אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » איך להיות שמח, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, לשמוח בחלקך

איך להיות שמח, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, לשמוח בחלקך

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 1247 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



לשמוח בחלקך, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, איך להיות שמח

ובו יתבאר העניין של שמחה בחלקך והעניין של איזהו עשיר השמח בחלקו. ויתבאר, האם באמת עשיר הוא זה ששמח בחלקו? והאם באמת האדם יכול לשמוח בחלקו? ובמה תלויה השמחה של האדם? ועוד.

והעניין הוא, כי שמחה היא, כאשר רצונו של האדם מתמלא. כי לאדם יש רצון עצמי, שהמציאות תהיה כך או אחרת. ולאדם יש גם את החלק שלו. דהיינו, את המציאות שלו. ואם האדם שמח בחלקו, דהיינו רוצה את המציאות שלו, אז הוא נחשב לעשיר ולמאושר. ואם האדם לא שמח בחלקו, דהיינו לא מרוצה מהמציאות שלו כפי מה שהיא, אז ממילא הוא עני, שאינו מאושר מחייו.

ומי שיתבונן יראה, כי מצד האמת, מי ש*רק* ישמח בחלקו בשלמות, הרי שממילא הוא גם לא ימשיך לשחק במשחק של החיים, וגם הוא ממילא יפסיק להיות שמח. ולמה?

כי המשחק של החיים, הוא כאשר יש לאדם רצונות שונים, ושהאדם מתאמץ כדי למלא את הרצונות שלו, כדי להשיג את המטרות שלו. ומי שיהיה שמח בחלקו בשלמות אמיתית, דהיינו שהוא לא ירגיש ששום דבר חסר בעולם שלו, בשום נושא ובשום עניין שהוא, זה בעצם יגרום לו לכך, שהוא יאבד את הרצון העצמי שלו, והוא כבר לא יתאמץ להשיג שום דבר בעולם. דהיינו יצא ממשחק החיים.

כי משחק החיים, הוא כאשר יש לאדם שינויים במצב הרוח שלו. כי לאדם יש רצונות שמשתנים כל הזמן. ובמקביל גם המציאות של האדם משתנה כל הזמן. וככל שיש יותר התאמה בין הרצון של האדם לבין המציאות, כך טוב לו יותר. וככל שיש פחות התאמה, בין הרצון של האדם לבין המציאות, כך רע לו יותר.

והמשחק של החיים, הוא במרדף של האדם אחרי השגת הרצון שלו. שמצד אחד האדם רודף אחרי השגת הרצון שלו, ומצד שני השגת הרצון של האדם, כל הזמן בורחת ממנו. כי בכל פעם שהאדם משיג את הרצון שלו, אז או שהמציאות משתנה ומגיעה למצב שהאדם כבר לא ירצה את המציאות שלו. או שפתאום האדם רוצה איזה רצון אחר, לשנות את המציאות, ואז יש משחק חדש, של מרדף חדש, אחרי רצון חדש.

והרעיון הוא, שמי שיצליח להיות שמח בחלקו בשלמות אמיתית, דהיינו שהוא יהיה שבע רצון בשלמות מלאה מכל חלקו, דהיינו מכל המציאות שלו. הרי שבאותו רגע, הוא סיים את משחק החיים, לטוב ולרע. כי ברגע שהאדם מגיע לנקודה של השתוות מלאה בין הרצון שלו לבין המציאות, ממילא הוא כאילו נעלם, והזהות העצמית שלו נעלמת לגמרי. והאדם מגיע למצב של הרמוניה מלאה, ושל אחדות מלאה עם המציאות. ולא שזה טוב או רע, אלא שזה המצב...

המאמר מאת טוב בחיים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טוב בחיים ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי על רע או טוב, שלמות, רצון עצמי, רצונות, שמח בחלקך, להיות..., לימוד קבלה, חינוך ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך להיות שמח, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, לשמוח בחלקך תגובות למאמר איך להיות שמח, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, לשמוח בחלקך

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך להיות שמח, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, לשמוח בחלקך. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: איך להיות שמח, איזהו עשיר השמח בחלקו, שמחה, להיות שמח בחלקך, לשמוח בחלקך.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.