אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » איך לעשות מניפולציות, איך לשכנע אנשים, דיבייטינג, איך לנצח בוויכוח, טכניקות מכירה, NLP, להגדיל מכירות, שכנוע, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, רטוריקה

איך לעשות מניפולציות, איך לשכנע אנשים, דיבייטינג, איך לנצח בוויכוח, טכניקות מכירה, NLP, להגדיל מכירות, שכנוע, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, רטוריקה

מחבר המאמר: elieip
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 557 פעמים
תאריך פרסום: 03.05.12
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, להגדיל מכירות, טכניקות מכירה, NLP, שכנוע, רטוריקה, הצלחה במכירות, איך לשכנע הורים

וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשכנע אנשים וכיצד באפשרותך להשפיע על אנשים. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה הופך את העובדות לפירושים ואת הפירושים לעובדות.

ואסביר, כי את כל הדברים שברצונך לשכנע בהם, אפשר לחלק אותם לשתי קבוצות. קבוצה אחת של עובדות, דהיינו, דברים עובדתיים שקרו בפועל וברצונך לשכנע מישהו שאכן קרה אותו אירוע ושאכן קרתה אותה עובדה. והקבוצה השנייה היא של דברים שהם רק פירושים בלבד. דהיינו, הם לא עובדות שקרו בפועל, אלא הם פירושים של דברים שקרו.

לדוגמא: "יש לי בבית שולחן יפה". זה שיש בבית שולחן, זאת עובדה. זה שהוא יפה או לא יפה, זה כבר פירוש של העובדות, אך זאת אינה עובדה. או לדוגמא: "אשתי הכינה עוגה טעימה". אשתי הכינה עוגה, זאת עובדה. אך זה שהעוגה טעימה, זה כמובן כבר פירוש של העובדות.

ומי שיתבונן יראה, שעובדה היא דבר הרבה יותר יציב ואמין, מאשר פירוש של עובדה. כי העובדה, היא דבר שקיומו הוא מחוייב. דהיינו, מחוייב שאכן הדבר קרה, ואין אפשרות לומר שהוא לא קרה, כי עובדתית הוא קרה. אא"כ אתה רוצה לשקר, נגד העובדות ונגד המציאות. אבל פירושים של המציאות, עליהם הרבה יותר קל להתווכח. כי הפירוש, הוא רק אפשרי בלבד. דהיינו, לא מחוייב שהוא נכון, אלא רק יש אפשרות בלבד שהוא אכן נכון.

וזה בעצם אומר, שברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, לשם כך עליך להחליש את מה שהוא אומר ולחזק את מה שאתה אומר. והדרך להחליש רעיונות, היא על ידי זה שהופכים את העובדות, לפירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד (= להפוך את העובדה לפירוש). וכמובן על ידי זה שמחדדים ומזכירים כל הזמן על הפירושים עצמם, שהם רק פירושים אישיים וסובייקטיביים בלבד.

ולעומת זאת, כדי לחזק רעיון כלשהו, לשם כך עליך להפוך את הפירוש לעובדה. שזה בעצם אומר, שעליך להציג את הפירושים של העובדות שקרו, כאילו אלו עובדות ממש. ועליך להסתיר כל שמץ זכר של סימן לכך שהפירושים שלך, הם רק פירושים אישיים בלבד, אך הם אינם עובדות מחוייבות.

דהיינו, כאשר מישהו מציג לך רעיון כלשהו, עליך לנסות להציג את הדברים שלו, כאילו הם רק פירוש בלבד, אך הם אינם עובדה מוכחת ושהם אינם אירועים שמחוייב שהם אכן קרו בפועל. והדרך לעשות זאת, היא אפשרית גם על ידי זה שאתה הופך את העובדות שהוא מציג, לפירושים סובייקטיביים בלבד.

כגון לדוגמא שמישהו מספר על משהו שקרה בפועל ברמה העובדתית, אז עליך לומר "אתה טוען שקרה כך וכך". דהיינו, אל תסכים איתו שאכן קרה כך, אלא תציג את הדברים כאילו זה רק הוא חושב כך, וכאילו זאת רק טענה בלבד. דהיינו, לא מדובר על אירוע שאכן התרחש בפועל, אלא מדובר רק על טענה אישית שאכן קרה כך או אחרת.

או לדוגמא במקום לומר "אתה מספר לנו שקרה X", אמור "אז הסיפור שאתה מספר לנו, הוא שלטענתך קרה X". וכך לדוגמא אתה הופך את הדברים של האומר, לסיפור בלבד, ולטענה בלבד. או לדוגמא במקום לומר "אז לפי מה שאתה אומר" עליך לומר "אז לפי מה שאתה מספר". דהיינו, הוא לא אומר עובדות, אלא מספר סיפורים.

ואם נדייק יותר, אז במקום לומר "לפי מה שאתה מספר" יש לומר "לפי מה שסיפרת". כאשר סיפרת זה בלשון עבר, ואתה מספר זה בלשון הווה וזה חזק יותר מאשר בלשון עבר. ואם נרצה לדייק עוד יותר, אז יש לומר "לפי הסיפור שסיפרת, קרה X". דהיינו, סיפרת לנו סיפור שקרה כך או אחרת, אך זו אינה עובדה ממש.

והשימוש לדוגמא במילה סיפור, הוא בעל משמעות שמחלישה את האמירה של הדובר. והשימוש במילה טענה לתאר את הצגת העובדות, גם זה מחליש את החוזק של הצגת העובדות.

והרעיון הוא, שכאשר האדם מציג לך עובדות כלשהן, עליך להציג את הדברים כאילו אלו היו רק סיפורים ורק פירושים שהוא נותן למציאות, אך אלו לא עובדות בפועל. ועליך לנסות עד כמה שאתה יכול, להתייחס אל העובדות שהוצגו לך, כאילו אלו רק פירושים אישיים וסובייקטיביים של המתבונן בלבד. ועליך להפוך את העובדות לפירושים, על ידי זה שבכל פעם שאתה מתייחס לעובדות שנאמרו, אתה מוסיף אל העובדה מילים שיגרמו לעובדה להיראות כאילו זה רק פירוש.

לדוגמא במקום לומר "ביום זה וזה קרה כך וכך" עליך לומר "לפי הטענה של X, אז ביום זה וזה קרה כך וכך". וכיו"ב כל הזמן להתייחס אל עובדות, כאילו אלו רק פירושים בלבד.

ואת הנשק הזה עליך להפעיל עוד יותר חזק, על הפירושים עצמם. דהיינו, כל דבר שהוצג לך, שהוא לא עובדה ממשית בפועל, אלא שהוא רק פירוש בלבד, עליך לטרוח ולהדגיש בצורה ברורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שאלו רק פירושים בלבד של הדובר, אך זו אינה האמת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | פרסומות, איך להשפיע על אנשים דיבייטינג, סודות המשא ומתן, התנגדויות לקוח, מכירות ושכנוע

הכנס לאתר ותהנה מעוד למכור, nlp מטפל, איך לנצח בוויכוח, לשכנע אנשים, לשכנע, מאמן אישי, NLP, מניפולציה, איך לשכנע אנשים, איך... ועוד ...



אודות מחבר המאמר:

המאמר טכניקות מכירה, NLP, איך לשכנע אנשים, שכנוע, איך לעשות מניפולציות, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, להשפיע על התת מודע, שידול

מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | תת מודע, שיטות לשכנוע, שיווק, טיפול בהתנגדויות מכירות



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך לעשות מניפולציות, איך לשכנע אנשים, דיבייטינג, איך לנצח בוויכוח, טכניקות מכירה, NLP, להגדיל מכירות, שכנוע, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, רטוריקה תגובות למאמר איך לעשות מניפולציות, איך לשכנע אנשים, דיבייטינג, איך לנצח בוויכוח, טכניקות מכירה, NLP, להגדיל מכירות, שכנוע, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, רטוריקה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך לעשות מניפולציות, איך לשכנע אנשים, דיבייטינג, איך לנצח בוויכוח, טכניקות מכירה, NLP, להגדיל מכירות, שכנוע, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, רטוריקה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב
לחיות את גדולתנו
צחי רוזנטל - על נפוליון היל האדם שעשה הסטוריה
NLP - סודות השכנוע - לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
NLP למתקדמים - לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
תכנות התת מודע - טכניקות מכירות - טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
סודות השכנוע - ללמוד לשכנע - חשדנות - מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך לאהוב את מה שיש? איך לאהוב את עצמך? איך לא לשנוא את עצמך? ביירון קייטי, כיצד לאהוב את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לא לשנוא? איך נוצרת אהבה? מהי אהבה? למה לאהוב? למה לא לשנוא?
NLP - איך לשתול מסרים סמויים, איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה - דיבייטינג - NLP - לתכנת את התת מודע - תכנות התת מודע - א
בדידות, להתמודד עם בדידות, מהי בדידות? ממה נובעת בדידות, להרגיש בודד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, בדידות בזוגיות, בדידות בקבלה, בדידות גדולה, טיפול בבדידות, דיכאון, עצבות
מנהיגות - ניהול - שכנוע - קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

הנך נמצא כאן: איך לעשות מניפולציות, איך לשכנע אנשים, דיבייטינג, איך לנצח בוויכוח, טכניקות מכירה, NLP, להגדיל מכירות, שכנוע, להפוך עובדה לפירוש ולהפוך פירוש לעובדה, רטוריקה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.