אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » שורש הרצון הוא -לא- הרצון להרגיש טוב - למה?

שורש הרצון הוא -לא- הרצון להרגיש טוב - למה?

מחבר המאמר: elieip
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 270 פעמים
תאריך פרסום: 24.07.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


שורש הרצון הוא *לא* הרצון להרגיש טוב - למה?

* שורש הרצון הוא *לא* הרצון להרגיש טוב - למה?.

שורש הרצון של האדם למה הרצון להרגיש טוב הוא לא שורש הרצון של האדם. מי שרוצה להרגיש טוב באמת צריך לנסות להבין למה הוא רוצה את הרצונות שלו. הטוב והרע תלויים במה שהאדם רוצה הכל מתנקז לרצון של האדם. מי שרוצה להיות מאושר יכול בשניה אם תמיד יוכל לרצות את המציאות - איך יוכל להתאים את רצונו למציאות. ננסה להבין למה הוא רוצה את הרצונות שלו ואם נבין אולי נצליח להביא שתמיד ירצה את מצב המציאות - תמיד יהיה לו טוב. יש חושבים שהרצון שהמניע את כל הרצונות הוא להרגיש טוב - הדבר לא נכון, הרצון החזק ביותר הוא להרגיש טוב יש הרבה רצונות וכל רצון יש בו כמה רצונות אדם עובד מכמה סיבות פרנסה, משעמם לו, בגלל הילדים אחת מהסיבות וכך בכל פעולה שאדם עושה הוא יכול להגיד מספר סיבות שביצע בפעולה זו יש כמה רצונות שיצרו את הפעולה הזאת, רצון סופי שבחר פעולה וזה ממלא רצונות פנימיים יותר, יש את הרצון להרגיש טוב, אף על פי כן ההסבר שאדם הבין שהרצון הפנימי שלו להרגיש טוב זה לא עונה על השאלה מאיפה בא הרצון.

נגיד לדוגמא מציעים לאדם כוס מיץ תפוזים ואחרת אשכוליות ואדם בוחר באחת ולא אחרת כל אחד שייקח מקרים שבחר כך ולא אחרת, חולצה לבנה או שחורה בחר לבנה האדם בחר לבנה בגלל שהוא רצה ללבוש אותה אם האדם לבש את הלבנה הוא רצה הוא יכל לבחור שחורה הדבר שצריך להתבונן מה יצר את הרצון הסופי? נכון בחר את הלבן או כוס או בחירה אחרת, הוא רצה להרגיש טוב, למה בכלל נוצר הרצון שדווקא ילבש לבן דווקא זה יגרום להרגיש טוב, אחד מהרצונות הבסיסיים של האדם הרצון להרגיש טוב.

אדם קם בבוקר לא אומר אני רוצה להרגיש טוב וזהו, לאדם בחירות שונות וכל רגע הרצון משתנה עושה כך ואחר כך אחרת הולך ואחר כך חוזר קצב ההליכה יכול כל רגע להשתנות מה יוצר את הרצון הסופי למה בחרתי כך ולא אחרת, הוא יכול להביא רשימת סיבות שבחרתי כך ולא אחרת.

מאין נוצר הרצון שדווקא כך ולא אחרת? שאני אומר תנסה להבין מאיפה נוצר הרצון למה דווקא זה ולא אחרת? השאלה מה גורם לך לרצות לחשוב שזה יותר טוב? למה אותו אדם בחר דווקא את הלבנה הוא חשב שהיא יותר טובה, אם 10 אומרים לו יכול להיות שהוא ישמע להם וילבש את הלבנה באותה מידה יכל לא להקשיב להם, הפוך להיות מיוחד ואז נשאלת השאלה מאחר ויש בחירה, על כל דבר אם זה טוב או רע? האם להקשיב לשכל? למה רצית דווקא את זה ולא דבר אחר? השאלה שצריך למה אדם רוצה את הרצונות שלו, למה אתה רוצה להרגיש טוב כך ולא אחרת?

כל הרע בעולם בגלל שהאדם לא רוצה את מה שקורה למה דווקא טוב בדרך הזאת? האם אני בוחר את הרצונות שלי? כן אני בוחר את מה שאני רוצה האם הרצון מחוייב או אפשרי? האם נגיד שאדם מזיז את היד האם הרצון מחוייב? למה אני בוחר דווקא זה ולא אחר? למה האדם רוצה להרגיש טוב בדרך הזאת? אני רוצה לאכול - להרגיש טוב - למה בדרך האוכל - אדם צם מרגיש רעב שמח מסגף את עצמו העניין שאדם צריך להבין מאיפה נובע הרצון הסופי ומי שיבין את זה הוא יגלה איך הרצון שלו מתאים למציאות למה הרצון עובר כך ולא אחרת. למה את זה ולא דבר אחר. למה זה טוב מזה? וכך אדם חי חיים טובים באמת. עד כאן סיכום דברי ההרצאה.

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי

הכנס לאתר ותהנה מעוד מרצה הרצאות בנושא להיות מאושר, מרצה, אמת, פסיכולוגיה, הרצאות ועוד ...



אודות מחבר המאמר:

המאמר שורש הרצון הוא *לא* הרצון להרגיש טוב - למה?

ידע - Yeda.EIP.co.il | מרצה הרצאות ייעוץ אישי



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר שורש הרצון הוא -לא- הרצון להרגיש טוב - למה? תגובות למאמר שורש הרצון הוא -לא- הרצון להרגיש טוב - למה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר שורש הרצון הוא -לא- הרצון להרגיש טוב - למה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב
לחיות את גדולתנו
צחי רוזנטל - על נפוליון היל האדם שעשה הסטוריה
NLP - סודות השכנוע - לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
NLP למתקדמים - לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
תכנות התת מודע - טכניקות מכירות - טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
סודות השכנוע - ללמוד לשכנע - חשדנות - מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך לאהוב את מה שיש? איך לאהוב את עצמך? איך לא לשנוא את עצמך? ביירון קייטי, כיצד לאהוב את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לא לשנוא? איך נוצרת אהבה? מהי אהבה? למה לאהוב? למה לא לשנוא?
NLP - איך לשתול מסרים סמויים, איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה - דיבייטינג - NLP - לתכנת את התת מודע - תכנות התת מודע - א
בדידות, להתמודד עם בדידות, מהי בדידות? ממה נובעת בדידות, להרגיש בודד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, בדידות בזוגיות, בדידות בקבלה, בדידות גדולה, טיפול בבדידות, דיכאון, עצבות
מנהיגות - ניהול - שכנוע - קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

הנך נמצא כאן: שורש הרצון הוא -לא- הרצון להרגיש טוב - למה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.