אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך לקנות את האמון של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור אמון, יצירת הזדהות עם הלקוח

על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך לקנות את האמון של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור אמון, יצירת הזדהות עם הלקוח

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 1020 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



יצירת הזדהות עם הלקוח, על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך ליצור אמון, סודות המכירה, nlp הצלחה במכירות

וכאן אבאר עוד שיטה ליצירת הזדהות עם הלקוח. והשיטה לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה ומסכים, עם דעה לא שגרתית של הלקוח. ז"א כי הלקוח כמו כל אדם, יש לו דעות שונות. ואתה כמו כל אדם, מסוגל להזדהות לפחות עם חלק מהדעות של כל לקוח. והלקוח, כאשר אתה מביע הזדהות והסכמה עם הדעה שלו, על ידי זה נוצרת הזדהות רגשית, בינך לבין הלקוח. ובאופן כללי, ככל שאתה מביע יותר הזדהות והסכמה, עם תפישת המציאות של הלקוח, כך נוצרת יותר הזדהות רגשית בינך לבין הלקוח.

וכאן ברצוני לחדד, כי בעולמו של כל אדם, ישנם רעיונות לא שגרתיים, שהאדם עצמו חושב שהם נכונים, למרות שהסביבה שלו חושבת שהם לא נכונים. ז"א לפעמים יש לאדם דעות ייחודיות לו, שרוב בני האדם חושבים אחרת ממנו, או על כל פנים, שהאדם עצמו חושב שרוב הסביבה שלו חושבת אחרת ממנו. ואעפ"כ האדם עצמו מחזיק בדעה כזו או אחרת.

וכאשר יש לאדם דעה ייחודית לו, שהוא חושב שרק הוא חושב ככה, או שהוא חושב שרוב האנשים חושבים אחרת ממנו, במקרה כזה, אם תדע לזהות את הדעה הייחודית שמפרידה בין הלקוח לבין שאר בני האדם, אז אם תזדהה עם הדעה הייחודית שלו, הדבר הזה יצור הזדהות רגשית מאוד חזקה הרבה יותר מהרגיל, שלך עם הלקוח.

כי האדם באופן כללי, שמח ומרוצה מכך שמסכימים איתו. כי זה מחזק אצל האדם את הבטחון העצמי שלו בעצמו, וזה מפרגן לאגו של האדם. וברגע שמסכימים עם האדם, זה גורם לו לתחושה של אהבה עצמית שלו מול עצמו. כי כל אדם רוצה שיאהבו אותו. ואם אתה מסכים עם האדם, הרי שבעצם אתה משדר לתת המודע של האדם, שאתה מקבל ומכיל אותו. ותת המודע של הלקוח, שקולט את המסר הזה, על ידי זה הוא אוהב אותך בחזרה וכולי.

ויצירת הזדהות עם הלקוח, נעשית בצורה חזקה ביותר, במקומות שבהם יש ללקוח ספק גדול לגבי הדרך שלו. דהיינו, במקומות שבהם הלקוח מרגיש שרוב הסביבה שלו לא מקבלת אותו, ובמקומות שהלקוח חושב, שרק הוא חושב כך או אחרת, אלו המקומות שבהם, אם תיצור הזדהות עם הלקוח, על ידי זה תיווצר הזדהות חזקה ביותר.

ושורש העניין הוא, שבמקומות שבהם יש לאדם ספק לגבי עצמו, אלו המקומות שאם תראה לאדם שאתה מקבל ומכיל אותו, עם הספק שלו, בפרט כאשר רוב הסביבה של אותו האדם לא מקבלת את אותה הדעה הייחודית של האדם. וזה כמובן יוצר אצל האדם ספק שלו לגבי עצמו. וגם אם האדם משדר שהוא חזק ושלא אכפת לו שלא מסכימים איתו, הרי שבתת המודע של האדם, הוא גם מוטרד מכך שלא מסכימים איתו. וזה גורם לאדם לספקות לגבי הדימוי העצמי שלו וכיו"ב.

ואם אתה מצליח לזהות רעיון ייחודי ללקוח, שהלקוח חושב שהוא נכון, למרות שבאופן כללי הרעיון הזה הוא רעיון לא פופולארי, ואתה מראה ללקוח שאתה מסכים איתו ומזדהה איתו עם הרעיון שלו, ושאתה חושב שהוא צודק, על ידי זה אתה הופך להיות "חלק מהמשפחה" של הלקוח, ואתה רוכש את אמונו.

ונחדד, כי הזדהות עם דעה לא שגרתית של הלקוח, זה יוצר הזדהות חזקה כנ"ל, אבל יש דרך לגרום ליצירת ההזדהות הזאת, להיות עוד יותר חזקה. וזאת על ידי זה שאתה אומר בשם הלקוח, את מה שהוא רצה לומר ולא אמר, על זה שרק הוא חושב כך או אחרת, בניגוד לדעה הרגילה.

ונסביר: נניח שהלקוח יש לו דעה ייחודית כלשהי לגבי העולם. עכשיו, אם תראה ללקוח שלך, שגם אתה חושב כך, זה יצור הזדהות רגשית חזקה, בינך לבין הלקוח. אבל ישנם מקרים, שבהם באפשרותך לשדרג את יצירת ההזדהות הזאת, על ידי זה שתוסיף ותקצין ותאמר את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר.

כגון לדוגמא שהלקוח היה רוצה לחשוב, שכל מי שחושב אחרת ממנו, הוא טיפש. והלקוח מצד אחד נוקט עמדה שונה משל כולם. אבל מצד שני, הוא מפחד לבטא את המחשבה שלו שאומרת לו, שמי שלא חושב כמוהו, הוא טיפש וכיו"ב. אז במקרה כזה לדוגמא, באפשרותך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם הלקוח, על ידי זה שתראה לו שאתה חושב כמוהו ומסכים איתו + על ידי זה שתשדרג את ההזדהות שלך איתו, באמצעות זה שתוסיף ותחדד ותאמר, את מה שהלקוח היה רוצה לומר, והוא מפחד לומר. דהיינו, לא רק שתביע הסכמה לדבריו, אלא שתחדד ותפרגן לו לאגו בצורה עקיפה, על ידי זה שתאמר, שמי שלא חושב כך, הוא משוגע וטיפש וכיו"ב.

וכאשר אתה מקצין את הדברים, אז לפעמים הלקוח בעצם שומע את עצמו, מדבר דרכך. כי הלקוח בתת המודע שלו, לפעמים הוא חושב כך או אחרת, אבל אין לו אומץ לבטא את זה. ואם תבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו, אז בעצם הלקוח שומע את עצמו, מדבר דרך הגרון שלך. ואז הלקוח חושב, שאתה זה בעצם הוא...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | לקוחות, שיטות מכירה לימודי רטוריקה, nlp דמיון מודרך, איך לשכנע לקוחות לקנות, ספר nlp

הכנס לאתר ותהנה מעוד לשכנע, nlp מה זה, הרצאות, על האדם ל..., רע, מרגיש, תת מודע של האדם, לקוח, חכם / חוכמה, קיצוניות ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך לקנות את האמון של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור אמון, יצירת הזדהות עם הלקוח תגובות למאמר על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך לקנות את האמון של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור אמון, יצירת הזדהות עם הלקוח

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך לקנות את האמון של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור אמון, יצירת הזדהות עם הלקוח. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: על ידי הסכמה עם דעה ייחודית של הלקוח, איך ליצור הזדהות רגשית חזקה עם לקוח, איך לקנות את האמון של הלקוח, יצירת אמון, בניית אמון, איך ליצור אמון, יצירת הזדהות עם הלקוח.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.