אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?

הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?

מחבר המאמר: elieip
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 494 פעמים
תאריך פרסום: 11.07.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?

אדם שואל, החיים שלו משעממים והוא רוצה לעשות בהם שנוי, מהו השינוי שיעזור לכך שחייו לא יהיו משעממים?

השאלה היא איך אפשר לעשות, כדי לחוות בכל רגע ורגע המציאות תראה לו חדשה?

אם נתבונן, נראה שמה שהאדם מחפש בחיים הוא עוד ועוד ריגושים. האדם למשל שהוא מלך, רוצה לדעת איך להיות עני, אז מתחפש לעני. האנשים מחפשים לחוות עוד חוויות כדי להתרגש מחדש.

והעניין הוא שהחוויה של האדם בחיים, היא נובעת באופן ישיר מתפיסת המציאות שלו. ההבנה שלו את המציאות היא זו שאחראית על הרגש שלו. הרגש תלוי במה שאתה מבין.

אם אדם ילך על גחלים, ירגיש רע. אם יסבירו לו שהליכה על גחלים עושה טוב, אזי ירגיש כך.

דהינו שרק שינוי פנימי, דהינו להבין את המציאות בצורה חדשה, במקום לחפש עוד ריגוש או הנאה, תנסה את השינוי הפנימי שישנה לו את כל החיים. מה אני יכול לשנות בתפיסת החיים שלי כדי שהכל היה חדש.

למה להתפשר?

למה ש99% מהיום שלך תחיה כמו אבן, למה לא לחוות מאה אחוז התחדשות?

לא רוצה לעשות שום דבר פעמיים, תמיד רוצה לעלות מדרגה לדרגה, וכל זה על ידי שינוי תפיסת המציאות.

ולא משנה אם זה לטוב או לרע. אם תשנה משהו בתוכך, ממילא כל החוויות שלך במציאות ישתנו. ובפועל מה הכוונה?

נניח שעד עכשיו חשבתי שהכי טוב, אולי נחשוב שהכל רע, אולם כמות האפשרויות היא מוגבלת וסופית. יש גבול לגיוון בתפיסת המציאות.

זה נכון ולא נכון. נניח שהאדם החליט לחשוב רק חיובי, אבל לנסות לחשוב משהו עד הסוף. למשל אם החלטת לחשוב חיובי, עליך לנסות כך עד הסוף! עד הסוף המוחלט. ואז תראה איך זה מרגיש. תחשוב טוב עד הסוף או רע, עד הסוף, אך להגיע עד הקצה.

כלומר לקחת דבר אחד, ולחשוב אותו עד הסוף.

ודבר נוסף. מי שרוצה לחוות התחדשות בכל דבר ודבר מחדש, עליו להתחבר לשכל אינסופי. מי שיתבונן על המציאות אזי יבין דבר והיפוכו, שאני ולא אני זה שני דברים שונים אבל בו זמנית הכל דבר אחד. אני ולא אני = דבר אחד.

אם תיקח את כל סך תפיסות המציאות, בסוף תבין שהכל אחד יש נפרדות ויש אחדות אבל בסוף הכל אחד.

ואז לא יהיה לך לאן להתקדם.

כי אם אתה מכיל את כל סך התפיסות האפשריות, אולם יש כן אפשרות להתקדם בעומק הרגשי של אותה תפישת מציאות.

כמו הים יש בו עומקים שונים. הים מלא, אך יש מלאות כזו ויש אחרת.

אם האדם בכל זאת רוצה ריגושים, שיחפש עד הסוף, שתחווה את הקיום הזה בכל רגע ורגע בצורה חדשה, על ידי התעמקות עד הסוף ואז תגיע לתפיסת אחדות, וזה יימשך לנצח.

החוויה המתמדת היא חווית הנפרדות שמתהווה מהאחדות.

ראה גם:

* שעמום. - ממה נובע שעמום? מהי מהותו? ומה לעשות כדי שלעולם לא ישעמם יותר?.

* שעמום / הנאה - ממה נובע שיעמום? איך להנות ולא להשתעמם?.

* התחדשות / שעמום - מה הופך דבר למעניין ולא משעמם?.

* שעמום - מדוע אנשים חכמים נוטים להשתעמם? איך לא להשתעמם?.

* שעמום - איך אדם חכם מתמודד עם שעמום? איך לא להשתעמם?.

* שעמום / הבנה ואי הבנה - כיצד הם משפיעים אחד על השני?.

* בדידות / שעמום - ממה נובעת תחושת בדידות? איך להתמודד עם בדידות?.

המאמר מאת אליעד כהן, מחבר הספר אליעד כהן מרצה הרצאות www.EIP.co.il | מרצה הרצאות אימון אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות בנושא יכולת, לחשוב חיובי, לחשוב חיובי, חוויות, רע ועוד ...



אודות מחבר המאמר:

המאמר הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?

מאת אליעד כהן מרצה הרצאות www.EIP.co.il | מרצה הרצאות אימון אישי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות? תגובות למאמר הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב
לחיות את גדולתנו
צחי רוזנטל - על נפוליון היל האדם שעשה הסטוריה
NLP - סודות השכנוע - לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
NLP למתקדמים - לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
תכנות התת מודע - טכניקות מכירות - טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
סודות השכנוע - ללמוד לשכנע - חשדנות - מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך לאהוב את מה שיש? איך לאהוב את עצמך? איך לא לשנוא את עצמך? ביירון קייטי, כיצד לאהוב את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לא לשנוא? איך נוצרת אהבה? מהי אהבה? למה לאהוב? למה לא לשנוא?
NLP - איך לשתול מסרים סמויים, איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה - דיבייטינג - NLP - לתכנת את התת מודע - תכנות התת מודע - א
בדידות, להתמודד עם בדידות, מהי בדידות? ממה נובעת בדידות, להרגיש בודד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, בדידות בזוגיות, בדידות בקבלה, בדידות גדולה, טיפול בבדידות, דיכאון, עצבות
מנהיגות - ניהול - שכנוע - קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

הנך נמצא כאן: הרצאה על שינוי בחיים - חיים משעממים - מה לעשות?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.