אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 12585 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך, איך יוצרים שכנוע עצמי, איך לגרום למישהו לאהוב אותך, איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית, איך ליצור אוטוסוגסטיה, איך עושים שטיפת מוח, תמיכה נפשית, טיפול נפשי

וכאן אבאר עוד דרך ושיטה, איך באפשרותך לגרום למישהו להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש ביחס לדבר כלשהו, באמצעות סוגסטיה ושתילת מחשבות בצורה מתוחכמת שעובדת ברמות העמוקות של תת המודע של האדם.

ובין השאר יתבאר גם: איך לגרום למישהו לאהוב אותך ולהתאהב בך? ואיך לגרום למישהו, לשנוא אדם אחר? ואיך האדם מקבל החלטות? ואיך לגרום למישהו לאהוב או לשנוא רעיון כלשהו? ואיך עובדת שטיפת מוח? ואיך לפעמים עושים שטיפת מוח לחיילים? ואיך ההורים עושים שטיפת מוח לילדים? ולמה לפעמים ילדים לא אוהבים לעשות שעורי בית? ומה גורם לאדם להתאהב באנשים אחרים? ועוד דברים על איך האדם חושב ואיך המוח עובד? ואיך להשתמש בכל זה, כדי להשפיע על תת המודע של האדם? ועוד...

והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה יוצר ומכניס את האדם השני לסיטואציה שלא נוחה לו, ושהדרך שלו להתמודד איתה, תהיה על ידי זה שהוא יחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב.

ואסביר את המבנה הרעיוני של השיטה הזאת. והמבנה הוא כזה, נניח שברצונך לגרום לאדם כלשהו לחשוב ולהזדהות עם רעיון X. עכשיו, עליך ליצור אצל האדם השני סיטואציה, שבה תיווצר אצלו חוסר נעימות ותחושה לא נעימה, בגלל שהוא לא חושב עדיין את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ובאותה הסיטואציה, עליך להביא למודעות של האדם השני, את ההבנה שאם הוא יחשוב ויזדהה עם רעיון X, זה יגרום לו להרגיש הרבה יותר טוב עם אותה הסיטואציה.

ואז, האדם שלא רוצה להרגיש רע, הוא בוחר להסכים ולהזדהות עם אותו רעיון X, כדי להשתמש ביתרונות היחסיים של אותו הרעיון, כדי לגרום לעצמו להרגיש יותר טוב באותה הסיטואציה.

ובכך בעצם הרגלת את אותו האדם, לחשוב איך שאתה רוצה שהוא יחשוב. ובכך בעצם אתה גורם לאדם השני, גם לאהוב את הרעיון שאתה רוצה שהוא יזדהה איתו. כי מבחינתו, ההזדהות שלו עם אותו הרעיון, גרמה לו להרגיש יותר טוב.

ובניסוח אחר: תיצור לאדם השני סיטואציה, שהיא תאלץ אותו להסכים עם רעיון כלשהו, כדי להתמודד עם אותה הסיטואציה. ובכך בעצם אתה גם גורם לאדם השני לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. אבל בנוסף, אתה גם יוצר אצלו התניה סמויה חיובית, שגורמת לו לאהוב את הרעיון שאתה רוצה שהוא יאהב.

לדוגמא: נניח שאתה רוצה לגרום למישהו לאהוב אותך. לשם כך תיצור סיטואציה, שבה, הוא ירגיש רע. ושהדרך שלו להתמודד עם זה שהוא מרגיש רע, תהיה על ידי זה שהוא יסכים לאהוב אותך. דהיינו, סיטואציה, שבה המחשבה שלו שהוא אוהב אותך, תגרום לו להרגיש יותר וטוב ולהתמודד עם התחושה הרעה שהוא מרגיש באותה הסיטואציה.

ואיך יודעים למצוא וליצור סיטואציה שכזו? תשובה: תשאל את עצמך, באיזה מקרים לדוגמא, אם האדם השני היה חושב את מה שאני רוצה שהוא יחשוב, באיזה מקרים החיים שלו היו יותר קלים והוא היה מרגיש יותר טוב. או במילים אחרות, באיזה סיטואציה הוא ירגיש פחות טוב, אם הוא לא יחשוב את מה שאני רוצה שהוא יחשוב.

לדוגמא: אתה רוצה לגרום למישהו לאהוב אותך. תשאל את עצמך, באיזה סיטואציה אפשרית, ירגיש האדם השני יותר טוב, מעצם זה שהוא יאהב אותך והוא ירגיש יותר רע מכך שהוא לא אוהב אותך.

וכאן לדוגמא תשובה אפשרית היא, מצב של נתינה ומאמץ. דהיינו, במצב שבו האדם השני חייב לתת לך משהו וחייב להתאמץ במשהו למענך, במצב כזה לדוגמא, הדרך שלו לגרום לעצמו להרגיש יותר טוב עם הנתינה שלו עבורך ועם המאמץ שלו עבורך, תהיה על ידי זה שהוא ישכנע את עצמו, שהוא אוהב אותך. כדי שחווית הנתינה והמאמץ שלו עבורך, תהיה קלה יותר עבורו.

ולכן, באפשרותך להכניס את האדם לסיטואציה, שבה הוא יעשה ויתאמץ במשהו עבורך. ותוך כדי שהוא עושה זאת, אפשר יותר בקלות לשתול לו את המחשבה ולחזק אצלו את המחשבה שאומרת שהוא אוהב אותך. כי בנקודה הזאת, הוא בעצם משוחד ויש לו אינטרס להסכים עם המחשבה הזאת. כי היא תקל עליו את חווית הנתינה והמאמץ שלו בשבילך.

או לדוגמא נניח שברצונך לגרום למישהו לשנוא אדם אחר. אז שלב ראשון תשאל את עצמך, באיזה סיטואציה ירגיש אותו האדם רע, מכך שהוא אוהב את האדם האחר. או במילים אחרות, באיזה סיטואציה לדעתך, ירגיש אותו האדם יותר טוב, אם הוא יסכים לשנוא את האדם האחר.

או במילים אחרות, באיזה סיטואציה, יהיה יותר אינטרס לאדם השני להסכים עם הרעיון שאתה רוצה שהוא יסכים איתו, משום שבאותה הסיטואציה ההסכמה שלו עם אותו הרעיון, תגרום לו להרגיש יותר טוב עם עצמו.

וכאן לדוגמא יש את האפשרות הנגדית, שאומרת שאם תגרום למישהו לעשות רע לאדם אחר, בכך בעצם אתה משכנע אותו שהאדם השני הוא רע, ושהוא שונא את אותו האדם האחר. כמו לדוגמא במצב של חיילים שעוברים לפעמים שטיפת מוח וכיו"ב. שהמצבים שבהם הם מתנהגים בצורה קשה כלפי בני אדם אחרים, גורמים להם להתחיל לחשוב שהם שונאים את אותם בני האדם אחרים. וזה נעשה בתת המודע, כדי לגרום לעצמם להרגיש יותר טוב עם עצמם, בגלל מה שהם עושים.

ובני אדם מתאהבים ונקשרים רגשית, בצורה הרבה יותר חזקה, אחרי שהם נותנים מעצמם למען האדם האחר. כי הדרך של האדם להתמודד עם הרע שהוא מרגיש ממסירות הנפש שלו למען האדם האחר, היא על ידי זה שהוא משכנע את עצמו בשכנוע עצמי שהוא בעצם אוטוסוגסטיה בתת מודע, שהוא בעצם אוהב את האדם השני כ"כ, ושלכן הוא מתאמץ כ"כ למען האדם השני.

והרעיון הוא, שעליך ליצור עבור האדם השני סיטואציה, שבה הוא ירגיש יותר בנוח להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. וזה בעצם...

המאמר מאת מאמן אימון אישי / עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il | מאמן אישי, מנטורינג אימון אישי לחיים, מטפל רגשי, קואצינג, טיפול רגשי

הכנס לאתר ותהנה מעוד יועץ טיפולי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, בצורה מניפולטיבית, יוצרים שכנוע עצמי, בצורה מניפולטיבית, אושר, איך לגרום למישהו לאהוב..., למכור, סוגסטיות, לשתול מחשבות ועוד ...



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תגובות למאמר איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

האם האדם הסופי יכול לתפוס את האין סוף?
קלפי נפלאות - קלפים טיפוליים של האמנות אורית מרטין
לשון הרע
נשמתך היא חלק ממך
המוח והלב
השינוי הקוסמי חזרתה של האנרגיה הנקבית לכדור הארץ
מה זו העיפות והכבדות הזו שאני מרגישה
זמן של חסד ופתיחת שערי גן עדן
למה אני מרגיש/ה מאותגר/ת בתקופה האחרונה?
ההחמצה הגדולה שלנו בחיים
המסע האישי שלי
האינטואיציה - הערך השלם
עולם מאוחד ולא אחיד
ביטחון עצמי ומודעות עצמית
חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב

הנך נמצא כאן: איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.