אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מאמרים » רוחניות והעצמה אישית » הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?

הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?

מחבר המאמר: elieip
פורסם בקטגוריה: רוחניות והעצמה אישית
המאמר נקרא 313 פעמים
תאריך פרסום: 24.03.10
גרסת הדפסה | 0 תגובות
שיתוף מאמר זה שיתוף מאמר זה


הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?

אם נתבונן בעניין נראה, כי לכאורה האדם לא באמת יכול לדעת האם ועד כמה הוא קרוב להארה. ולו רק משום שאין לאדם מושג אמיתי על משמעותה של ההארה. ומי שנמצא בתוך מערה חשוכה ומנסה לצאת ממנה החוצה אל האור, אין לו מושג והוא לא יכול לדעת, האם ועד כמה הוא קרוב אל היציאה או לא.

כי לפעמים נדמה לאדם שהוא ממש קרוב לצאת מהמערה החשוכה, אבל הוא רק מדמיין שהוא קרוב. כי הדבר שגורם לו לחשוב שהוא קרוב, הוא רק אשליה בלבד. ולמרות שנדמה לאדם שהוא קרוב, הרי שיכול להיות שהוא רחוק. ויכול להיות גם להפך, שהאדם הוא ממש קרוב לצאת אל האור, אבל נדמה לו שהוא רחוק.

ואף על פי שע"פ ההגיון אין לאדם אפשרות לדעת האם הוא קרוב ועד כמה הוא קרוב להארה, אף על פי כן האדם כן יכול לחוש בכך שהוא מתקרב אל ההארה. והכל תלוי בעד כמה האדם מבין את מהותה של ההארה. והאדם יכול בהחלט לדעת שהוא קרוב להארה, ע"פ הגדרתו והבנתו את ההארה.

לדוגמא: אם נאמר שהארה פירושו כאשר האדם מבין את הקשר שיש בין כל הדברים השונים שיש בעולם, הרי שככל שהאדם מתחיל להבין טוב יותר, את הקשר שיש בין הדברים השונים שבעולם, כך הוא יכול לדעת שהוא קרוב יותר להארה.

ואם הארה פירושו שהאדם מבין את השורש ואת הסיבה של כל הסיבות, אז ככל שהאדם מבין טוב יותר את הסיבות של התהליכים השונים, כך הוא יכול לדעת שהוא מתקרב אל ההארה. וכיו"ב אם הגדרתה של ההארה היא הגדרה כלשהי, האדם בהחלט יכול לדעת האם ועד כמה הוא קרוב אל מה שהוא חושב שזאת הארה.

אלא, שלא תמיד הדבר שנדמה לאדם כהארה, לא תמיד הוא אכן ההארה השלמה. כי כל שכל חדש שהאדם מבין אותו, הוא סוג של הארה. אבל רק הבנת כל הדברים שבעולם, רק היא הארה מושלמת. ולפעמים נדמה לאדם שהוא קרוב להגיע להארה, ואכן הוא מגיע להארה, אבל זו רק הארה חלקית, שאחריה יש עדיין דרך נוספת להתקדם...

והדבר דומה לאדם שמסתכל על פסגת ההר. והוא אינו יודע שעל ההר הזה יש עוד הר אחר, שהוא גבוה הרבה יותר, מאשר פסגת ההר שאותה הוא רואה כרגע. ורק מי שהוא מסיים לטפס על הפסגה הראשונה, רק אז הוא רואה את הפסגה הבאה וכן הלאה. ורק כאשר האדם מממש את הפוטנציאל האישי שידוע לו, רק אז הוא מגלה יכולות חדשות ופוטנציאל חדש.

ומי שרוצה להגיע להארה הגדולה, עליו לנסות להגיע קודם כל להארות קטנות. והארה פירושו התבהרות של הדברים. וכדי להגיע להארה הגדולה, על האדם לנסות להבין כמה שיותר, את הדברים שהוא עושה ביום יום. כגון את העסק ואת העבודה שלו, או מערכת היחסים שלו עם משפחתו וכיו"ב. ועל האדם לנסות להגיע להארות קטנות, דהיינו להבין את הדברים הקטנים.

ומי שלא מסוגל להבין את העסק שלו, או מי שלא מסוגל להבין את בני המשפחה שלו וחבריו, כיצד הוא יבין את כל המציאות. ומי שרוצה להגיע להארה אמיתית, עליו להתחיל בכך שהוא ינסה להבהיר לעצמו את הדברים של היום יום שאיתם הוא מתעסק. ובסופו של דבר, ההארה הגדולה תבוא לאדם מעצמה.

ראה גם:

* כיצד תדע עד כמה אתה קרוב לידיעת הטוב האמיתי?.

* הארה - האם היא באה מעצמה? או שהאדם יודע מראש שהיא תבוא?.

* למה אתה לא רחוק אלא קרוב?.

* בודהיזם. איך להגיע להארה / להיות בודהה?.

* הארה / להאיר כמו השמש - מהי הארה? ואיך יכול האדם להאיר כמו השמש?.

המאמר מאת להצליח בכח המחשבה

הכנס לאתר וקרא עוד מאמרים על הארה רוחנית, פוטנציאל, אושר, פסיכולוגיה ועוד ...



אודות מחבר המאמר:

המאמר הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?

מאת להצליח בכח המחשבה | ידע - הדרך שלך להצליח



דירוג המאמר: לא דורג עדיין

תגובות למאמר הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה? תגובות למאמר הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא רוחניות והעצמה אישית

חוש השמיעה שבלב - פרשת עקב
לחיות את גדולתנו
צחי רוזנטל - על נפוליון היל האדם שעשה הסטוריה
NLP - סודות השכנוע - לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
NLP למתקדמים - לימוד NLP - סיבה ותוצאה - איך משפיעה כמות הסיבות והנימוקים שאתה נותן, על כושר השכנוע שלך? ואיך משפיע המיקום של הנימוקים שלך, על יכולת השכנוע שלך? איך ליצור הסכמה? איך לשכנע?
תכנות התת מודע - טכניקות מכירות - טכניקות שכנוע - איך ליצור הסכמה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח?
סודות השכנוע - ללמוד לשכנע - חשדנות - מנגנון בקרה עצמית - איך לגרום למישהו לתת בך אמון? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך ליצור אמון? איך לשכנע אנשים?
איך להיות מאושר תמיד? איך להרגיש טוב תמיד? איך לא להרגיש רע? איך לא לסבול? איך להיות מרוצה? איך להרגיש שלמות? חוסר אושר, איך להטיל ספק? מהי הטלת ספק? איך ליצור התאמה? חוסר שביעות רצון
איך לאהוב את מה שיש? איך לאהוב את עצמך? איך לא לשנוא את עצמך? ביירון קייטי, כיצד לאהוב את עצמך? איך ליצור אהבה? איך לא לשנוא? איך נוצרת אהבה? מהי אהבה? למה לאהוב? למה לא לשנוא?
NLP - איך לשתול מסרים סמויים, איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
סודות חוסר השכנוע של ברק אובמה, העימות של ברק אובמה מול מיט רומני, ברק אובמה נגד מיט רומני, חוסר ההשפעה של ברק אובמה, סודות השכנוע וההשפעה של אובמה, איך לנצח בויכוחים? איך להשפיע על אנשים? רטוריקה - דיבייטינג - NLP - לתכנת את התת מודע - תכנות התת מודע - א
בדידות, להתמודד עם בדידות, מהי בדידות? ממה נובעת בדידות, להרגיש בודד, בדידות חברתית, בדידות רגשית, בדידות בזוגיות, בדידות בקבלה, בדידות גדולה, טיפול בבדידות, דיכאון, עצבות
מנהיגות - ניהול - שכנוע - קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?

הנך נמצא כאן: הארה - כיצד תדע האם ועד כמה אתה קרוב להארה?.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.