים והמדהימים שלי

גיבורי העל ותאומי הנשמה

לורד מלכיצדק ומלכת האור

הבורא והבוראה. 

וכך קורה האו



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה תגובות למאמר מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.