אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » חלומות ופתרונם, איך לפתור חלומות, מילון חלומות, פותר חלומות, פירוש חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, חלומות ופירושם, חלומות ותת מודע, חלומות לפי הקבלה, פתרון חלומות, משמעות חלומות

חלומות ופתרונם, איך לפתור חלומות, מילון חלומות, פותר חלומות, פירוש חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, חלומות ופירושם, חלומות ותת מודע, חלומות לפי הקבלה, פתרון חלומות, משמעות חלומות

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 2249 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



איך לפתור חלומות, חלומות מפחידים, פירוש חלומות, חלומות לפי הקבלה, מילון חלומות, חלומות ותת מודע, המדריך הרוחני שלי, רוחניות מהי

והפעם אבאר את הנושא של משמעות החלומות ופתרונם. ואבאר, מהי משמעות החלומות? ואיך לפתור חלומות? ובכלל למה לפתור חלומות? ואיך לדעת מה החלום אומר? והאם פתרון חלום משפיע על העתיד, בצורה של נבואה שמגשימה את עצמה? ומהם פותרי חלומות, והאם ואיך לדעת האם פיתרון החלומות, האם ועד כמה הוא אמיתי? ואבאר גם מהו פתרון חלומות לפי הקבלה וגם לפי שיטות נוספות? ואבאר גם את הנושא ואת המשמעות של מילון חלומות ופירושם. עד כמה פירוש החלומות שנמצא במילון החלומות, עד כמה הוא אכן מפענח חלומות בצורה נכונה? ואבאר גם את הנושא של חלומות רעים ומפחידים ושל סיוטי לילה וביעותי לילה? ואבאר גם איך נוצרים חלומות ומאיפה הם מגיעים? ואבאר גם את הנושא של פענוח חלומות לצורך הבנת מסרים בחלום. האם באמת יש מסרים בחלום? ואבאר איך לבחור מפרש חלומות, כדי לקבל פירוש חלומות אמיתי? ואבאר איך באמת פותר חלומות צריך לפתור לך חלומות? ועוד אבאר נושאים שונים שקשורים לכל העניין של התת מודע ושל משמעות החלומות ופירושם.

וראשית אבאר את עניין החלימה והחלומות. ואבאר, שכל אדם חולם בלילה חלומות כאלו ואחרים. ואין אדם שלא חולם שום חלום. אלא יש אדם שלא זוכר את מה שהוא חולם בלילה. כי החלום, הוא מחשבה שהאדם חושב. והמחשבה של האדם, עובדת ופועלת אצל האדם, כל יום כל היום במשך כל ימי חייו. ומאחר שהמחשבה של האדם פועלת תמיד, ממילא זה אומר שתמיד האדם חושב על משהו.

ובמשך היום, המחשבה של האדם חושבת על מה שקורה לאדם במשך היום. דהיינו, שהאדם חושב על האירועים שהוא חווה כאן במציאות בעולם שלנו. ובלילה, האדם חושב על אירועים שקורים לו בעולם דמיוני אחר, סוג של יקום מקביל. שבו קורים לאדם המון אירועים אחרים, והאדם חושב עליהם במשך הלילה, כאשר הוא פחות מודע למה שקורה לו כאן בעולם שלנו.

כי יש אין סוף יקומים מקבילים וכפי שכבר ביארתי את כל זה במקומות אחרים. ובכל יקום מקביל קורים דברים אחרים. וכל מה שיכול לקרות במציאות, הכל קורה ביקום כלשהו. וביקום שלנו ובמציאות שלנו, קורית רק מציאות אחת מתוך אין סוף מציאויות שונות. והמחשבה של האדם מסוגלת לחשוב ולהיות מודעת למציאות אחת בלבד, שזאת המציאות שהאדם מודע אליה במשך היום.

ואעפ"כ בתת המודע של האדם, הוא מודע תמיד לקיומן של כל אין סוף המציאויות הנוספות. וכאשר האדם חושב על משהו שקרה לו או שיקרה לו או שיכול לקרות לו, הרי שהאדם לא חושב על משהו שקורה כאן ועכשיו בעולם שלנו. אלא הוא חושב על משהו שקרה וקורה כרגע במציאות אחרת וביקום מקביל אחר. דהיינו, ביקום שלנו עכשיו יש מציאות אחת. ועכשיו האדם חושב על משהו שקורה במציאות אחרת וביקום מקביל אחר.

ובשעת השינה, רמת המודעות של האדם למה שקורה כאן במציאות שלנו, רמת המודעות הזאת יורדת ונחלשת אצל האדם. ואז מתוך תת המודע של האדם, שהוא תמיד מודע למה שקורה בעוד אין סוף יקומים מקבילים אחרים, אז המודעות של האדם, מתחברת עם תת המודע של האדם. ואז האדם באופן מודע, מודע יותר למה שקורה במציאות מקבילה למציאות שלנו. יותר מאשר מה שהוא מודע למה שקורה במציאות שלנו. וכך בעצם נוצר החלום שהאדם חולם בשעת השינה (ובהמשך אסביר, למה האדם חולם דווקא חלומות מסוימים וכולי).

והרעיון הוא, שהמחשבה של האדם תמיד מודעת לכל מה שיכול לקרות באופן כללי, ולמה שקורה בפועל באופן ממשי. ובשעת השינה שהאדם ישן וחולם חלום, אז בעצם המחשבה של האדם, מודעת באופן ממשי, לאחת מהאפשרויות שיכולות לקרות במציאות, יותר מאשר כמה שהיא מודעת באופן ממשי, למה שקורה בפועל במציאות הממשית שלנו.

והאדם חושב תמיד על דבר כלשהו. וכדי שהאדם יוכל להיות קיים, לשם כך הוא צריך תמיד לחשוב על זה שהוא קיים ועל הקיום העצמי שלו. וכאשר האדם ישן, גם אז הוא חושב על דבר כזה או אחר. אלא, שכאשר האדם קם ומתעורר מהשינה בבוקר, אז המודעות של האדם חוזרת להיות מודעת יותר למה שקורה בעולם הממשי שלנו.

ואז לפעמים האדם שוכח את מה שהוא חלם בשעת השינה, למרות שכל אדם חולם תמיד בשעת השינה, כי המחשבה פועלת תמיד, כל זמן שהאדם קיים. והאדם זוכר או לא זוכר את החלום שהוא חלם בשעת השינה, לפי רמת המשמעות שהחלום משמעותי עבורו עבור המציאות הזאת שלנו. וככל שהאדם בשעת השינה, היה מודע יותר למציאות הזאת שלנו, וככל שהחלום שהאדם חלם בשעת השינה, משמעותי יותר למציאות שלנו, כך האדם זוכר יותר את החלום, גם אחרי שהוא מתעורר מהשינה.

ולזכור את החלום, זה תלוי ב 1 - עד כמה החלום משמעותי למציאות שלנו. 2 - עד כמה בזמן החלום, האדם היה מודע גם למה שקורה במציאות הזאת שלנו. וככל שהמציאות של החלום, קשורה יותר למה שקורה כאן במציאות שלנו, כך האדם זוכר יותר את החלום שהוא חלם.

ובכל מקרה הרעיון הוא שחלומות, הם אמיתיים בדיוק כמו מה שקורה לאדם כאן במציאות שלנו. והאדם קורא לדבר אחד אמיתי ולדבר אחר דמיוני, רק לפי רמת הממשות שהאדם חווה את האירועים, בזמן שהוא מגדיר אותם כאמיתיים או כדמיוניים. בדיוק כמו שהאדם חושב שהעתיד והעבר הם סוג של דמיון ביחס להווה, כך האדם חושב שהחלום הוא סוג של דמיון ביחס למציאות שלנו. אבל האמת היא, שהחלום התרחש ממש ביקום מקביל למציאות שלנו. ורק האדם שלא מרגיש את המציאות המקבילה, הוא קורא לחלום שהוא רק דמיון. למרות שבאמת הוא ממשי ואמיתי בדיוק כמו המציאות שלנו מנקודת מבט אובייקטיבית ולא סובייקטיבית של האדם עצמו.

ועכשיו אסביר האם לחלום יש משמעות? ואם כן, אז האם לכל חלום יש משמעות? ובשביל מה לפתור חלומות? והאם יש חלומות שסתם האדם חולם אותם, או שלכל החלומות יש משמעות עבור האדם? והאם יש מסרים בחלום? ובאופן כללי, עד כמה משמעות יש לחלומות שהאדם חולם?

והתשובה האמיתית לשאלה הזאת, היא שהחלום משמעותי עבור האדם, בדיוק כמו מה שקורה לו כאן במציאות שלנו. ואם לדוגמא הלכת אתמול ברחוב ופגשת מישהו ודיברת איתו על נושא כלשהו. האם יש לזה משמעות כלשהי עבורך עבור הרגע הזה. ואם האדם מתייחס למה שקרה לו בעבר או למה שיקרה לו בעתיד, כאילו זה חסר משמעות עבורו, אז ממילא גם לחלומות שלו, אין משמעות עבורו. כי כאשר האדם לא מייחס משמעות למה שקרה לו לפני רגע או למה שיכול לקרות לו בעוד רגע, הרי שממילא הוא גם לא מייחס משמעות למה שקרה לו בחלום שהוא חלם בלילה.

אבל, מי שמתבונן על מה שקרה לו בעבר ומנסה ללמוד מזה משמעות כלשהי לחייו, ומי שמתבונן על מה שיקרה לו ועל מה שיכול לקרות לו בעתיד, ומנסה ללמוד מזה דברים ומנסה להבין את המשמעות של האירועים, גם כאלו שלא קורים כאן ועכשיו ברגע הזה, הרי שעבורו יש משמעות גם למה שהוא חולם בשעת השינה.

וכאשר האדם חולם חלום והוא לא זוכר אותו, עדיין יש לחלום הזה משמעות עבור נפש האדם. בדיוק כמו אדם שקרה לו משהו, ושהוא לא זוכר מה קרה לו. שעדיין יש משמעות לאירוע הזה עבור האדם, גם אם הוא לא זוכר אותו. כי התת מודע של האדם, זוכר הכל תמיד (סוג של "רשימו"). וגם אם האדם לא זוכר על מה הוא חלם, עדיין יש לחלום משמעות עבור כל החיים שלו, כי תת המודע זוכר את הכל.

ולפעמים האדם מקבל החלטות כלשהן בחיים שלו כאן בעולם הזה, ולפעמים האדם מתנהג בצורה כלשהי מוזרה שנראית לא הגיונית כאן בעולם הזה. וזה בגלל השפעה של חלומות שהאדם חולם בשעת השינה. גם אם האדם לא זוכר את החלומות האלו שהוא חלם בשינה. והחלומות יכולים לגרום לאדם להיות נפגע טראומה ולסבול מפוסט טראומה, ממשהו שקרה לו בחלום. והחלומות משפיעים על המציאות של האדם כאן בעולם הזה, אפילו אם האדם לא זוכר על מה ומה בדיוק הוא חלם.

ועוד אוסיף ואומר, שלפעמים החלום שהאדם חולם הוא חלום ממשי כ"כ, עד כדי כך שלפעמים האדם כבר לא יודע להבדיל בין מציאות לבין חלום. והאדם כבר לא יודע, האם האירוע באמת קרה במציאות שלנו, או שהוא קרה רק בחלום במציאות מקבילה למציאות שלנו. ולפעמים קורה לאדם איזה דבר בחלום, והוא בטוח ממש שהדבר הזה קרה במציאות שלנו. למרות שבאמת הוא רק חלם שזה קרה. והרעיון הוא, שהחלום ומה שקורה לאדם בשעת החלום, משפיע עליו בדיוק כמו מה שקורה לו כאן במציאות שלנו.

ומי שמייחס חשיבות למה שקורה לו כאן במציאות שלנו, אז רצוי מאוד שהוא ילך לפותר חלומות אמיתי ולמפענח חלומות אמיתי (כי רוב פותרי החלומות, לא באמת יודעים לפתור את החלומות באמת). ועל האדם ללמוד לדעת ולהבין את משמעות החלומות ופירושם. ועל האדם ללמוד היטב, כיצד לפרש חלומות של עצמו. והאדם בהחלט יכול ללמוד להבין את החלומות ופתרונם, אם הוא לומד את הנושא הזה לעומק, מפותר ומפרש חלומות אמיתי. שהוא יכול ללמד את האדם, איך לפרש חלומות ואיך לפתור חלומות באמת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מורים רוחניים, עזרה רוחנית מודעות עצמית סדנאות, עזרה רוחנית, הרצאות רוחניות, מבחינה רוחנית

הכנס לאתר ותהנה מעוד אימון עסקי רוחני, לא מודע, חלומות ופתרונם, שינה / חלומות, לקוחות, מודעות, שכנוע, יעוץ נפשי, משמעות, מודעות ועוד ...



דירוג המאמר: 4.0

תגובות למאמר חלומות ופתרונם, איך לפתור חלומות, מילון חלומות, פותר חלומות, פירוש חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, חלומות ופירושם, חלומות ותת מודע, חלומות לפי הקבלה, פתרון חלומות, משמעות חלומות תגובות למאמר חלומות ופתרונם, איך לפתור חלומות, מילון חלומות, פותר חלומות, פירוש חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, חלומות ופירושם, חלומות ותת מודע, חלומות לפי הקבלה, פתרון חלומות, משמעות חלומות

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר חלומות ופתרונם, איך לפתור חלומות, מילון חלומות, פותר חלומות, פירוש חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, חלומות ופירושם, חלומות ותת מודע, חלומות לפי הקבלה, פתרון חלומות, משמעות חלומות. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: חלומות ופתרונם, איך לפתור חלומות, מילון חלומות, פותר חלומות, פירוש חלומות, חלומות מפחידים, סיוטים בשינה, חלומות ופירושם, חלומות ותת מודע, חלומות לפי הקבלה, פתרון חלומות, משמעות חלומות.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.