אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, אושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להשתחרר מכל הפחדים, מחשבות שליליות

סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, אושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להשתחרר מכל הפחדים, מחשבות שליליות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 843 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



סוגי אושר מנוגדים, סוגי אושר משלימים, אושר מוחלט, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, להיות רק מאושר, אושר יחסי, רק אושר, אושר, למה קשה למצוא אושר, דיכאון ועצבות, ניגודים הם אחד, להיות כלום

ואם האדם באמת בלב שלם, מקבל חיסרון כלשהו במוחלטות, המשמעות של זה היא, שהאדם בלב שלם, מקבל את כל החסרונות כולם שיש בעולם, ואז ממילא כבר לא יכול להיות שהוא ישנא את החסרונות, אם הם מעל כמות מסוימת.

כי האדם, לא רוצה חיסרון כלשהו, לא בגלל הצורה החיצונית שלו. אלא, בגלל עצם המהות שלו, שהוא חיסרון. לדוגמא, האדם לא רוצה להרגיש רעב, לא בגלל שהוא רעב, אלא בגלל שמבחינה מהותית, האדם לא רוצה את המצב, שבו הוא לא רוצה את המציאות. ולרצות חיסרון בשלמות, פירושו, שהאדם מסתכל לחיסרון ישר בעיניים, והאדם מישיר מבט לתוך החיסרון, והאדם מקבל את החיסרון ומאושר מהחיסרון, כפי מה שהוא, בלי שום סיבה ובלי שום תנאי.

ואם האדם מצליח באמת, להיות מאושר מחיסרון כלשהו, בלי שום סיבה ובלי שום תנאי. הרי שממילא, המצב התודעתי הזה, מוביל לכך, שהאדם יהיה מאושר מכל החסרונות האפשריים, בלי שום סיבה ובלי שום תנאי. כי אם יש סיבה, למה האדם מאושר מחיסרון אחד יותר מאשר מחיסרון אחר, הרי שזה אושר עם תנאים, שהוא לא אושר מוחלט. ואם האושר הוא מוחלט, בלי שום תנאים כלל, אז ממילא, הוא כלפי כל הדברים כולם.

וזה בעצם אומר, שאם האדם באמת, לא רוצה, ולא מחפש אושר מוחלט, אם זה באמת, בלב שלם ובאופן מוחלט, הרי שזה אומר, שהאדם באופן מוחלט, מקבל ומאושר באופן מוחלט, לפחות טיפה אחת של רע. כי אם האדם לא מצליח להיות מאושר באופן מוחלט, אפילו לא מטיפה אחת של רע, הרי שממילא זה אומר, שהאדם באופן יחסי, כן מחפש אושר מוחלט, לפי כמה שהוא לא מאושר מהרע.

ואם האדם הגיע למצב של אושר מוחלט, או אם האדם הגיע למצב שבו, הוא באופן מוחלט, לא מחפש אושר מוחלט, שזה בדיוק אותו הדבר ממש, הרי שזה אומר, שבשלמות, האדם מקבל באופן מוחלט, אפילו טיפה אחת של רע. ואז ממילא זה אומר, שהאדם מאושר בלי תנאים ובאופן מוחלט, גם מכל הרע כולו.

כי האושר שהוא בלי תנאים כלפי דבר אחד, הוא מתרחב ומתפשט והוא מקיף וממלא את האדם, גם כלפי כל שאר הדברים שיש בעולם. ואז ממילא, לא שייך שהאדם יחפש אושר יחסי. והאדם מחפש אושר יחסי, רק משום שהוא מחפש את האושר המוחלט, שהוא לא רוצה להרגיש שום רע, ואז הוא מחפש כמה שיותר טוב.

ונמצא אם כן, כי החיפוש אחרי אושר מוחלט, הוא זה שמניע את החיפוש אחרי אושר יחסי. והרצון של האדם להרגיש רק טוב, הוא זה שדוחף את האדם לחפש כל הזמן כמה שיותר אושר, כדי להתקרב כמה שיותר למצב של רק אושר. והאדם כל הזמן רוצה יותר אושר, כדי להגיע למצב של רק אושר.

ועדיין האדם לא רוצה בלב שלם להגיע למצב של רק אושר. כי אם זה היה קורה, אז האדם היה מחפש באופן ישיר, רק אושר מוחלט, ולא היה מחפש גם אושר יחסי. ואעפ"כ, הרצון לאושר מוחלט, מחזק את הרצון לאושר יחסי.

והדבר נכון, גם להפך. שבלי שיהיה לאדם רצון למצוא אושר יחסי, בלי זה האדם גם לא ירצה למצוא אושר מוחלט. והרצון של האדם למצוא אושר יחסי, הוא זה שמניע את האדם לרצות למצוא אושר מוחלט. כי אם האדם לא יחפש בכלל אושר יחסי, הרי שזה אומר, שהאדם מוכן בלב שלם, לקבל את זה שהוא לא רק מאושר. ואז ממילא, אין גם חיפוש אחרי אושר מוחלט...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אימון אישי, טפל ועיקר רע או טוב, לפתח אמונה, הרצאה על הכנה רוחנית, שחרור נפשי

הכנס לאתר ותהנה מעוד טיפול נפשי, אנשים מחפשים זוגיות, רע, מחפש את האושר, דיכאון, אין סוף, אליעד כהן, באמת, חפש את ה..., פסיכולוג ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, אושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להשתחרר מכל הפחדים, מחשבות שליליות תגובות למאמר סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, אושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להשתחרר מכל הפחדים, מחשבות שליליות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, אושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להשתחרר מכל הפחדים, מחשבות שליליות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, רק אושר, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, למה קשה להיות מאושר, אושר, אושר מוחלט, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להשתחרר מכל הפחדים, מחשבות שליליות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.