אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » סדנאות צחוק ליום הולדת

סדנאות צחוק ליום הולדת

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 11738 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



 

הרבה יותר מסתם אטרקציה

הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו. גם מי שלא חוגג בכל שנה את יום הולדתו יודע כי ברגע שמארגנים מסיבה צריך לעשות הכול על מנת שיהיה בה כיף אמיתי. לכן זה כמעט ולא משנה על איזה גיל של בעל שמחה מדובר מאחר ואטרקציה מיוחדת משמחת מאוד את בני רוב הגילאים.

 

כמובן שבגילאים מסוימים היכולת לבדר מישהו הופכת למאתגרת יותר, לכן חשוב למצוא את מי שבאמת יכול להפעיל את החבר'ה וליצור אירוע משגע. למי שעוד לא מכיר הרי שפעילות של סדנאות צחוק ליום הולדת יש חלק משמעותי ביצירת מסיבה בלתי נשכחת. כאן לא מדובר בדבר שגרתי או כזה שמוכר לרבים ולכן ההצלחה היא מובטחת בכל מסיבה.

 

ליהנות מצחוק אמיתי מכל הלב

מי שכבר לקח חלק בפעילות צחוק כזו יודע שמדובר בחוויה מדהימה. אלו שנהנו ממנה לא שוכחים אותה והם ממליצים בחום לעורכי המסיבה לחשוב על אופציה זו. סדנאות צחוק ליום הולדת הופכות ללהיט במדינת ישראל בזכות היכולת של מפעילים איכותיים להכיר מיד את הקהל שמולם ולהכניס אותו למעגל הצחוק בתוך דקות בלבד.

 

חשוב להבין שיש הבדל גדול בין הזמנה של סטנדאפיסט מסוים שיספר בדיחות לקהל "סטאטי" ובין לקיחת חלק פעיל במסגרת של סדנאות צחוק ליום הולדת. האינטראקציה המדהימה עם מי שהוזמן לבדר את הקהל בצורה מיוחדת יותר היא זו שעושה את ההבדל בין הקשבה לבדיחות (שלא תמיד מצחיקות) לבין פעילות מגוונת שבה כל משתתף מרגיש כיצד הוא צוחק כפי שלא צחק הרבה זמן.

 

תרגילי צחוק שעובדים על בטוח

לגרום לאנשים לצחוק זו לא משימה פשוטה אם לא יודעים בדיוק מה לעשות. הרי אחרי הכול אם מתאספים להם חבר'ה מעט מבוגרים אין הם צוחקים מכל שטות ואין הם מעוניינים לעשות מעצמם צחוק. אך אם מדובר במסיבה שבה אדם מקצועי מפעיל את החבר'ה אפשר לראות מיד כיצד רבים מתחברים לעניין ומתחילים להזיל דמעות אמיתיות של צחוק ללא הפסקה.

 

כך אפשר לראות כיצד מסיבת יום הולדת הופכת לאירוע מגבש שבו רבים מכירים חברים חדשים ובו נפתחים כולם ומשילים מעצמם מחסומים מיותרים. יכולותיהן של סדנאות צחוק ליום הולדת לשבור את הקרח ולהביא את כולם בצורה כמעט מיידית להתקפת צחוק פראית הן אלה שגורמת לרבים להבין שמדובר באטרקציה שונה שכדאי לשדרג את מסיבת יום ההולדת בזכותה.

 

 

 


אודות מחבר המאמר:

חיה וסרמן, מרצה מנוסה ומבוקשת, מעבירה סדנאות יוגה צחוק, אינטליגנציה רגשית, שפת גוף ואסטרולוגיה ומעניקה ייעוץ לחברות ולאנשים פרטיים שנים רבות. למעשה כל חייה עמדה מול קהל והובילה דרך כמתנדבת במד"א, כמורה ומנהלת פרויקטים וכמרצת סדנאות מגוונות, מעשירות ומעצימות.

                                                                        



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר סדנאות צחוק ליום הולדת תגובות למאמר סדנאות צחוק ליום הולדת

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר סדנאות צחוק ליום הולדת. רוצה להיות הראשון? לא ניתן להגיב למאמר זה בשלב זה. התגובות סגורות.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: סדנאות צחוק ליום הולדת.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.