אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, יצירת אמון, יצירת אמון עם הלקוח, לבין המודעות שלו, הפרת אמון, בניית אמון, יצירת הזדהות, איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח

כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, יצירת אמון, יצירת אמון עם הלקוח, לבין המודעות שלו, הפרת אמון, בניית אמון, יצירת הזדהות, איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 853 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, בניית אמון, יצירת אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, יצירת אמון עם הלקוח, משא ומתן, שינוי עמדות

וכאן אבאר עוד נקודה חשובה בתהליך של יצירת הזדהות עם לקוח. ואבאר, מה עליך לא לעשות בטעות, שיכול לגרום לחוסר אמון בינך לבין הלקוח. ומדובר כאן על דבר, שכלפי חוץ נראה שעליך כן לעשות אותו, והוא נראה כצעד בונה אמון. אבל באמת הוא צעד של הפרת אמון, למרות שהוא נראה כבונה אמון.

והעניין הוא, שלפעמים הלקוח ברמת המודעות שלו חושב בצורה כלשהי. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמא, אם תיצור הזדהות והסכמה עם הלקוח, על מה שהוא עצמו חושב ואומר באופן מודע, זה עלול ליצור חוסר אמון, בינך לבין הלקוח. משום שהוא עצמו לא מאמין לעצמו.

ונסביר: כי באופן כללי, יצירת אמון נעשית על ידי הסכמה בינך לבין הלקוח, בכמה שיותר דברים. ובאופן כללי, אם הלקוח חושב בצורה כלשהי, אז אם תסכים איתו, זה יצור אמון בינך לבינו. אבל לפעמים, ללקוח עצמו אין אמון בדעה של עצמו. והלקוח עצמו יש לו ספקות רציניים לגבי עצמו. ולפעמים הלקוח עצמו חושב אחרת, ממה שהוא אומר שהוא חושב. ובמקרה כזה לדוגמא, אם תסכים עם הלקוח, אז חוסר האמון של הלקוח כלפי עצמו, יכול לצאת כלפיך.

ובמקרים כאלו לדוגמא, דווקא אם לא תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח.

וצריך לעשות את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. שמצד אחד אתה מראה ללקוח שאתה מסכים עם מה שהוא אומר באופן גלוי ומודע. ומצד שני אתה מראה לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא כ"כ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח.

וניתן דוגמא מתחום של מערכות יחסים. לדוגמא בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך שהיא נראית, והיא עצמה חושבת שהיא צריכה לרדת במשקל כמה קילוגרמים. ובמקרה כזה לדוגמא, ברמת המודעות, הבחורה תעדיף שתגיד לה שהיא נראית טוב. אבל באמת בתת המודע של הבחורה, היא לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ואם תגיד לה שהיא נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה לך על המחמאה שנתת לה, אבל בלב שלה, בעצם נוצר סוג של חוסר אמון, בינך לבינה. כי היא עצמה חושבת אחרת, ממה שהיא אומרת שהיא חושבת.

ובמקרה כזה לדוגמא, הכי טוב זה לומר את כל הצדדים. גם לומר לה שהיא מושלמת ונראית טוב. וגם אחרי כמה שניות, אפשר להוסיף, שהיא יכולה להיראות עוד יותר טוב, עם כמה פחות גרמים. כאשר בעצם אתה סוגר מעגל של אמון, בינך לבין הבחורה. וכמובן שמדובר על מקרה, שבו הבחורה עצמה חושבת את זה על עצמה, והיא רק מתביישת להודות שזה מה שהיא חושבת על עצמה.

או לדוגמא אדם שמתבייש להודות שהוא לא מרוצה מהחיים שלו, והוא משדר שהוא מרוצה מאוד מהחיים שלו. ואם אתה תשדר לו שאתה חושב שיש לו חיים טובים, אז לכאורה יצרת הסכמה בינך לבינו. ואפילו פרגנת לו, שיש לו חיים טובים. אבל מאחר שהוא עצמו חושב שרע לו, אז למרות שכלפי חוץ הוא ישדר שהוא מרוצה מכך שאתה חושב שיש לו חיים טובים, הרי שבתת המודע שלו הוא חושב, שכנראה אתה לא באמת מבין אותו. כי הוא עצמו חושב גם שיש לו חיים לא טובים. ולכן במקרה כזה, צריך בחוכמה לבטא את כל הצדדים השונים.

ויש גם מקרים הפוכים, שבהם לפעמים האדם יכעס עליך, אם תאמר לו את מה שהוא חושב על עצמו ומפחד לומר על עצמו. ואעפ"כ יצרת איתו אמון חזק, מאחר שהוא יודע את האמת, שאתה באמת צודק. ולמרות שכלפי חוץ יצרת איתו חוסר הסכמה, הרי באמת הוא מעריך אותך יותר, והוא חושב שאתה באמת מבין אותו, כי אתה בעצם אמרת לו את מה שהוא באמת חושב על עצמו, למרות שהוא עצמו מפחד להודות שהוא חושב את זה על עצמו.

ועוד נוסיף ונעמיק: כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריך להיות מודעים גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות / חוסר הזדהות עם המודע / תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | אימון מכירות, טקסט שכנוע כושר שכנוע ושינוי עמדות, סודות השכנוע, התנגדויות לקוח, איך לגרום לבחורה

הכנס לאתר ותהנה מעוד קואצינג, מכירות, רע, הערכה, צריך לקחת, צריך לדעת, לא לעשות, חשיבה חיובית, להיות מודע, רוחניות ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, יצירת אמון, יצירת אמון עם הלקוח, לבין המודעות שלו, הפרת אמון, בניית אמון, יצירת הזדהות, איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח תגובות למאמר כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, יצירת אמון, יצירת אמון עם הלקוח, לבין המודעות שלו, הפרת אמון, בניית אמון, יצירת הזדהות, איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, יצירת אמון, יצירת אמון עם הלקוח, לבין המודעות שלו, הפרת אמון, בניית אמון, יצירת הזדהות, איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: כאשר ללקוח אין אמון בעצמו, יצירת אמון, יצירת אמון עם הלקוח, לבין המודעות שלו, הפרת אמון, בניית אמון, יצירת הזדהות, איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.