אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » מה אפשר לאהוב, במה אפשר להתאהב, אהבה, סוגים של אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, טווח רגשות, לא להצליח

מה אפשר לאהוב, במה אפשר להתאהב, אהבה, סוגים של אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, טווח רגשות, לא להצליח

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 787 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מה אפשר לאהוב, סוגים של אהבה, במה אפשר להתאהב, אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, יהודים בשואה, אושר נפשי

ובו יתבאר, את מי ואת מה אפשר לאהוב? ובמי ובמה אפשר להתאהב? דהיינו, האם אפשר לאהוב כל דבר? האם יש חוקים באהבה? והאם אהבה יכולה להיות כלפי כל דבר בעולם? והאם יש סיכוי גדול יותר, לכך שהאדם יתאהב ויאהב דבר אחד יותר מאשר דבר אחר? ועוד.

וכפי שכבר ביארתי, החוק של האהבה, הוא החוק של תחושת הטוב. כי האדם אוהב, את כל מה שגורם לו להרגיש טוב. כי האדם כמעט מחוייב ממש, לרצות להרגיש טוב. והמחויבות הגדולה ביותר של האדם, היא להרגיש טוב. וכל תחושת האהבה והשנאה של האדם כלפי דבר כלשהו, היא תלויה ונובעת מתחושת הטוב שהאדם חווה מאותו הדבר שאותו הוא אוהב או שונא.

כי ברגע שהאדם חווה תחושה חזקה של טוב, מהקשר שלו לאיזה דבר, על ידי זה האדם מתאהב באותו הדבר. וגם אם נראה לאדם שהוא אוהב דבר שגורם לו להרגיש רע, הרי שזה רק משום שהקשר של האדם לאותו הדבר, גורם לאדם להרגיש טוב מאוד עמוק וחזק, בתת המודע של האדם. וגם שנראה לאדם שהוא סובל מאיזה דבר, אם האדם אוהב את אותו הדבר, הרי שזה משום שהוא מרגיש טוב מאוד חזק בתת המודע שלו, מאותו הדבר.

והרעיון הוא, שאהבה כלפי דבר כלשהו, נוצרת כאשר הדבר גורם לאדם להרגיש טוב. והדבר הוא מחוייב ממש, שככל שהדבר גורם לאדם להרגיש יותר טוב, כך האדם יאהב יותר את אותו הדבר. וככל שהדבר גורם לאדם להרגיש יותר רע, כך מחוייב ממש, שהאדם ישנא את אותו הדבר.

ולכן, אהבה אפשרית כלפי כל דבר בעולם. ואין חוקים באהבה ואין חוקים לאהבה. מלבד חוק אחד ויחיד, והוא, שהדבר יגרום לאדם להרגיש טוב מאוד חזק. כי האדם יותר מכל, מכור להרגיש תחושה של טוב. והאדם כל חייו מתאמץ להרגיש טוב וכמה שיותר טוב. והאדם קשור רגשית והאדם נקשר רגשית, לכל דבר שגורם לו להרגיש טוב בעיניו.

ומי שיתבונן יראה, כי כל דבר בעולם יכול לגרום לאדם להרגיש טוב מאוד חזק. ולכן יש כאלו שאוהבים ומתאהבים בעבודה שלהם, או ברכוש שלהם, או ברעיון כלשהו וכיו"ב. וזה משום שהקשר שלהם כלפי אותו הדבר, גורם להם להרגיש טוב מאוד.

ולמה דבר כלשהו גורם לאדם להרגיש טוב יותר מאשר דבר אחר? וכיצד זה שדבר כלשהו גורם לאדם להרגיש כ"כ טוב, עד שהאדם מתאהב בו? זה כבר נושא אחר שכבר ביארתי אותו במקום אחר. אבל המסר כאן הוא פשוט ביותר, והוא, שאהבה והתאהבות, יכולה להיות כלפי כל דבר בעולם באשר הוא. והתנאי היחיד הוא, שהדבר יגרום לאדם להרגיש טוב בעיניו. וככל שהד...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אימון אישי, הרצאה על רצון להרגיש להטיל ספק בחושים, חשדנות טובה, מחשבה של האדם, מהות הרצונות

הכנס לאתר ותהנה מעוד מאמן אישי, קיומו של דבר, תת המודע של האדם, באהבה, מאמן אישי, האדם אוהב, תחושת הטוב, חינוך, באהבה, גורם לאדם להרגיש ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר מה אפשר לאהוב, במה אפשר להתאהב, אהבה, סוגים של אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, טווח רגשות, לא להצליח תגובות למאמר מה אפשר לאהוב, במה אפשר להתאהב, אהבה, סוגים של אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, טווח רגשות, לא להצליח

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר מה אפשר לאהוב, במה אפשר להתאהב, אהבה, סוגים של אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, טווח רגשות, לא להצליח. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: מה אפשר לאהוב, במה אפשר להתאהב, אהבה, סוגים של אהבה, להתאהב במישהו, להתאהב במשהו, טווח רגשות, לא להצליח.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.