אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להיות מאושר, אושר יחסי, אושר, למה קשה להיות מאושר, רק אושר, אושר מוחלט, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, דיכאון ועצבות, האושר שלו, תחושה של האני

למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להיות מאושר, אושר יחסי, אושר, למה קשה להיות מאושר, רק אושר, אושר מוחלט, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, דיכאון ועצבות, האושר שלו, תחושה של האני

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 783 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



סוגי אושר מנוגדים, דיכאון ועצבות, להיות מאושר, אושר מוחלט, להיות רק מאושר, סוגי אושר משלימים, למה קשה להיות מאושר, אושר יחסי, למה קשה למצוא אושר, רק אושר, אושר, מי מחליט מה קורה, לבנות את החיים

ובו יתבאר, העניין של האושר ושל איך להיות מאושר? ויתבאר, מהו אושר מוחלט ומהו אושר יחסי? ויתבאר, מהו ההבדל שבין שני סוגי האושר האלו? ויתבאר, כיצד החיפוש אחרי אושר מוחלט, גם מחזק וגם מחליש, את האושר היחסי? ויתבאר, כיצד המרדף אחרי אושר יחסי, מחליש וגם מחזק את האושר המוחלט? ויתבאר גם, למה קשה להיות מאושר? ולמה קשה למצוא אושר? ולמה דווקא הרצון להיות מאושר, למה הוא יכול להחליש את האושר? ולמה לפעמים, דווקא הרצון להיות מאושר, דווקא הוא יוצר דיכאון ועצבות? ולמה לפעמים, דווקא הדיכאון ועצבות וחוסר הרצון להיות מאושר, למה דווקא הם יוצרים אושר? ועוד.

ומי שיתבונן בעניין יראה, שיש שני סוגים של אושר. יש אושר יחסי ויש אושר מוחלט. ואושר יחסי פירושו, אושר, שהאדם מאושר, עם תנאים ועם סיבות. וכאשר האדם מאושר עם תנאים ועם סיבות, אז האושר שלו, הוא מעורב, גם עם דיכאון ועצבות. דהיינו, האושר הוא לא שלם.

כי כאשר האושר, הוא עם תנאים ועם סיבות, זה אומר, שהאושר הוא מתוך השכל של האדם. כי תנאים וסיבות, הם בשכל של האדם. שהשכל של האדם, שופט מהדבר. והאדם רואה את הטוב שיש בדבר, ואז האדם מאושר מהדבר, בגלל הטוב שיש בו. וכאשר האושר נובע מהשיפוטיות השכלית של האדם, אז האושר, הוא רק יחסי.

ולמה? כי ברמה השכלית, בכל דבר שיש בעולם, ניתן למצוא בו, גם חסרונות וגם יתרונות. וברגע שהאושר, נובע מתוך שכל כלשהו, אז ממילא זה אומר, שלפחות בתת המודע של האדם, הוא חושב גם על החסרונות שיש בדבר. כי בכל דבר, תמיד יש גם חסרונות יחסיים כלשהם. ואז ממילא, האושר לא יכול להיות שלם. כי האדם מודע בתת המודע שלו, גם לחסרונות של הדבר.

והרעיון הוא, שכל אושר שהוא עם תנאים כלשהם, ושהוא תלוי בסיבות כלשהן, ושהוא נובע מתוך שיפוטיות שכלית כלשהי, הרי שהאושר הזה, הוא אושר חסר, שיש בו גם דיכאון ועצבות. והוא אושר, שאינו אושר שלם בלב שלם.

ואושר כזה, נקרא, אושר יחסי. שפירושו הוא, שבאופן יחסי, האדם יותר מאושר מהדבר, מאשר עצוב ממנו. דהיינו, שהאדם יש לו רגשות מעורבים, גם של דיכאון ועצבות וגם של אושר, וגם של נייטרליות, כלפי הדבר. ובאופן יחסי, האדם יותר מאושר, מאשר נייטרלי, ומאשר עצוב מהדבר. וזה נקרא, אושר יחסי.

ויש גם עוד סוג אחר של אושר, שנקרא אושר מוחלט / אושר שלם / אושר בלב שלם / אושר ללא תנאים / אושר בלי סיבה / אושר מושלם. שהאושר הזה, הוא כולו אושר, בלי שום דיכאון ועצבות כלל.

דהיינו, שהלב של האדם, מלא כולו רק באושר, בלי אפילו שמץ קטן ביותר של דיכאון ועצבות. רק אושר בלבד, בלי שום תחושה של דיכאון ועצבות. כ"כ הרבה אושר, עד שהאדם, לא יודע מהם דיכאון ועצבות. כ"כ הרבה אושר, עד שהאדם, כבר לא יודע שזה אושר, מרוב זה שהוא כבר לא יודע מהם דיכאון ועצבות. שהלב של האדם, נקי לגמרי. ושאפילו בתת המודע של האדם, אין שום שמץ של כעס או דיכאון ועצבות כלל, אלא אך ורק אושר בלב שלם.

ונחדד: שכאן במאמר לא נדון, האם אפשר או אי אפשר להגיע לאושר המ...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי, שימוש בשכל אפילו פוטנציאל, חיים לפני המוות, המבט הפנימי, שיקול דעת

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי, רצון ליצור, חיים, ...של אושר, אדם אושר, האושר הוא..., עצבות, ...של דיכאון, מאמן אישי, דפוסי התנהגות ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להיות מאושר, אושר יחסי, אושר, למה קשה להיות מאושר, רק אושר, אושר מוחלט, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, דיכאון ועצבות, האושר שלו, תחושה של האני תגובות למאמר למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להיות מאושר, אושר יחסי, אושר, למה קשה להיות מאושר, רק אושר, אושר מוחלט, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, דיכאון ועצבות, האושר שלו, תחושה של האני

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להיות מאושר, אושר יחסי, אושר, למה קשה להיות מאושר, רק אושר, אושר מוחלט, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, דיכאון ועצבות, האושר שלו, תחושה של האני. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: למה קשה למצוא אושר, סוגי אושר מנוגדים, להיות מאושר, אושר יחסי, אושר, למה קשה להיות מאושר, רק אושר, אושר מוחלט, סוגי אושר משלימים, להיות רק מאושר, דיכאון ועצבות, האושר שלו, תחושה של האני.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.