אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » משבר זוגי, יתרונות בבן זוג, קשר זוגי, מטרת הזוגיות, יתרונות וחסרונות בזוגיות, חסרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, אפשרי המציאות, הגדרת אני

משבר זוגי, יתרונות בבן זוג, קשר זוגי, מטרת הזוגיות, יתרונות וחסרונות בזוגיות, חסרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, אפשרי המציאות, הגדרת אני

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 1013 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מטרת הזוגיות, קשר זוגי, יתרונות וחסרונות בזוגיות, משבר זוגי, חסרונות בבן זוג, יתרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, לחשוב בצורה חיובית, תודעה אלוהית

ובו יתבאר, שמי שרוצה להפוך את הזוגיות שלו למערכת יחסים זוגית מוצלחת וטובה, עליו להגדיר עבור עצמו, את המטרה, שלשמה הוא מחפש זוגיות ושלשמה הוא נמצא בתוך מערכת יחסים זוגית.

והדברים רלוונטיים, גם עבור מי שכרגע נמצא בשלב של חיפוש זוגיות, בדייטים והכרויות. וגם עבור מי שכבר נמצא בתוך מערכת יחסים זוגית, ורוצה לשמור על הזוגיות שלו. וגם עבור מי שנקלע למשבר זוגי וכיו"ב, ורוצה לדעת איך להתמודד עם המשבר הזוגי.

והעניין הוא, שכדי להצליח להשיג מטרה כלשהי, בכל תחום שהוא, לשם כך על האדם לפעול בצורה הנכונה והמתאימה ביותר, להשגת המטרה שלו. ולפעמים, האדם רוצה להשיג איזו מטרה, אבל הוא פועל בצורה שמרחיקה אותו, מהשגת המטרה שלו.

וזה, גם משום שהאדם לא תמיד מודע להשלכות של הפעולות שלו. אבל בעיקר בגלל, שהאדם, לא תמיד מרוכז, במטרה שלשמה הוא עושה את הפעולות שלו. והכוונה היא, שכאשר האדם רוצה להשיג מטרה כלשהי, עליו לברר עם עצמו, מה בדיוק הוא רוצה להשיג. וכך הוא מגדיל את הסיכוי שלו, להשיג את אותה המטרה.

וכך גם בכל מה שקשור למערכת יחסים זוגית, בכל שלב של הקשר הזוגי. שמי שרוצה להצליח למצוא זוגיות ולהצליח לבנות את הקשר הזוגי שלו, ומי שרוצה לשמור על הזוגיות שלו, ומי שרוצה לדעת איך להתמודד בשעת משבר זוגי, עליו, ראשית כל, להתבונן אל תוכו. ולנסות להגדיר לעצמו בדיוק, למה בכלל הוא מחפש זוגיות? ולמה בכלל הוא רוצה זוגיות? ואיזה בדיוק, סוג של קשר זוגי הוא מחפש? ומה המטרות שהוא רוצה להשיג, מהקשר הזוגי שלו? ולהבין, את המניע שלו ואת הגדרת המטרה הזוגית שלו.

כי יש המון סוגים אפשריים של מערכת יחסים זוגית. יש מערכת יחסים מזדמנת ואקראית, ויש מערכת יחסים קבועה. ויש מערכת יחסים למטרת הקמת משפחה, ויש מערכת יחסים למטרת בילוי. ויש מערכות יחסים שהן למטרות משולבות, של גם הנאה וגם קשר רציני. ובקיצור, יש המון סוגים שונים של מערכות יחסים זוגיות.

ורוב האנשים חושבים, שקשר זוגי, אמור לספק להם את כל המטרות האפשריות. דהיינו, קשר זוגי אמור להיות מבוסס, גם על אהבה, וגם על תשוקה מינית, וגם על בילויים משותפים, וגם על תקשורת טובה, וגם על כל מטרה שאפשר להשיג מקשר זוגי. דהיינו, בד"כ אנשים מגדירים, שהם רוצים להיות בזוגיות, שתענה להם, על כל הצרכים שקשר זוגי יכול לספק.

והאמת היא, שהאדם נכנס למערכת יחסים זוגית, משום שהוא חושב שהזוגיות תגרום לו להרגיש טוב. והאדם נמצא בתוך זוגיות, כדי להרגיש טוב. והאדם מחפש זוגיות, כדי להרגיש טוב. והאדם רוצה שהזוגיות שלו תצליח, כדי להרגיש טוב.

וזוגיות, אכן אמורה לגרום לאדם להרגיש טוב. והאדם ירגיש טוב, כאשר הזוגיות תספק לו מענה, לכמה שיותר מהצרכים שיש לו באופן כללי. כי ככל שהקשר הזוגי של האדם, מצליח למלא אצלו כמה שיותר רצונות וצרכים שונים, כך האדם מרוצה יותר מהזוגיות שלו, וכך הזוגיות, נחשבת לזוגיות טובה יותר.

אלא, שבפועל, בכל דבר שיש בעולם, יש בו גם חסרונות וגם יתרונות. ואי אפשר למצוא בעולם שלנו, קשר זוגי, שיהיו בו את כל היתרונות האפשריים שיכולים להיות בקשר זוגי. אלא, בכל צורה של מערכת יחסים זוגית, תמיד יש בה, גם יתרונות כלשהם וגם חסרונות כלשהם. וכאשר הזוגיות מתנהלת בצורה כלשהי, אז היתרונות, הם תמיד על חשבון החסרונות, שנוצרים מאותה צורת זוגיות...

המאמר מאת מאמן אימון אישי ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | ייעוץ אישי, יודע שהוא אלוהים להתמודד עם פחדים, להיגמל מתרופות, טוב ברגע הזה, ממה צריך ליהנות

הכנס לאתר ותהנה מעוד ייעוץ אישי, לחזק את הזוגיות, בעיות בזוגיות, הביטחון, להשיג מטרה, יתרונות בבן זוג, לא להיפגע, מערכות יחסים זוגיות, לשאול שאלות, על האדם ל... ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר משבר זוגי, יתרונות בבן זוג, קשר זוגי, מטרת הזוגיות, יתרונות וחסרונות בזוגיות, חסרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, אפשרי המציאות, הגדרת אני תגובות למאמר משבר זוגי, יתרונות בבן זוג, קשר זוגי, מטרת הזוגיות, יתרונות וחסרונות בזוגיות, חסרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, אפשרי המציאות, הגדרת אני

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר משבר זוגי, יתרונות בבן זוג, קשר זוגי, מטרת הזוגיות, יתרונות וחסרונות בזוגיות, חסרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, אפשרי המציאות, הגדרת אני. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: משבר זוגי, יתרונות בבן זוג, קשר זוגי, מטרת הזוגיות, יתרונות וחסרונות בזוגיות, חסרונות בבן זוג, בעיות בזוגיות, זוגיות, אפשרי המציאות, הגדרת אני.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.