אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » תרופה נגד חרדה כללית, חרדה ודיכאון, חרדה כללית, פחד כללי, טיפול בחרדה כללית, להתגבר על פחד, להתגבר על חרדה, חרדה דיכאון, אני מפחד

תרופה נגד חרדה כללית, חרדה ודיכאון, חרדה כללית, פחד כללי, טיפול בחרדה כללית, להתגבר על פחד, להתגבר על חרדה, חרדה דיכאון, אני מפחד

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 1427 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



פחד כללי, להתגבר על פחד, חרדה ודיכאון, להתגבר על חרדה, טיפול בחרדה כללית, תרופה נגד חרדה כללית, חרדה כללית, התקף חרדה, לסבול מחרדה

ובו יתבאר מהי חרדה כללית, וכיצד היא נוצרת? ויתבאר גם, כיצד באופן כללי נוצרים חרדות ופחדים? ויתבאר, מהו הטיפול בחרדה כללית והתרופה נגד חרדה כללית, הטובים ביותר שיש? ויתבאר גם, איך להתמודד עם חרדה ואיך להתמודד עם פחד באופן כללי? ויתבאר גם, כיצד נוצרות הפרעות חרדה והתקפי חרדה? ויתבאר בעיקר, מהי החוקיות של הפחד, ומהי החוקיות של החרדה? כי מי שיודע את חוקי המשחק של הפחד ושל החרדה, הוא יכול להתגבר על פחד ולהתגבר על חרדה, כרצונו החופשי. ומי שיודע את חוקי הפחד ואת חוקי החרדה, הוא שולט כרצונו החופשי, באם ועד כמה הוא מפחד או נמצא בחרדה.

ומי שיתבונן אל תוך הפחד ואל תוך החרדה שלו, יראה, כי יש גורם אחד ויחיד שבו תלוי האם ועד כמה האדם נמצא בפחד ובחרדה. והגורם הזה הוא הבנת המציאות של האדם. כי יש דבר אחד ויחיד בעולם, שככל שהאדם מבין אותו יותר, כך הוא פחות מפחד ופחות נמצא בחרדה, וככל שהאדם מבין אותו פחות, כך הוא נמצא יותר בפחד ויותר בחרדה. ואין הכוונה לומר שהאדם צריך להבין כך או אחרת. אלא הכוונה היא להסביר את החוקים של הפחד ואת החוקים של החרדה.

והדבר היחיד שבו תלוי האם האדם מפחד או לא, זה עד כמה הוא חושב שחייב שהמציאות תהיה כך או אחרת. שההיפוך שלו הוא, עד כמה האדם חושב, שרק אפשרי שהמציאות תהיה כך או אחרת.

דהיינו, ככל שהאדם חושב יותר, שמוכרח / חייב / צריך / חשוב מאוד וכיו"ב, שהמציאות תהיה דווקא בצורה כלשהי, כך ממילא הרצון של האדם שהמציאות תהיה כך או אחרת, הרצון הזה מתחזק יותר. והאושר והשקט הפנימי של האדם, הופכים להיות בני ערובה, לפי האם ועד כמה המציאות תהיה דווקא כך או אחרת.

ואז ברגע שהאדם חושב שהמציאות חייבת להיות כך או אחרת, אז זה גורם לכך, שהוא יהיה חייב לפחד ושהוא יהיה חייב להיות בחרדה, שמא המציאות לא תהיה כפי מה שהוא רוצה.

אבל יש גם עוד נקודת מבט, שאם האדם נמצא בה, אז אין שום אפשרות שהאדם יהיה בפחד או בחרדה כלשהם. וזאת נקודת מבט שאומרת, שלא חייב ששום דבר יהיה כך או אחרת. ושזה לא משנה בשום צורה שהיא, כיצד המציאות תהיה והאם בכלל המציאות תהיה. וששום דבר לא מחוייב המציאות, שהוא יהיה דווקא כך או אחרת. אלא, זה רק אפשרי המציאות בלבד, שהמציאות תהיה כך או אחרת. וזאת רק אפשרות בלבד, אך זאת לא חובה, שהמציאות תהיה כך או אחרת.

ומי שחושב כך, ממילא הוא לא יכול להיות בפחד או בחרדה, כי השקט הנפשי שלו, והאושר הנפשי שלו, הם לא תלויים בכיצד המציאות תהיה, אלא אדם כזה הוא לא מפחד כלל ולא נמצא בשום חרדה כלל, בכל מקרה שהוא.

ונחדד: אין הכוונה לומר, שהאדם חייב לחשוב שהמציאות לא חייבת להיות כך או אחרת, אלא שרק אפשרי בלבד שהמציאות תהיה כך או אחרת, אין הכוונה לומר כך. כי זה רק אפשרי בלבד, שהאדם יחשוב ששום דבר לא באמת משנה, וזה באותה המידה ממש אפשרי, שהאדם יחשוב, שכל שטות בעולם, היא הכי חשובה בעולם, והיא הכי משנה בעולם.

וזה אפשרי לגמרי, שהאדם מרצונו החופשי, יבחר לחשוב, שהמציאות חייבת להיות כך או אחרת, ושממילא הוא יתחיל לפחד ולהיות בחרדה, שמא המציאות לא תהיה כרצונו. וזה אפשרי לגמרי שהאדם יבחר, להשתתף במשחק של החיים, ושיגדיר עבור עצמו מטרות, שהוא רוצה שהמציאות תהיה דווקא כך ולא אחרת (ע"ע קדושת החיים וכיו"ב). וזו אפשרות מלאה, שהאדם יבחר לחשוב ולעשות כרצונו.

אבל כאן המסר הוא, שהאדם יבין את החוקים של הפחד ואת החוקים של החרדה. ושהאדם יבין מה אחראי לכך שהוא נמצא בחרדות ומה אחראי לכך שהוא נמצא בפחדים. ושהאדם יבין, שככל שהוא יותר חושב, שהמציאות חייבת להיות דווקא כך ולא אחרת, כך ממילא המציאות חייבת יותר להפחיד אותו. כי ברגע שהאדם רוצה שהמציאות תהיה דווקא כך או אחרת, ממילא זה אומר שהוא חייב להיות עם פחד וחרדה.

משום, שמצד האמת האמיתית של המציאות, שום דבר לא מחוייב להיות כך או אחרת. כי מצד המציאות, הכל טוב והכל רע והכל אחד והכל שווה באותה המידה ממש. ז"א למציאות אין העדפה אישית, שהיא תהיה דווקא כך ולא אחרת. והמציאות מצידה, בכל רגע היא יכולה להיות כך או אחרת, בלי שום הגדרה שהיא. ולמציאות יש פוטנציאל אין סופי ואין סוף אפשרויות, כיצד היא יכולה להיות בכל רגע ורגע. ולא מחוייב המציאות, שהיא תהיה דווקא כך או אחרת, אלא רק אפשרי המציאות בלבד, שהיא תהיה כך או אחרת...

המאמר מאת חרדה, פחד, חרדות, הפרעת חרדה, טיפול בחרדה, פחדים - Anxiety-Treatment.EIP.co.il | אימון אישי, אינו מפחד הרצאה על פחד, אדם סובל מחרדה, לפחד מהתמודדות עם, פחד ממחוייבות

הכנס לאתר ותהנה מעוד טיפול נפשי, חרדה חזקה, הישגים, תרופה לחרדה, אושר נפשי, שקט נפשי, איך להתמודד..., צריך..., של פחד, הוא מפחד ועוד ...



דירוג המאמר: 4.5

תגובות למאמר תרופה נגד חרדה כללית, חרדה ודיכאון, חרדה כללית, פחד כללי, טיפול בחרדה כללית, להתגבר על פחד, להתגבר על חרדה, חרדה דיכאון, אני מפחד תגובות למאמר תרופה נגד חרדה כללית, חרדה ודיכאון, חרדה כללית, פחד כללי, טיפול בחרדה כללית, להתגבר על פחד, להתגבר על חרדה, חרדה דיכאון, אני מפחד

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר תרופה נגד חרדה כללית, חרדה ודיכאון, חרדה כללית, פחד כללי, טיפול בחרדה כללית, להתגבר על פחד, להתגבר על חרדה, חרדה דיכאון, אני מפחד. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: תרופה נגד חרדה כללית, חרדה ודיכאון, חרדה כללית, פחד כללי, טיפול בחרדה כללית, להתגבר על פחד, להתגבר על חרדה, חרדה דיכאון, אני מפחד.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.