אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ

השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 545 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ 

התקופה עכשיו היא תקופה מאוד אינטנסיבית. אני בטוחה שכל אחד מאיתנו מרגיש את הדחיפה מבפניםשל הנשמה שלנו  שדוחפת אותנו לנוע קדימה, להתקדם, להתרחב, לצאת מהדפוסים הישנים   אל עבר מימוש הפוטנציאל הגבוה, אל עבר האיחוד עם העצמי הגבוה שלנו.

 כל הבריאה כולה בנויה משתי כוחות דומיננטיים שיצרו את כל מה שעינינו רואות וחוות.

הכוח הזכרי של הבריאה – האל הבורא

הכח הנקבי של הבריאה – האלה הבוראת

שני הכוחות האלה קיימים בכולנו גם בגברים וגם בנשים ומיד אני ירחיב בנושא.

 

בעולם המערבי העלימו את האנרגיה הנקבית של האלה ויצרו תודעה כאילו יש רק בורא לבריאה

זה היה חלק מדיכוי האנרגיה הנקבית על הפלנטה שלנו.

אך כמו למעלה כך למטה 

וכמו למטה כך למעלה  

משמע שכמו שעל כדור הארץ בשביל לברוא חיים אנחנו צריכים את האיחוד בין גבר לאישה כך גם בעולמות העליונים הבריאה נוצרת מהאיחוד המקודש של שני כוחות העל של האנרגיה הזכרית האל והאנרגיה הנקבית האלה. 

 

מהי המהות הנקבית בכל אחד מאיתנו?המהות הנקבית היא המהות המכילה את הכל, התדר הדומיננטי שלה הוא BEING  נוכחות בכאן ובעכשיו, ברגע הזה בלי שום רצון להתקדם לשום מקום להיות בנוכחות מלאה כאן ועכשיו ולהנות ממה שיש. הכח הנקבי בכולנו היא האנרגיה הרגשית בתוכנו, עולם הרגשות שלנו, היכולת שלנו להיות באינטימיות רגשית.

הנקביות  היא הכוליות, ובתור שכזו היא לא הולכת לשום מקום אחר – היא ההוויה עצמה, היא הקיום, היאהמציאות, היא הכל.

המהות הנקבית מכילה בתוכה את תדר האחדות, האהבה, החמלה, הסליחה, ההכלה, הקבלה, ההקשבה,הרוך, הזרימה, היצירה, הבריאה, היופי, האחדות, ההרמוניה, שת"פ, היכולת להיות בפנים,היכולת להיות רחם,  היכולת לבטא רגשות ולכבד ולאפשר לכל רגש לבוא לידי ביטוי דרכנו .

שאני מתחברת עם המהות הנקבית שלי כל מה שאני מרגישה זה שאני רוצה לחגוג ולרקוד את החיים לאהוב, ולהיות נאהבת, להתענג ולענג. אני רוצה להרגיש רכות ולהיות רכה, להיות עדינה, להיות רגישה להרגיש, להיות בלב ולא בשום מקום אחר. אני רוצה לייצר לי קן משפחתי שבט וקהילה.במיניות אני מרגישה את האנרגיה הנקבית שבי רוצה להשתעשע לשחק , לפלרטט, רוצה חום, מגע, ליטוף, להתנשק ,להתחבק, להתחרמן שייגעו בי ברכות שיעשו איתי אהבה לאט – קוראים לזה מעשה האהבה.

מה היא המהות הזכרית בכל אחד מאיתנו?המהות הזכרית היא המהות של העוצמה והערך העצמי בתוכנו, התדר הדומיננטי שלה הוא DOING .זוהי האנרגיה של הרציונל בתוכנו, האנרגיה של המח, האנרגיה שמחפשת לצאת מתוך עצמהולכבוש מטרות ויעדים, זו אנרגיה מתפרצת החוצה לעומת האנרגיה הנקבית שהיא אנרגיה מתכנסת פנימה.  האנרגיה הזכרית היא אנרגיית העצמאות  היכולת בתוכנו להיות בנפרדות, היכולת להתנתק רגשית ולהיות פרקטיים.האנרגיה הזכרית בתוכינו מעניקה לנו כיוון, חזון, מנווטת אותנו להתפתחות, ומכוונת את המציאותלשחרור ולחופש אבסולוטי.

שאני מתחברת עם המהות הזכרית שלי אני מרגישה שאני רוצה ליצר בטחון כלכלי, אני רוצה לכבושאת העולם, אני רוצה להגשים את עצמי, לפתח קריירה להיות אישה עצמאית.

בהיבט המיני אני מרגישה את האנרגיה הזכרית בתוכי רוצה להגיע לאורגזמה הנכספת, תסלחי לי אם אני קצת בוטה, שאני מחוברת עם האנרגיה הזכרית שבי  אני מרגישה שאני רוצה להזדיין, לפרוק יצרים לא מעניין אותי ליטוף ואינטימיות מענין אותי לכבוש ולפרק יצרים.

 אפשר לרשום מאמרים שלמים על שתי המהויות האלו הפועלות בתוכנו וכיצד הם באות לידי ביטוי בכלאחד מההיבטים של חיינו.

בעולם המערבי ובמיוחד בארצנו הקטנטונת, האנרגיה הדומיננטית שמניעה את רובנו היא המהות הגברית.העולם המערבי סוגד להשגת מטרות כוח ושליטה, יצרנו את הנפרדות כל אחד חי למען עצמו,התרחקנו מהקהילה והשבטיות, ביטלנו את עולם הרגשות שלנו ולדבר על מה אני מרגישהאו להראות רגש זה חולשה, הפכנו את המח למנהיג, את הרציונל לשולט.המילה אהבה היא "קללה" "חולשה" שלא לדבר על להיות רכה ועדינה..

בעולם המערבי אנו בוראים את מציאות חיינו לא מתוך המהות של מי שהננו אלא מתוךהצורך להעניק לעצמנו בטחון כלכלי ולהשיג מטרות חומריות.

העולם המערבי ביטל את החיבור למהות הנקבית בכל כך הרבה מובנים ורב הנשים בעולם המערבי נמצאות בגוף של אישה אך מנוהלות לגמרי מהאנרגיה הזכרית.

 העולם המערבי ביטל את דרך החיים מנקודת מבט המתבוננת פנימה,וחוקרת את עצמה ומבינה את מהותה, ומתוך אותה הבנה של המהות הפנימית לצאת להגשים את עצמינו.העולם המערבי לא מאפשר לנו לעצור, להתבונן לשאול את עצמינו שאלות.אנחנו רודפים אחרי עצמינו ואחרי המטרות שלנו, אחרי מה שהגיון והרציונל אומר לנו שצריך להיותואז מוצאים את עצמינו לא מאושרים, לא מסופקים, לא שלמים.

השינוי הקוסמי שאנו עוברים היום בבריאה, הוא המעבר מאנרגיה זכרית שולטת לחיבור מחדשעם המהות הנקבית, גברים ונשים יחדיו . (כי ציינו שהאנרגיה הזכרית והנקביתקיימת בכל אחד מאיתנו אין לזה קשר לאישה וגבר, אילו שני אנרגיות קוסמיות שנמצאות בבריאהויוצרות את מהות השלם.

 

שימו לב איך זה בא לידי ביטוי בחיי היום יום שלכם:

1.     נמאס לכם לעבוד בעבודות לא מספקות רק כדי לשרוד אתם מתחילים לחפש את היעוד והתכלית האמתית שלכם.

2.     נמאס לכם לנהל מערכות יחסים לא מספקות רק כדי לא להרגיש לבד ואתם מעדיפים להיות לבד ולהיכנס פנימה לתוך עצמכם מאשר להיות בחוץ.

3.     הכמיהה לאהבה ואחדות גדלה בתוככם.

4.     בא לכם לא לעשות כלום נמאס לכם מהעשייה.

5.     בא לכם אינטימיות עמוקה אמתית כנה נמאס לכם ממשחקי כח ושליטה.

6.     מרגישים יותר צורך להתחבר לטבע .

7.     קשה לכם להדחיק רגשות ולהתעלם ממה שאתם מרגישים.

 היקום דוחף את כולנו עכשיו לחזור להתחבר עם המהות שלנו כדי שניצוראת מציאות חיינו מתוך הווייתנו השלמה על מנת לחוות חיים מספקים, מלאים ומאושרים.

לשם כך יהיה על כל אחד מאיתנו להתחיל להיכנס יותר פנימה לתוך עצמו, להתחבר עם המהות הנקבית עם הגוף הרגשי, עם התשוקה, עם הלב עם דברים שגורמים לנו הנאה ועונג ופחות דברים שצריך לעשות על מנת לשרוד טוב, לפתוח את הלב לבוא מהאהבה לפתח חמלה ומשם שוב להתחבר למהות הזכרית בתוכנו ולגייס אותה שוב לנווט אותנו אל עבר ההגשמה של מהותנו האמתית, וההגשמה של יעוד נשמתנו. 

הגיע הזמן של כל אחד מאיתנו לחזור הביתה ולהגשים את ייעודו ומהותו על פני האדמה,

להפסיק לחיות רק על מנת לשרוד טוב ולהתחיל לחיות על מנת לבטא את מלוא הפוטנציאל של מי שהננו.

 

התהליך הזה קורה ברמה קוסמית וברמה אישית. כולנו נמצאים בתוכו והאתגר הוא גדול, במיוחד  לכל מי שמתנגד ואין לו את הכלים הפנימים להבין את הדרך ואת השינוי.אני פה להדריך אותך במסע חזרה הביתה אל המהות שלך, המהות האמתית שלך שוכנתבתוכך ומחכה שתתחברי איתה ותביאי אותה לידי מימוש.את מוזמנת ליצור עמי קשר ולתאם פגישת יעוץ.  צעד ראשון בדרך חזרה הביתה אל מהותך.

 


אודות מחבר המאמר:

באהבה רבה שרוני מלכיצדק  כהן

מלווה בנוכחות החלקים הנשגבים שלי

תאומי הנשמה לורד מלכיצדק ומלכת האור

הבורא והבוראה



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ תגובות למאמר השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.