אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, להשיג מטרות, להתמיד במטרות, מטרות ויעדים, התמדה ונחישות, דבקות במטרה

השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, להשיג מטרות, להתמיד במטרות, מטרות ויעדים, התמדה ונחישות, דבקות במטרה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 1780 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, התמדה ונחישות, דבקות במטרה, להשיג מטרות, מטרות ויעדים, להתמיד במטרות

ובו יתבאר אחד העניינים שקשורים להצבת מטרות ויעדים. ויתבאר מהי נחישות אמיתית להשגת מטרות? ואיך להשיג מטרות על ידי דבקות במטרה? ומהי התמדה ונחישות אמיתית שהאדם צריך כדי להשיג מטרות בחיים? ועוד.

וראשית נסביר, מהי בעצם מטרה, וכיצד האדם מגדיר לעצמו מטרה בחיים. והעניין הוא די פשוט, והוא שמטרה בחיים, היא בעצם רצון של האדם להשיג דבר כלשהו בחיים שלו. ז"א שכאשר האדם נולד, עדיין כמעט ואין לו שום מטרות בחיים (מלבד אולי להיות בריא וכיו"ב). וכאשר האדם גדל, הוא מתחיל להציב לעצמו מטרות בחיים.

ומהן בעצם המטרות שהאדם מציב לעצמו בחיים? המטרות האלו, הן בעצם הרצונות של האדם שהוא מזדהה איתם ושהוא חושב שחשוב שהוא ישיג אותם. כי כל הזמן באים לאדם רצונות שונים ורעיונות שונים, לעשות כך או אחרת. והאדם בוחר בבחירה חופשית, האם להזדהות עם הרצונות האלו, או לא להזדהות עם הרצונות האלו.

ולא להזדהות עם רצון כלשהו, פירושו שהאדם מתעלם מהרצון שלו, וחושב לעצמו, שזה לא משנה אם הוא ישיג את הרצון הזה. או שהאדם חושב, שיקרה לו משהו לא טוב בעיניו, אם הוא יזדהה עם הרצון הזה. אבל לפעמים באים לאדם רצונות שונים, והאדם חושב לעצמו, שאם הוא ישיג את הרצון הזה, אז החיים שלו יהיו טובים יותר. ואז האדם מזדהה עם הרצון הזה. ואז ממילא נוצרת לאדם מטרה בחיים.

דהיינו, מטרה בחיים פירושו, רצון שהאדם חושב שאם הוא ישיג אותו, אז החיים שלו יהיו טובים יותר. ואז האדם בוחר להזדהות עם אותו הרצון, ומציב לעצמו כמטרה, להשיג את אותו הרצון שהוא רוצה. ומטרה פירושה, רצון שהאדם חושב שאם הוא ישיג אותו, אז יהיו לו טוב יותר. וממילא זה אומר, שהמטרה הראשית של כל האנשים בעולם, היא להרגיש כמה שיותר טוב.

וכאשר האדם מציב לעצמו איזו מטרה, דהיינו מזדהה עם רצון כלשהו, עכשיו על האדם בעצם להתאמץ להשיג את המטרה שלו. כי האדם לא מציב לעצמו מטרות, שהוא כבר השיג אותן. אלא האדם מציב לעצמו מטרות, שהוא עוד לא השיג אותן. ז"א האדם לא רוצה לאכול, כאשר הוא שבע. אלא האדם רוצה לאכול, כאשר הוא רעב.

והאדם חווה רצון כלשהו, רק לדבר שחסר לו אותו. ז"א שחסר לאדם איזה דבר, והאדם חווה שהוא רוצה למלא את החיסרון שלו, שזה בעצם הרצון של האדם לשנות את המציאות, ממצב אחד למצב אחר. ואז האדם אם הוא מזדהה עם הרצון שלו, ומציב לעצמו מטרה להגשים את הרצון שלו, הרי שבעצם האדם מציב לעצמו מטרה, לשנות את המציאות...

המאמר מאת טוב בחיים + מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | טוב בחיים מאמן אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי בנושא משחקים, אושר, כהן אליעד, חוויות, רוצה להרגיש, אובייקטיבי, לשאול שאלות, חסר ועוד ...



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, להשיג מטרות, להתמיד במטרות, מטרות ויעדים, התמדה ונחישות, דבקות במטרה תגובות למאמר השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, להשיג מטרות, להתמיד במטרות, מטרות ויעדים, התמדה ונחישות, דבקות במטרה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, להשיג מטרות, להתמיד במטרות, מטרות ויעדים, התמדה ונחישות, דבקות במטרה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: השגת מטרות בחיים, הצבת יעדים, הצבת מטרות, להשיג מטרות, להתמיד במטרות, מטרות ויעדים, התמדה ונחישות, דבקות במטרה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.