אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » להירדם, אינסומניה, סיוטי לילה, נדודי שינה, בעיות שינה, סיוטים בשינה, הפרעות שינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה

להירדם, אינסומניה, סיוטי לילה, נדודי שינה, בעיות שינה, סיוטים בשינה, הפרעות שינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 937 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



סיוטים בשינה, בעיות שינה, נדודי שינה, סיוטי לילה, אינסומניה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה, להירדם, הפרעות שינה

ובו יתבאר העניין של בעיות שינה, הפרעות שינה וחרדות בלילה. והעניין הוא, שיש כאלו שסובלים מנדודי שינה (אינסומניה) וכיו"ב, והכל זה בגלל מחשבות טורדניות כאלו ואחרות שמציקות להם. בין אם אלו מחשבות טורדניות ידועות, דהיינו שהאדם יודע מה מטריד אותו, ובין אם אלו מחשבות טורדניות שאינן ידועות לאדם ברמת המודע שלו, אלא רק ברמת תת המודע שלו. והשאלה הנשאלת היא, כיצד יכול האדם להירגע לגמרי, ולהצליח להירדם בקלות ו"לישון כמו תינוק" בצורה רגועה, ובלי שום דאגות כלשהן.

וכמובן שלא מדובר כאן על מי שלא מצליח להירדם מהר, משום שהוא לא עייף מספיק וכיו"ב. אלא מדובר על מי שבאמת עייף ובאמת רוצה להירדם, אבל לא מצליח להירדם, בגלל שיש לו מחשבות טורדניות כאלו ואחרות. וכנ"ל, בין אם מדובר על סיוטי לילה וביעותי לילה ידועים, שהאדם מבין מה מטריד אותו, ובין אם מדובר על תחושת דיכאון ומועקה כללית וכיו"ב, או סתם תחושה מוזרה, שלא נותנת לאדם להירדם.

והעניין הוא, שמי שסובל מהפרעות שינה, לא בהכרח שקיימת דרך שיכולה לגרום לו להירדם מהר ובקלות בבת אחת בזמן אמת. מה שכן, בהחלט קיימת דרך, שמי שילך בה, יוכל להביא את עצמו למצב שבו הוא יוכל להירדם בקלות, ולישון שינה רגועה, כמו תינוק (כשהוא רגוע).

כי התינוק, גם הוא לא תמיד ישן בצורה רגועה. וגם תינוק יש לו לפעמים הפרעות שינה כאלו ואחרות. אלא, שהתינוק, כאשר הוא כבר ישן, הוא לא מוטרד מבעיות פרנסה, מדאגות המחר, מטרדות היום יום וכיו"ב. ולא בגלל שהתינוק הוא אדם רוחני מואר וכיו"ב, אלא בגלל שהתינוק עוד לא "חכם" מספיק גדול, כדי להיות מוטרד מכל הדברים שמטרידים את האדם הבוגר.

כי כאשר האדם הוא עדיין תינוק קטן, עדיין אין לו את השכל ואת ההבנה של האדם הבוגר, לדעת שהוא צריך לדאוג לעצמו, ולהיות מוטרד מכל מיני בעיות כאלו ואחרות. והתינוק ישן בלילה בלי מחשבות טורדניות על פרנסה וכיו"ב, משום שהוא עוד לא יודע על הבעיות האלו. ומשום, שהתינוק כמעט לא יודע שום דבר, שהוא יכול להיות מוטרד ממנו.

וכאשר האדם מתבגר, מחוייב המציאות שהוא ילמד וידע על בעיות העולם. כי בלי ללמוד ובלי להכיר את הטוב ואת הרע, בלי זה אי אפשר לשרוד בעולם ואי אפשר להתנהל בעולם. וזה שהאדם מכיר את הטרדות שיש בעולם, זה מחוייב המציאות. כדי שהאדם ידע לשמור על עצמו מדברים רעים וכולי.

אלא, שלכל יתרון יש גם חיסרון. והיתרו...

המאמר מאת טוב בחיים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טוב בחיים מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי על להצליח, אובייקטיבית, כסף, כמו תינוק, איך..., פיטורים מהעבודה, שאלות להתבוננות עצמית, פחד מ... ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר להירדם, אינסומניה, סיוטי לילה, נדודי שינה, בעיות שינה, סיוטים בשינה, הפרעות שינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה תגובות למאמר להירדם, אינסומניה, סיוטי לילה, נדודי שינה, בעיות שינה, סיוטים בשינה, הפרעות שינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר להירדם, אינסומניה, סיוטי לילה, נדודי שינה, בעיות שינה, סיוטים בשינה, הפרעות שינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: להירדם, אינסומניה, סיוטי לילה, נדודי שינה, בעיות שינה, סיוטים בשינה, הפרעות שינה, חרדה בלילה, פחד לילה, ביעותי לילה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.