אתר מאמרים
מעגל הכותבים
אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שאלות נפוצות

מאמרים הפכו כבר מזמן לאמצעי שימושי ונפוץ מאוד לשיווק ואפילו ליחסי ציבור עבור עסקים או אנשים בכל תחום. כתיבת מאמרים בצורה מקצועית התבררה כאחת הדרכים הטובות ביותר לפרוס את משנתך, להציע את שירותיך ובאופן כללי - לשמש כחלון הראווה של העסק שלך. ולמרות שרבים כבר הבינו את היתרון של פרסום מאמרים, יש לא מעט שאלות בתחום.

איך מאמרים יעזרו לפרסום שלי?

פשוט מאוד: ברגע שאתה מעלה מאמר לאינטרנט, אתה כבר הופך למישהו. מבחינת פרסום ושיווק העסק, רשת האינטרנט היא כלי התקשורת הנוח ביותר. אינך תלוי באיש, אתה לא צריך להתחנן בפני עיתונאים או עורכים אלא לעשות הכל בעצמך.

בתוך זמן לא רב תוכל למצוא את שמך במקומות רבים ברשת, ברוב הפעמים ללא תשלום. בעבר, אנשים היו הורגים בשביל תנאי פרסום כאלו. היום הם לא צריכים אף אחד בשביל זה- הם פשוט מפרסמים מאמרים היכן שירצו. הגולשים יכירו אותם ברגע שייכנסו לאותם מקומות בהם הטקסטים פורסמו.

במה שונה פרסום מאמרים מפרסום רגיל באינטרנט?

השוני בין השניים הוא משמעותי. לא צריך לשכנע אף אחד שפרסומות, כמה מתוחכמות ויפות שיהיו, הן עדיין כלי פרסום אגרסיבי, שרובנו נרתעים ממנו. אם במקום זה תכתבו מאמרים מקצועיים, שבראשם, בסופם או במהלכם ישובץ שם העסק שלכם, תזכו בוודאות לתגובות חיוביות יותר ותגדילו את הסיכויים להפוך את הגולשים ללקוחות.

עד כמה חשובה המקצועיות של מאמרים באינטרנט?

זהו אולי הדבר החשוב ביותר: האמינות של העסק והמוניטין שלו תלויים חד משמעית בתוכן הנכתב. מאמרים שייכתבו בצורה חובבנית, עם שגיאות כתיב, שגיאות בעברית או טעויות עיצוב (רווחים מיותרים, טעויות הקלדה וכדומה) ייתפסו כלא רציניים. כמו שתרצה שהעסק שלך ייראה מסודר, נקי ויעיל, כך צריכים להיראות גם המאמרים שלך.

כתיבה היא לא הצד החזק שלי. מי יכול לכתוב בשבילי מאמרים?

רבים וטובים. ככל שגדל הביקוש לאותם מאמרים מקצועיים באינטרנט, כך גם גדל הביקוש לכותבים מקצועיים, שיעשו זאת עבור בעלי העסק. כתיבת מאמרים היא דבר שיש להקדיש לו זמן רב. בעל עסק לא תמיד יכול להתפנות לכך, מה גם שברבים מהמקרים הוא אינו מקצועי בתחום. לכן, ברוב הפעמים עדיף למצוא מישהו שיעשה זאת עבורו.

איך אפשר לפרסם מאמרים באינטרנט?

פעולות של פרסום מאמרים והעלאת חומרים לרשת הן עניינים פשוטים מאוד כיום. ברחבי האינטרנט פזורים אתרים רבים שזהו הייעוד שלהם- במה למאמרים מכל סוג, ברשת ובחינם. הפרסום כרוך בדרך כלל בהרשמה קצרה ולאחריה- תוכלו לפרסם כמה מאמרים שתרצו, בתנאי כמובן שמערכת האתר אישרה אותם.

פרסום מאמרים מתאים גם למקומות נוספים ברשת, כמו פורומים, בלוגים וקהילות. אך הפרסום באתרים הייעודיים עדיף: אתרי מאמרים מקצועיים לא מוגבלים לתחום מסוים והגולשים בדרך כלל יבצעו חיפוש מאמרים באתרים הללו, משום שרובם יודעים כי בהם ימצאו את החומר הנחוץ להם.

אורך המאמרים הוא כמו באקדמיה?

לא. כמעט אין קשר בין מאמרים מקצועיים המפורסמים באינטרנט לבין אלו שהתרגלנו לראות במהלך התואר. למעשה, המכנה המשותף היחיד כמעט הוא ההגדרה של שני סוגי הטקסטים כמאמרים. חיפוש מאמרים באינטרנט יוביל את הגולשים בדרך כלל לטקסטים אינפורמטיביים וקצרים, בין 400 ל-500 מילים כל אחד (כמו זה שאתם קוראים כעת). את הביבליוגרפיה והכתיבה האקדמית השאירו לאותם מאמרים של האקדמיה.