|
ההשקעה בעיצוב החנויות ובתי העסק כיום נתפסת לרבים כמרחיקת לכת, אמנם מביני עניין יודעים שזוהי תוצאה של התחרות הגדולה והשוק הרווי במותגים ובעסקים רבים מכל תחום.
עיצוב החנות, בניית קונספט ובחירת אלמנטים לפרזנטציית המוצרים הם חלק משמעותי מאד בתהליך הקמת החנות. בהמשך ישנה התמקדות גם בפרטים הקטנים יותר לכאורה כמו בחירת מידוף לחנויות, שלטי מידוף, תצוגת קידום מכירות וגם חלונות ראווה.
מידוף לחנויות תואם קונספט
חנויות ובעיקר חנויות רשת כפופות למטריית מותג בעלת ליין ברור מאד המשווק ומכוון לפלח שוק מסויים. על מנת למשוך את פלח השוק הזה אל החנות, בין אם מדובר בבני נוער או באוכלוסייה מבוגרת יותר, מכוונים המעצבים ומפתחי הקונספט את עיצוב החנות כך שיהיה מושך ואטרקטיבי ויעביר מסר וגם יבנה אווירה.
מידוף לחנויות הוא אלמנט מרכזי מכיוון שעל המדפים השונים ימוקמו המוצרים, הבגדים, מוצרי הקוסמטיקה או הנעליים. מידוף לחנויות מיוצר מחומרים שונים ומורכב בצורות שונות על פי הקונספט. יש שבוחרים מידוף לחנויות עשוי עץ לאווירה כפרית וטבעית יש שבוחרים מידוף לחנויות מזכוכית דווקא שנתלה מהתקרה לרצפה באמצעות כבלים ממתכת, עיצוב שמעניק תחושה קרה ומינימליסטית למשל.
מידוף לחנויות ניתן לבחור מקטלוג או לעצב על פי בקשה. החברות הגדולות לעיצוב וייצור פתרונות מידוף בפרט ופתרונות למרחבים קמעונאיים בכלל, מעניקות את החופש היצירתי לטובת הלקוח החדש או הוותיק.
שלטי מידוף כאמצעי פרסום
פרסום הוא חלק בלתי נפרד מהדינאמיקה של המרחב הקמעונאי בחנות. לאורך המדפים השונים, על הסטנדים העומדים וגם על מדפי התלייה מונחים באופן קבוע שלטי מידוף. שלטי המידוף הללו נועדו לתת מידע או להדגיש פריט מסויים ובמקביל הם מספרים ללקוח גם במהלך הקנייה על מבצעים חדשים, על הנחות, או על מוצר בסייל ייחודי.
שלטי מידוף מוצבים כך שלא ניתן יהיה לפספס אותם. לא פעם הם ימוקמו בתוך סטנדים קטנים המונחים על המדף או מוצמדים לדופן שלו, במקביל ישנם פסי שילוט אותם מרכיבים אל תוך המדף עצמו.
שלטי מידוף משתנים בהתאם למבצע הנוכחי ומאפשרים תודעה גבוהה של פרסום ללקוח.
http://www.regency-ltd.com/
הנך נמצא כאן: מידוף לחנויות.
![]() |
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4853 20333 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |