אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » או הכל או כלום, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו, ללכת עד הסוף, פרומו, להמר על הכל

או הכל או כלום, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו, ללכת עד הסוף, פרומו, להמר על הכל

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 872 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



ללכת עד הסוף, השאלה האחרונה, להמר על הכל, להיות דבר והיפוכו, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, איך להתמודד עם געגועים, איך להתמודד עם דברים

אליעד: יש כאן אדם שהאגו שלו עומד למות, נניח. מה שקורה אצלו זה שהוא נמצא בחווית נפרדות מאוד גדולה, הפוקוס שלו זה בנושא של היפוכים. כל דבר שאומרים לו, בכל נושא, הוא מנסה לראות למה זה לא נכון. זה נחמד וטוב ויפה, אבל יש פרוייקט יותר גדול.

מה החיסרון במה שאתה עושה? אתה לוקח את החיים למקום של האחדות השיקרית איך שזה נקרא. למקום שאי אפשר לשוחח איתך, אי אפשר לדבר איתך, אמנם אפשר לשוחח איתך אבל זה מאוד קשה. אי אפשר להגיע איתך להסכמה על כלום. כל דבר אתה אומר אולי הפוך.

אתה כרגע מושך את החיים לצד מסויים. לצד שאומר ששום דבר לא מחוייב אלא אפשרי.

אני מבין אותך ולכן יכול לשוחח איתך. אתה במגמה שאתה מחפש את ההיפוך וטוב שכך, אך לא רק טוב שכך, ואני אסביר לך למה. בעיקרון הגישה שלך באה על חשבון חיי העולם הזה.

חיי העולם הזה מבוססים על אמונה, על לא לבדוק עד הסוף, לבדוק ולא עד הסוף, חיי העולם הזה הם האמצע.

עכשיו אני גם הורס לך את המשחק, אבל גם מעלה לך את הרף. נותן לך משחק יותר טוב. המשחק הוא שאתה מתרגל את המקום של לא להאחז. זה מקום לא טבעי שבו עליך להיות בשני מקומות בו זמנית. את זה תתרגל.

שאלה: אבל איך אני יכול?

אליעד: שאלת איך אני יכול, עזוב את כל העיסוקים ונסה לפצח רק את זה. ואז אתה מסיים את המשחק. לך קל להיות בנפרדות, וקל לך להיות באחדות השיקרית, אבל כשאני אומר לך, בו תהיה באחדות האמיתית, אתה שואל, אבל איך אני יוכל?

עליך לרוץ יותר מהר לאחד, ומה זה אומר? זה אומר להפסיק למשוך לצד אחד, ולהתחיל למשוך לשני הצדדים בו זמנית.

מה זה אומר פרקטית? כאשר מישהו מדבר איתך, גם תנסה להפוך וגם תנסה להזדהות. למשל כשאני מדבר איתך, גם תתן לי לדבר / תקשיב לי וגם בראש תעשה את ההיפוכים.

תנסה להציב רף יותר גבוה שאומר להיות גם וגם. גם ברמה הרגשית וגם ברמה השיכלית, גם להצליח להזדהות עם זה שאין הבדל וגם להצליח להזדהות עם זה שיש הבדל.

מה זה אומר פרקטית? היא למשל משוחחת איתך, בראש איך שהיא מדברת אתה רואה את הדבר והיפוכו, אבל גם יכול להזדהות ולשוחח איתה.

למשל האם יש פה כסא? מיד תהפוך את זה ותגיד אין הבדל בין הכסא לפיל, אבל זה לא נכון, גם אין הבדל בין הכסא לפיל, וגם יש הבדל בין הכסא לפיל, כי יש רק כסא ואין פיל.

אתה צריך להתחיל לתחזק את שתי המחשבות, גם שאין הבדל בין הכסא לפיל, וגם שיש פה רק כסא.

עד היום הגדרת שהמטרה שלך זה למצוא מה ההיפוך. עכשיו תתחיל להגדיר, מה הדבר שאתה לא יכול לעשות? לחשוב על שני דברים בו זמנית, את זה עליך לרצות.

איך תעשה זאת? קודם כל תגדיר את זה כמטרה. תחשוב, איך אני מצליח לחשוב על שני דברים בו זמנית.

קודם כל תגדיר להיכן אתה רוצה להגיע. תגדיר שאתה רוצה להגיע לדבר והיפוכו המוחלט. שזה גם להצליח להיות בחוויה של לא יודע כלום, וגם להיות בחוויה שאתה יודע שאת זה אתה רוצה ואת זה אתה לא רוצה. שניהם בו זמנית באותו רגע.

למרות שאחדד לך שזה לא בדיוק באותו רגע, כי הכלום הוא לא באותו רגע, הכלום הוא מחוץ לרגע, וזה בתוך הרגע. הכלום הוא בכלל מחוץ לרגע, אך אנחנו קוראים לזה באותו רגע כי אנו ברגע. גם להיות מחוץ לרגע וגם להיות ברגע באותו רגע, וגם בשום רגע. בשום רגע מהצד של ההוא, וגם תהיה באותו רגע מבחינת הזמן.

שההתכווננות שלך תהיה לשם. איך אתה מתקדם לשם פרקטית? קודם כל תגדיר שאתה רוצה להגיע לשם. תשאל איך אני יכול להיות גם וגם. ותשאל את עצמך, למה אני לא מצליח להיות שם? ואת השורש הזה תנסה להכות.

הבנת שכול דבר שאומרים ההפך שלו גם נכון, עכשיו השאלה היא, איך אתה יכול להבין שגם ההפך נכון וגם בו זמנית להזדהות עם מחשבה ספציפית?

איך אתה יכול לדעת מה אתה רוצה, ולדעת מה אתה לא רוצה בו זמנית. תשאל את עצמך, למה אתה לא יכול להיות דבר והיפוכו בו זמנית? למה אתה לא שם? האם אני לא שם? והשאלה הזאת תוביל אותך לשורש של הנפרדות שבתוכך.

שורש הנפרדות שבתוכך, זה חוסר היכולת לתחזק בראש שתי מחשבות מנוגדות, שזה גם אחד וגם שתיים. בסוף היש והאין אחד, אך אתה לא יכול לתחזק גם את היש וגם את האין. אתה לא יכול להגיד אני גם יודע וגם לא יודע.

אם אתה מגדיר את שורש הנפרדות כמטרת על וכמטרה יחידה שלך, שאתה רוצה שזה יהיה גם וגם, ואז אתה תראה את הקונפליקט בכל דבר, תחווה את הצמצום יותר, ואז תראה את שורש הנפרדות. שהדבר והיפוכו יכלול בתוכו את האחדות והנפרדות.

גם אם זאת תהיה המטרה שלך, ותראה שאי אפשר, אז גם סיימת.

תנסה להבין למה אתה לא מצליח, ולמה אתה לא מצליח לחשוב שזה כן משנה וגם לא משנה? כי אתה בטוח שיש הבדל בין דבר להיפוכו, ואת זה תבדוק. וכשתצליח להפוך את זה, סיימת.

אין לך מושג איך לעשות זאת, כי אתה בטוח שזה בלתי אפשרי, ואת זה עליך לחקור. אתה בטוח במאה אחוז שזה בלתי אפשרי, ולכן אין לך אפילו אופציה לרצות את זה.

אתה מצליח לראות שעל כל דבר, אתה יכול לחשוב על ההיפוך שלו, אתה מצליח להגיע לאחד של השווה, אבל עליך להציב רף יותר גבוה וזה בעצם התמודדות עם קונפליקט יותר גדול, ומה זה אומר, הדבר שאתה חושב שהוא בלתי אפשרי, אותו אתה צריך לרצות.

מה אין אפשרות? גם וגם. מה אתה רוצה? רק גם וגם. הכי קיצון. לא אכפת לך מכלום, רק דבר אחד אכפת לך בחיים, הדבר היחיד שאותו אתה לא יכול, ושרק הוא יעסיק אותך.

זה גם יהיה שיא האומללות. כי הדבר היחיד שמעניין אותך, זה דבר שאתה לא יכול להשיג אותו, זה תיק תק יהפוך אותך לאומלל.

הכל אפשר, שלא יהיה לך אכפת אם תחיי או תמותי, ואת יכולה לרצות למות או לרצות לחיות, אבל שאני גם ירצה למות וגם ירצה לחיות בו זמנית, זה את לא יכולה.

קודם כל להציב את המטרה הכי גבוהה, כי אם פצחת אותה פצחת הכל. כי לפי ההיגיון, אם תצליח לעשות את הדבר שאתה לא יכול, אז תצליח לעשות הכל. אם תנסה לשאוף להכי גבוה זה יפתח לך את היכולות לעשות הכל.

מה הדבר שאתה לא יכול? זה להיות שלם. אתה לא יכול להיות מרוצה במאה אחוז.

שאלה: למה?

אליעד: כי בכל דבר יש חיסרון. הוא יכול להיות עם האקסית מרוצה, והוא יכול להיות בלי האקסית מרוצה, אבל אף פעם בבת אחת הוא לא יכול להיות מרוצה במאה אחוז.

אז מה אתה רוצה? את זה, להיות מרוצה במאה אחוז. וזה אומר להיות אלוהים, להיות השלם...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | איך להתמודד, איך להתמודד עם מנהל התמודדות עם אבל בכיתה, התמודדות עם אובדן אב, התמודדות עם אובדן אם, התמודדות עם אמא

הכנס לאתר ותהנה מעוד פותר בעיות, התמודדות עם אובדן, גם ההפך נכון, השאלה האחרונה, החשיבה של..., להצליח להיות, היש והאין, שתי מחשבות, עולם, האחדות ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר או הכל או כלום, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו, ללכת עד הסוף, פרומו, להמר על הכל תגובות למאמר או הכל או כלום, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו, ללכת עד הסוף, פרומו, להמר על הכל

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר או הכל או כלום, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו, ללכת עד הסוף, פרומו, להמר על הכל. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: או הכל או כלום, השאלה האחרונה, להיות מרוצה בשלמות מהמציאות, ההתמודדות האחרונה, שביעות רצון מלאה מהמציאות, להיות דבר והיפוכו, ללכת עד הסוף, פרומו, להמר על הכל.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.