אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » סיבת הסבל, איך נוצר סבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, מהי מהות הסבל, תכלית הידיעה שלא נדע, מהו סבל, אושר או סבל, איך לא לסבול, למה באמת יש סבל, ידיעה היא סבל

סיבת הסבל, איך נוצר סבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, מהי מהות הסבל, תכלית הידיעה שלא נדע, מהו סבל, אושר או סבל, איך לא לסבול, למה באמת יש סבל, ידיעה היא סבל

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 861 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



תכלית הידיעה שלא נדע, אושר או סבל, סיבת הסבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, איך נוצר סבל,

אליעד: הסיבה האמיתית לסבל. מה הדבר הכי בסיסי? אני מכוון לדבר שאי אפשר להיפטר ממנו בעזרת מדיטציה.

יש תודעה, מה זה תודעה? משהו, והתודעה הזאת יודעת דברים, יש לה אינפורמציה בראש.

מה שאני רוצה לחדד, שחווית החיסרון מחוייבת מעצם הידיעה. עצם זה שאתה יודע משהו, זה מחייב שיהיה חיסרון. אני מנסה להסביר את חווית הסבל מנקודה כזאת שאתה תהיה חייב לסבול אלא אם כן תעשה את מה שאני אומר.

יש הרבה שיטות, ואני רוצה להסביר איך בעיני תלוי הסבל, ואז זה מוביל לכך שאתה לא יכול לפתור זאת בשום דרך, חוץ מהדרך שאני מסביר.

אני טוען שהסבל תלוי בעצם הידיעה. עצם זה שאתה יודע משהו, למשל זה שולחן, לדעת פירושו לסבול. למעשה לדעת ולסבול זה אותה מילה.

לדעת זה גם להיות מאושר וגם לסבול. אם אתה יודע משהו אתה גם מאושר וגם סובל, למה? כי כדי לדעת משהו אתה צריך להיות בחוויה של חיסרון.

כדי לדעת שמשהו קיים, אתה צריך לדעת שמשהו חסר. ואם אתה יודע זאת, אתה והחיסרון הם אחד.

כשאתה יודע משהו, אתה כאילו מתחבר איתו, כשאתה יודע קיר, למעשה חווית את החיסרון של הקיר.

כול התירגולים מנסים לעשות הרבה דברים, אך הם לא מצליחים להפסיק את זרם המחשבות שלך. ואני טוען שאפילו אם תהיה הצופה או המתבונן אתה תמיד תחווה חיסרון. להתבונן פירושו גם לסבול.

כול דבר בעולם הוא גם ישנו וגם איננו. השולחן, הוא יש שולחן ואין את השאר. כל דבר בעולם הוא יש את מה שהוא, ואין את מה שהוא לא, ולכן אתה חווה את החיסרון.

שאלה: אז למעשה אתה מדבר על מצב שאין בו יש ואין.

אליעד: נכון.

עצם זה שאתה יודע משהו, זאת הבעיה שלך. ולכן שתדע, שאם אתה יודע משהו אז חייב שגם תיסבול.

לדעת זה לא רק לסבול, כי אם אני יודע מה זה שולחן, אני יודע לא רק מה שאין, אני גם יודע מה שיש.

ההפך של חיסרון זה יתרון. אני יודע גם על החיסרון וגם על היתרון. אני יודע על היתרון של השולחן, ואני יודע על החיסרון של מה שהוא לא.

שום שיטה לא יכולה לגרום לך לא לדעת.

איך עושים זאת? אני טוען באמצעות הבנה. הבנה של תהליכים. אם אתה לוקח את הדברים שאתה יודע ובודק אותם, הם בסוף נעלמים לך, בסוף אתה לא יכול לדעת אותם.

קח בעיה ותשאל, האם אני בטוח בזה? מה שיעלה - בטוח, לא בטוח, בטוח, לא בטוח, ובסוף לא תדע כלום. אתה מאה אחוז לא יודע כלום. ואז אתה לא סובל ולא נהנה.

שאלה: האם זה נקרא להיעלם?

אליעד: כן.

שאלה: למשל כואבת לי הרגל.

אליעד: האם אתה יודע מה זה רגל? אתה צריך לבדוק מה זה רגל. להיות בטוח במאה אחוז מה זה רגל. אם תתאמץ להבין מה זה רגל, בסוף תצליח וזה יעלם לך.

אתה צריך לפרק את הרגל לגורמים עד שתגיע לראשון. זה כמו להכנס לתוך כלום ונעלמת. ובסוף אתה לא יודע להבדיל בין מהות לצורה. הגוף שלך אולי רואה אבל אתה לא רואה.

אני לא עומד לפתור לך את הבעיות של הגוף, אבל כאשר יש לך בעיה, האני שלך לא ידע את קיומה של הבעיה. אתה מגיע לכזאת תפיסה שאפילו את הבעיה אתה לא יכול לדמיין.

הפיתרון הוא שהכל תלוי בידיעה. אם אתה תדע מה המהות האמיתית, זה יגרום לך לא לדעת שום דבר, ואז אין שום שאלה.

צריך ללכת בדבר אחד עד הסוף.

אני חוזר, השורש האמיתי של הסבל, זה הידיעה. עצם זה שאתה יודע, זאת חווית חיסרון. לא משנה מה אתה יודע, באם יש לך או אין לך.

הפיתרון, זה הבנה עמוקה עד הקצה האחרון...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | אימון אישי לחיים,

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון אישי לחיים, , דמיון, הסוד, לא משנה, איך ל..., הסיבה האמיתית, הסיבה של כל הסיבות, מהות לצורה, מהו סבל ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר סיבת הסבל, איך נוצר סבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, מהי מהות הסבל, תכלית הידיעה שלא נדע, מהו סבל, אושר או סבל, איך לא לסבול, למה באמת יש סבל, ידיעה היא סבל תגובות למאמר סיבת הסבל, איך נוצר סבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, מהי מהות הסבל, תכלית הידיעה שלא נדע, מהו סבל, אושר או סבל, איך לא לסבול, למה באמת יש סבל, ידיעה היא סבל

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר סיבת הסבל, איך נוצר סבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, מהי מהות הסבל, תכלית הידיעה שלא נדע, מהו סבל, אושר או סבל, איך לא לסבול, למה באמת יש סבל, ידיעה היא סבל. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: סיבת הסבל, איך נוצר סבל, תמיד יש חיסרון, למה יש סבל, מהי מהות הסבל, תכלית הידיעה שלא נדע, מהו סבל, אושר או סבל, איך לא לסבול, למה באמת יש סבל, ידיעה היא סבל.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.