אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » פסיכולוגים, טיפול בהפרעות חרדה, חשיבה חיובית, שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול פסיכולוגי בחרדה, טיפולים פסיכולוגיים, הפרעת חרדת פרידה, הרצאה על ביטחון עצמי

פסיכולוגים, טיפול בהפרעות חרדה, חשיבה חיובית, שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול פסיכולוגי בחרדה, טיפולים פסיכולוגיים, הפרעת חרדת פרידה, הרצאה על ביטחון עצמי

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 898 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול בהפרעות חרדה, טיפול פסיכולוגי בחרדה, חשיבה חיובית, פסיכולוגים, טיפולים פסיכולוגיים, יש לאדם פחד, סימפטומים של חרדה

ובו יתבאר, למה ומדוע טיפול פסיכולוגי בחרדה, לא באמת עוזר, אלא רק מזיק? ולמה כל הטיפולים הפסיכולוגיים בחרדה ודיכאון וכיו"ב, למה הם לא באמת עוזרים לאדם, אלא רק מזיקים לו? ועוד יתבאר, למה חשיבה חיובית ומחשבות חיוביות, שמרגילות את האדם לחשוב חיובי, למה גם הן לא באמת עוזרות לאדם, אלא גם הן רק מזיקות לו?

ונבהיר, כי כאשר מדובר על נזק שנגרם לאדם מטיפול פסיכולוגי בחרדה, או מטיפול נגד חרדה מכל סוג שהוא (מלבד הטיפול בחרדה שיתבאר להלן), הרי שהכוונה היא, שלמרות שכלפי חוץ נראה לפעמים שהטיפול בחרדה עובד, והאדם מתרגל להאמין בעצמו, לחזק את האמונה העצמית שלו בעצמו, לחזק את הביטחון העצמי שלו בעצמו וכיו"ב, הרי שאעפ"כ נגרם לאדם נזק קשה מאוד מהטיפולים הפסיכולוגיים האלו. נזק שבטווח הארוך, מכניס את האדם להתקפי חרדה ולהפרעות חרדה קשות, הרבה יותר מאשר אלו שהיו לו לפני הטיפול הפסיכולוגי.

ולמה טיפול פסיכולוגי בחרדה וכיו"ב, גורמים לאדם נזק ויוצרים אצלו הפרעות חרדה עמוקות בתת המודע שלו? משום שכל השיטות (מלבד השיטה הבאה) שיש בעולם לטיפול נגד חרדה, כולן גורמות לאדם להיאחז באיזו אמונה כלשהי, כדי לחפות על האמונה שיוצרת אצלו את הפרעת החרדה. וכאשר האדם מתחיל להאמין באיזה דבר, כדי להתגבר על הפרעת החרדה שלו, הרי שבעצם הוא רק מדחיק את החרדה הראשונה שלו, שבגללה הוא הגיע לטיפול פסיכולוגי. ובנוסף, הוא יצר אצל עצמו חרדה חדשה, לאבד את האמונה החדשה שלו, ולחזור לחרדה הבסיסית שלו.

ונסביר: כגון לדוגמא אדם שסובל מפחד קהל וכיו"ב. שבטיפול הפסיכולוגי, האדם לומד לא לפחד מפני הקהל, אלא להכיר את היכולות שלו, להאמין בעצמו, להיות עם ביטחון עצמי, לסמוך על עצמו וכיו"ב, ועל ידי זה להתגבר על פחד הקהל שלו וכיו"ב. והכל נשען על הרעיון של חשיבה חיובית, שאומרת, שגם אם יש לך חסרונות, תסתכל על חצי הכוס המלאה, ובכך תוכל להתגבר על החרדה שלך מכך שלא תצליח. ואם תעשה דמיון מודרך שתצליח, אז בכך תתגבר על הפרעת החרדה שלך מפני קהל וכיו"ב.

וכלפי חוץ, יש הרבה אנשים שיכולים לספר, שהם מרוצים ואפילו מאוד מרוצים מהטיפולים הפסיכולוגיים שהם טופלו נגד חרדה. ויש הרבה אנשים שיכולים להעיד, שטיפול פסיכולוגי נגד חרדה, עזר להם והצליח לגרום להם להתגבר על החרדה ולצאת מהפרעת החרדה שלהם.

אלא, שמי שיסתכל על העניין בעין אמיתית ומתוך הסתכלות כנה באמת, בלי אינטרסים להגן על הדעות הקדומות שלו, יראה ויבחין, כי גם כאשר האדם טוען שהוא הצליח להתגבר על הפחד קהל שלו וכיו"ב, הרי שמצד האמת, הוא בסך הכל הדחיק ועשה הדחקה רגשית, לפחד הקהל שלו ולחרדת הקהל שלו או לכל חרדה אחרת שהייתה לו. ולמה?

כי הפחד מפני קהל, עדיין נשאר אצל האדם. אלא, שהאדם הצליח להדחיק את הפחד מפני קהל שלו, על ידי שכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה / סוגסטיה עצמית), שהוא כן יצליח לעמוד מול קהל ולדבר לפני קהל. והאדם לא באמת הפסיק לגמרי ובאופן מוחלט לפחד מהקהל. אלא, שהפחד של האדם לטעות ולהיכשל עדיין קיים. אלא, שהאדם עכשיו אחרי הטיפול הפסיכולוגי, הוא מאמין בעצמו וחושב שהוא יצליח לנאום לפני קהל. כ"כ בטוח בעצמו, עד כדי כך שכבר נראה שאין לו חרדת קהל וכיו"ב.

והאמת צריכה להיאמר, והיא, שחרדה ופחד נוצרים, כאשר מתרחשים שני תנאים. והתנאי הראשון הוא, שיהיה לאדם רצון מוגדר, שהמציאות תהיה כך או אחרת. כגון לדוגמא רצון להצליח לנאום לפני קהל / להצליח במבחן וכיו"ב. והתנאי ההכרחי השני, לכך שהרצון המוגדר של האדם, יצור אצלו הפרעת חרדה, הוא, שהאדם יחשוב שקיימת האפשרות שאולי הרצון שלו לא יתמלא, ושאולי הוא ייכשל במבחן וכיו"ב.

וכאשר האדם גם רוצה להצליח במבחן + גם מבין שאולי הוא לא יצליח במבחן, על ידי זה נוצרת אצל האדם חרדת בחינות. וכאשר האדם מבין שהוא רוצה זוגיות ואהבה. וגם מבין שאולי ינטשו אותו ואולי יבגדו בו, על ידי זה נוצרת אצל האדם חרדת נטישה / חרדת בגידה וכיו"ב.

וטיפול פסיכולוגי נגד חרדה, מלמד את האדם לדעת להיות בטוח בעצמו, ולבטוח בסביבתו, ולא לפחד להיפגע. והטיפול הפסיכולוגי, מתעסק בעיקר בהחלשת ההבנה של האדם, שאולי המציאות לא תהיה כרצונו. כי הטיפול הפסיכולוגי / חשיבה חיובית וכיו"ב, מנסים לגרום לאדם להסתכל על היתרונות שלו וכיו"ב, ולא לפחד מכך שהמציאות תהיה נגד רצונו. על ידי הדחקת המחשבה, שאולי המציאות תהיה נגד רצונו...

המאמר מאת חרדה, פחד, חרדות, הפרעת חרדה, טיפול בחרדה, פחדים - Anxiety-Treatment.EIP.co.il | מאמן אימון אישי, בגלל הפחד פחד לחיות, עם חרדה, פחד להיפגע, חרדה לא רציונאלית

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי, בטחון עצמי, לחזק את הבטחון, להיות בטוח בעצמך, יעוץ, רצון עצמי של האדם, פחד מגנבים, התקף..., טובים באמת, פילוסופיה ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר פסיכולוגים, טיפול בהפרעות חרדה, חשיבה חיובית, שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול פסיכולוגי בחרדה, טיפולים פסיכולוגיים, הפרעת חרדת פרידה, הרצאה על ביטחון עצמי תגובות למאמר פסיכולוגים, טיפול בהפרעות חרדה, חשיבה חיובית, שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול פסיכולוגי בחרדה, טיפולים פסיכולוגיים, הפרעת חרדת פרידה, הרצאה על ביטחון עצמי

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר פסיכולוגים, טיפול בהפרעות חרדה, חשיבה חיובית, שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול פסיכולוגי בחרדה, טיפולים פסיכולוגיים, הפרעת חרדת פרידה, הרצאה על ביטחון עצמי. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: פסיכולוגים, טיפול בהפרעות חרדה, חשיבה חיובית, שיטות לטיפול בחרדה ודיכאון, טיפול פסיכולוגי בחרדה, טיפולים פסיכולוגיים, הפרעת חרדת פרידה, הרצאה על ביטחון עצמי.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.