אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » מהי סיינטולוגיה - השגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה

מהי סיינטולוגיה - השגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 969 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



מהי סיינטולוגיה?

המאמר נכתב ע"י אריק רוזני,

מדריך להשגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה

סיינטולוגיה הינה אחת התופעות המדוברות ביותר של זמננו. המילה "סיינטולוגיה" מככבת כאחת המילים המבוקשות ביותר במנועי החיפוש באינטרנט. במהלך שישים שנות קיומה, סיינטולוגיה הוזכרה רבות במדיה. נראה שלכל אחד יש דעה עליה. סיינטולוגיה היא התנועה הדתית שגדלה בקצב הכי מהיר בעולם. אז מהי, בעצם, סיינטולוגיה?

סיינטולוגיה היא גוף של ידע שעוסק בשיפור היכולת האישית. המונח "סיינטולוגיה" נלקח מהמילה הלטינית scio (שמשמעותה ידע) והמילה היוונית logos (הלימוד של...). כאשר מחברים את המילים הללו ביחד, מקבלים שפירוש המילה סיינטולוגיה הוא הלימוד של הידע. אבל מה זה אומר, ת'כלס?

סיינטולוגיה היא גוף של ידע יישומי על החיים. אחת המטרות העיקריות של סיינטולוגיה היא לתת לאדם הבנה רבה יותר בנוגע לעצמו ובנוגע לסביבה האנושית בה הוא חי. כתוצאה מכך, האדם יכול לשלוט טוב יותר בגורלו ולנהל בהצלחה את חייו ואת הסובבים אותו. התחומים שבהם עוסקת סיינטולוגיה כוללים דברים שהם קרובים מאוד לליבנו: אושר, זוגיות, תקשורת עם הסביבה, ביטחון עצמי, טיפול נכון בכספים, שליטה במצבי הרוח, הגשמת שאיפות והגשמה עצמית.

מבחינת הסיינטולוגיה, קיים קשר הדוק בין הידע שיש לאדם על החיים ועל עצמו, ובין היכולת שלו להצליח ולהיות מאושר. יותר מכך, אדם יכול להשיג אושר אמיתי ושליטה בחייו רק ע"י גדילה רוחנית ומודעות מוגברת. זאת הסיבה לכך שסיינטולוגיה מוגדרת בתור דת – היא משפרת את רוח האדם. אדם הינו יישות רוחנית הנמצאת בעמדת הפיקוד על מחשבותיו ועל גופו.

יחד עם זאת, אחד העקרונות הבסיסיים של סיינטולוגיה אומר שמה שנכון עבורך הוא מה שאתה הבחנת בו בעצמך. כלומר סיינטולוגיה דורשת מהאדם שלומד אותה לבדוק את הדברים עבור עצמו ולהתבונן.

קיימות דרכים רבות ללמוד סיינטולוגיה. רוב הספריות מחזיקות היום ספרים בתחום. ניתן להזמין ספרים דרך האינטרנט או אצל אחד מהמפיצים המורשים. ניתן גם לגשת למרכז של סיינטולוגיה הקרוב לביתך (בארץ קיימים כעשרה מרכזים בגדלים שונים) ולרכוש את הספרים שם. במידה והחומרים בספר נראים לך מעניינים והיית רוצה ללמוד דברים מעבר לכך, עליך להירשם לקורס באחד המרכזים. קיימים קורסים רבים מאוד שנותנים מענה כמעט לכל סוג של בעיה שאדם יכול להתקל בה בחייו. ניתן גם לקבל יעוץ ואימון אישי מאדם שעוסק בסיינטולוגיה כמקצוע.

סיינטולוגיה נכתבה על ידי החוקר והפילוסוף ל.רון האברד. הוא פיתח את נושא הסיינטולוגיה במהלך כחמישים שנות חייו. מעניין לציין, שהתחום הראשוני שאותו חקר מר האברד היה פיזיקה גרעינית. העיסוק בפיזיקה הביא לבסוף את ל. רון האברד אל הנתיב של חיפוש אחר אנרגית החיים. בלחיצה על הקישור הזה, ניתן לראות סרטון באורך של כ-10 דקות הסוקר את חייו של ל. רון האברד, מייסד הסיינטולוגיה.

לאחרונה אנשים רבים גילו עניין רב בעבודותיו של מר האברד ובסיינטולוגיה, כאשר המייסד של סיינטולוגיה נכנס לספר השיאים של גינס כבעל המספר הרב ביותר של עבודות שפורסמו (1084 עבודות) וכמחבר שעבודותיו תורגמו למספר הרב ביותר של שפות (71 שפות).

בכל שבוע מתקיימת הרצאת מבוא מרתקת במרכז לסיינטולוגיה בתל-אביב. בלחיצה על הקישור הזה, ניתן לקבל פרטים על ההרצאות המתקיימות בשבועות הקרובים.


אודות מחבר המאמר:

בוא לגלות מהי סיינטולוגיה באמת באתר שלנו - השגת מטרות בעזרת הכלים המעשיים של סיינטולוגיה.

©אריק רוזני. כל הזכויות שמורות. סיינטולוגיה,דיאנטיקה והגשר הינם סימנים מסחריים וסימני שירות בבעלותו של Religious Technology Center ונמצאים בשימוש באישורו. שירותים הקשורים לפילוסופיה הדתית של סיינטולוגיה מועברים באופן בלעדי ברחבי העולם על-ידי בעלי הרשיון של כנסיית הסיינטולוגיה הבינלאומית, באישור Religious Technology Center, מחזיק הסימנים המסחריים של דיאנטיקה וסיינטולוגיה. סיינטולוג הינו סימן חברות שיתופי המציין חברים בסניפי בכנסיות והמרכזים של סיינטולוגיה.



דירוג המאמר: 0.0

תגובות למאמר מהי סיינטולוגיה - השגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה תגובות למאמר מהי סיינטולוגיה - השגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה

2012-08-28 בשעה 15:08, על-ידי Guest
לא לגעת, להתרחק כמו מאש! הסיינטולוגיה מבטיחה למאמיניה את השמיים והכוכבים- לא סתם איזה שיפורון קטן בחייהם אלא תכונות אלוהיות ממש. חיי נצח, שליטה מוחלטת בכוחות הטבע, אינטלגנציה עילאית השאובה מחוכמת טריליוני שנים של ציויליזציות בין גלקטיות (באמת!). כמובן שבשטח אין שריד לכל הבטחות הבב"לט הנ"ל. איפה המדענים הסיינטולוגים שימצאו תרופה למחלות הידועות? איפה הגאונות? היכן הממציאים הגדולים? גורנישט. מה עם סטטיסטיקות אמיתיות של נתוני הצלחה? סתם, סתם אוסף של שקרים, פרי דמיונו החולני של הגורו הפרנואיד שלהם- רון האברד, שבעצמו מת צעיר יחסית לאחר שנים של מחלות ממחלות שונות. שיחסכו מאיתנו החסידים השוטים שכותבים כאן את הסחורה הפגומה שלהם ושל האירגון הפשיסטי שאימץ אותם אל ליבו. הסיינטולוגיה פשוט לא, חזור- לא, עובדת.

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: מהי סיינטולוגיה - השגת מטרות אישיות באמצעות סיינטולוגיה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.