אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » שינוי צורת החשיבה, שינוי מחשבתי, לשנות את צורת החשיבה, הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, קיבעון מחשבתי, הרמוניה, הרצאה על תכלית החיים, המציאות החיצונית

שינוי צורת החשיבה, שינוי מחשבתי, לשנות את צורת החשיבה, הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, קיבעון מחשבתי, הרמוניה, הרצאה על תכלית החיים, המציאות החיצונית

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 1297 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, שינוי צורת החשיבה, הרמוניה, לשנות את צורת החשיבה, קיבעון מחשבתי, שינוי מחשבתי, חוק הנאמנות, איזון פנימי

מי שיתבונן יראה, כי בעולם שלנו, יש המון הרגלי חשיבה והמון צורות חשיבה. וכאן נגלה, מהו הרגל החשיבה הגדול ביותר שיש לכל בני האדם בעולם? ונסביר, מהו הייאוש הגדול ביותר שיש בעולם? וכיצד הוא קשור להרגל החשיבה הגדול ביותר שיש בעולם? ואיזה שינוי חשיבתי צריך לעשות, כדי לצאת מהרגל החשיבה הגדול ביותר שיש בעולם? וכיצד שינוי חשיבה עמוק ואמיתי, יכול לעזור לאדם לעשות שינוי בחיים, ולשנות לו את החיים, מקצה לקצה באופן מהותי? וכיצד שינוי חשיבה, יכול להביא את האדם לתחושה של חופש פנימי באמת?

ומי שיעמיק יראה, כי הרגל החשיבה הגדול ביותר שיש בעולם, הוא שהאדם מפריד בין מה שישנו לבין מה שאיננו, דהיינו מפריד בין יש לבין אין. או בצורה פשוטה יותר, מפריד בין מה שיש לו, לבין מה שאין לו. כי אצל האדם יש בתת המודע שלו הפרדה מאוד ברורה, בין מה שישנו לבין מה שאיננו. והאדם מבדיל כל הזמן, בין מה שיש לו לבין מה שאין לו.

לדוגמא: האדם מבדיל, בין מצב שבו יש לו רצון שיקרה דבר כלשהו, לבין מצב שבו אין לו רצון שיקרה דבר כלשהו. והאדם מבדיל בין מצב, שבו, קורה לו דבר כלשהו, לבין מצב שבו לא קורה לו דבר כלשהו. והאדם מבדיל, בין מצב שבו יש לו תחושה כלשהי, לבין מצב שבו אין לו את אותה התחושה, אלא יש לו תחושה אחרת.

והרעיון הוא, שהאדם סובל ונהנה, רק בגלל תנודות של יש ואין. כי הסבל וההנאה של האדם בחיים, תלויים בהתאמה שיש, בין הרצון של האדם לבין המציאות. והרצון של האדם, יש לו שני מצבים. מצב אחד שהאדם רוצה דבר כלשהו, דהיינו יש רצון לדבר כלשהו. ומצב שני, שאין לאדם רצון לדבר כלשהו, דהיינו שהאדם לא רוצה דבר כלשהו. וכך גם במציאות, או שיש את מה שהאדם רוצה. או שאין את מה שהאדם רוצה.

וכל התנודות הרגשיות שיש לאדם בחיים, הן תנודות של יש ואין. כי כאשר יש לאדם רצון כלשהו, וגם במקביל יש במציאות את מה שהוא רוצה, אז טוב לאדם. וכאשר אין לאדם רצון לדבר כלשהו, אבל כן יש במציאות את מה שאין לאדם רצון כלפיו, אז רע לאדם. או גם כאשר יש לאדם רצון כלפי דבר כלשהו, אבל אין במציאות את מה שהוא רוצה, גם אז רע לאדם.

ולצורך ההסבר נגדיר, כי למציאות יש את הרצון שלה. דהיינו, המציאות עושה את מה שהיא רוצה. או במילים אחרות, מה שקורה לאדם, זה מה שהמציאות רוצה שיקרה לו. וכאשר יש התאמה בין הרצון שיש למציאות לבין הרצון שיש לאדם, אז טוב לאדם.

וככל...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי, עולם הפשע שינה / חלומות, חסרת צורה, לשאול מה הסיבה, רוצה להפסיק לרצות

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אימון אישי, סוג של בית, באמת רוצה, רע, משמעות, תחושה של..., פסיכולוג, התאמה, הרגלי חשיבה, חיים של האדם ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר שינוי צורת החשיבה, שינוי מחשבתי, לשנות את צורת החשיבה, הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, קיבעון מחשבתי, הרמוניה, הרצאה על תכלית החיים, המציאות החיצונית תגובות למאמר שינוי צורת החשיבה, שינוי מחשבתי, לשנות את צורת החשיבה, הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, קיבעון מחשבתי, הרמוניה, הרצאה על תכלית החיים, המציאות החיצונית

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שינוי צורת החשיבה, שינוי מחשבתי, לשנות את צורת החשיבה, הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, קיבעון מחשבתי, הרמוניה, הרצאה על תכלית החיים, המציאות החיצונית. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: שינוי צורת החשיבה, שינוי מחשבתי, לשנות את צורת החשיבה, הרגלי חשיבה, שינוי בחיים, שינוי חשיבה, קיבעון מחשבתי, הרמוניה, הרצאה על תכלית החיים, המציאות החיצונית.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.