אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » סדנת יוגה צחוק לנשים

סדנת יוגה צחוק לנשים

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 11990 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



 

 

כמה זמן כבר לא צחקת

לנשים יש עולם שלם של מחויבויות והן מרגישות לעתים כיצד הן מתחילות לכרוע תחת העומס הרב שבו הן נתונות. אין ספק שבין אם מדובר באשת קריירה ובין אם מדובר במי שמנהלת את משק הבית לתפארת הרי שלכל אחת מגיע לצחוק כפי שלא צחקה מזה זמן רב. די ברור שאסור לחיים להביא אותנו למצב שבו אנו לא מקפידים לחייך ולהרגיש כיצד רבים מחייכים אלינו בחזרה.

 

במסגרת מרשימה של סדנת יוגה צחוק לנשים אפשר להכיר את העולם של היוגה בצורה הרבה יותר מדהימה. מי שמעוניינת לראות כיצד הצחוק יפה לבריאות וכיצד הוא תורם להרגשה הכללית שלה יכולה לגלות את עולם הצחוק של היוגה ולהבין מיד עד כמה היה מיותר לחכות המון זמן ולהימנע מפעילות כל כך מיוחדת וחיובית. 

 

המון אפשרויות לצחוק בקול

בית, עבודה, מטבח, ילדים, בעל... כולם צריכים את האישה המודרנית של היום, אבל נראה כי האישה עצמה צריכה את עצמה על מנת שתוכל להרגיש כיצד היא ממצה את חייה. לכן סדנת יוגה צחוק לנשים היא הרבה יותר מפעילות זמנית של צחוק מטורף אלא שהיא מתגמלת בצורות שונות את כל מי שמבינה עד כמה היא חייבת לעצמה ועד כמה מגיע לה ליהנות מרגעים רבים בחייה.

 

כך אפשר לראות כיצד אלה המגיעות אל סדנא איכותית וממצה מרגישות נוח כשמוצע להן לצחוק, לרקוד, לשחק ולעשות כל שטות שעולה להן בראש. סדנת יוגה צחוק לנשים היא המקום המושלם להרגיש כמו ילדה ולהיזכר ברגשות החיוביים והמשוחררים שהיו לכן. בין אם מגיעים לבד ובין אם זה עם חברות הרי שהחוויה הולכת להיות מיוחדת מאוד.

 

קשה להאמין כמה זה קל וכמה זה מחזק

לצחוק יש יכולת עצומה להפיג מתחים ולסלק רגשות שליליים רבים. לכן מי מאתנו לא ישמח לצחוק הרבה ולהרגיש כיצד הוא לא עושה צחוק מעצמו אלא תורם לכך שהוא יכול להתמודד עם לא מעט מצבים. הסביבה שלנו יכולה להיות כזו שמונעת מאתנו שמחה או שהיא מגבילה אותנו במקרים מסוימים ולכן חשוב למצוא פתרונות מיוחדים להתמודד עם כך.

 

גם תוך התייחסות לכך שבגילאים מסוימים נחלשת המערכת החיסונית של גופנו אפשר לראות עד כמה סדנת יוגה צחוק לנשים יכולה להציע סוג של עזרה. ככה זה כשהצחוק עוזר להגדיל את רמת הנוגדנים בגוף ובכך הוא מאפשר להם לבצע את תפקידם בהגנה מול חיידקים או וירוסים שונים. אם כך, נראה שלסדנא נהדרת זו יש רק דברים חיוביים להציע עבור כל אישה בישראל.

 


אודות מחבר המאמר:

חיה וסרמן, מרצה מנוסה ומבוקשת, מעבירה סדנאות יוגה צחוק, אינטליגנציה רגשית, שפת גוף ואסטרולוגיה ומעניקה ייעוץ לחברות ולאנשים פרטיים שנים רבות. למעשה כל חייה עמדה מול קהל והובילה דרך כמתנדבת במד"א, כמורה ומנהלת פרויקטים וכמרצת סדנאות מגוונות, מעשירות ומעצימות.

                                                                        



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר סדנת יוגה צחוק לנשים תגובות למאמר סדנת יוגה צחוק לנשים

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר סדנת יוגה צחוק לנשים. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: סדנת יוגה צחוק לנשים.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.