אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » סבל בלתי נסבל, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, סבל מתמשך, סבל ממושך, סבל נצחי, פחד לסבול, מהותה של המציאות, אימננטיות

סבל בלתי נסבל, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, סבל מתמשך, סבל ממושך, סבל נצחי, פחד לסבול, מהותה של המציאות, אימננטיות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 918 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



סבל נצחי, סבל ממושך, סבל בלתי נסבל, סבל מתמשך, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, פחד לסבול, משמעות אמיתית, עצב פנימי

ובו יתבאר העניין שלפעמים האדם מפחד להגיע למצב של סבל מתמשך שהוא לא יוכל לעמוד בו. והכוונה היא, שלפעמים האדם סובל מאיזה דבר, והוא מפחד ונמצא בחרדה, מכך שהסבל הזה ימשך לנצח ולא יגמר לעולם. והאדם מפחד להגיע למצב של סבל בלתי נסבל. והשאלה היא, כיצד להתמודד, עם פחד מפני סבל ממושך בלתי נסבל?

והתשובה לכך נובעת מהבנת המנגנון של הסבל האנושי. ומי שמבין את המנגנון של הסבל האנושי, הוא יודע שהאדם לא צריך לפחד מפני סבל ממושך וסבל בלתי נסבל. ולמה? כי התודעה של האדם, יש לה גבול, כמה היא מסוגלת לסבול. והאדם לעולם לא יסבול, מעבר למה שהוא מסוגל לסבול. ואם האדם סובל בעוצמה כלשהי, זה רק משום שהוא מסוגל לסבול בעוצמה הזאת.

והכוונה היא, שבכל דבר שיש בעולם, יש בו גם יתרון וגם חיסרון כלשהו. והאדם מסוגל לסבול מכל דבר שהוא בכל עוצמה שהיא, כל זמן שהוא *גם* מוצא בו יתרון כלשהו ודבר טוב כלשהו. ולא בהכרח שהאדם מודע לדבר הטוב שהוא מוצא בסבל שלו, אלא שמספיק שבתת המודע של האדם, הוא חושב שיש דבר טוב בסבל שלו, וזה גורם לכך, שהאדם בעצם *גם* ירצה את הסבל שלו, ובכך הוא נותן אישור לסבל שלו להיות נסבל ולהישאר ולגרום לו לסבול.

אבל, החוקים של הסבל הם, שכאשר האדם סובל מאיזה דבר, והסבל הוא מגיע לרמה של 100%, דהיינו שהאדם כבר לא מוצא שום דבר חיובי וטוב, בסבל הרע שיש לו בחיים, אז תכף ומיד כאשר האדם כבר ב 100% לא רוצה את הסבל שלו, אז הסבל הזה מתבטל מהאדם. ולמה ברגע שהאדם מתנגד לסבל שלו ב 100% אז הסבל שלו מתבטל?

משום שהתודעה של האדם, לא מסוגלת לחוות דבר שהיא שונאת אותו ב 100%. וכאשר האדם שונא איזה דבר בשנאה מושלמת, דהיינו שהוא רואה בו רק רע, בלי שום טוב בכלל, אז באותו הרגע, התודעה של האדם, כבר לא מסוגלת להכיל בתוכה את המחשבה על אותו הדבר הרע. ואז ממילא התודעה כבר לא חווה יותר את אותו הדבר הרע, שאין בו שום דבר טוב מבחינתה.

וכיו"ב ברמה הפיזית ניתן לראות, שיש לאדם "סף כאב" מסוים, שברגע שהאדם עובר אותו, אז הוא מאבד את ההכרה שלו. דהיינו שברגע שהרע שהאדם חווה, עובר סף וגבול כלשהו, אז באותו הרגע, או שהוא נפסק, או שהאדם מפסיק להיות מודע לאותו כאב. אבל הכאב שאינו נסבל והאדם שלא יכול לסבול את הכאב, אינם יכולים להתקיים ביחד.

ולכן, ראשית כל יש להבין, כי קיים גם גבול לסבל שהתודעה של האדם מסוגלת לסבול. והגבול הו...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ אישי, ויפאסנה איך להתמודד עם כעס, אין סוף אלוהים, של בחירה חופשית, חיסרון תמידי

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי, בטחון עצמי גבוה, רגשות, להיות..., גורמים, חיוביות, אושר, פחד מ..., להיות מודע, הרגלים ועוד ...



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר סבל בלתי נסבל, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, סבל מתמשך, סבל ממושך, סבל נצחי, פחד לסבול, מהותה של המציאות, אימננטיות תגובות למאמר סבל בלתי נסבל, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, סבל מתמשך, סבל ממושך, סבל נצחי, פחד לסבול, מהותה של המציאות, אימננטיות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר סבל בלתי נסבל, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, סבל מתמשך, סבל ממושך, סבל נצחי, פחד לסבול, מהותה של המציאות, אימננטיות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: סבל בלתי נסבל, חרדה בלתי נסבלת, סבל בחיים, סבל מתמשך, סבל ממושך, סבל נצחי, פחד לסבול, מהותה של המציאות, אימננטיות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.