מחבר המאמר: slavikpromo |
לכל בעל עסק ישנם לקוחות אשר מניבים לו הכנסה וכל חברה שומרת ומתפעלת את הלקוחות בדרך שלה. אז איך מערכת CRM קשורה פה? ובכן מערכת CRM נקראת גם "מערכת לניהול קשרי לקוחות" זוהי מערכת אשר מבצעת שילוב בין פעולות שיווק שמבצעת חברה על מנת להביא לקוחות חדשים לבין פעולות שימור לקוחות אשר מבצעת החברה.
המטרה העיקרית אשר לשמה פותחה המערכת היה לשמור ולעשות סדר בבלגן בחברות גדולות אשר קיימים אצלהם מאות ואף אלפי לקוחות. בין אם זה לקוחות חדשים שנכנסים לבין אם זה לקוחות שכבר קיימים. לקוחות חדשים ולקוחות קיימים זקוקים לתפעול שונה ולכן המערכת הזו עוזרת לשימור על קשרים.
כאשר קיימים לקוחות רבים וזקוקים לשמירה על הקשרים ביניהם זהו פתרון אידיאלי לתפעול של חברה גם אם היא קטנה או גדולה. המערכת שומרת ומארגנת את המידע הקיים על הלקוחות ועוזרת להוציא את הפרטים הרצויים בכל רגע נתון. לבצע תזכורות לאנשי מכירות לעשות טלפונים או להזכיר פגישות ושאר פעולות אשר נעשים על מנת לשמר לקוחות.
כמו כן המערכת יודעת לבצע אינטגרציה עם מיילים וקמפיינים פרסומים ברשת האינטרנט. היא יודעת להציג מידע מהיכן הגיע הלקוח מי האיש קשר המפנה אותו וכמובן פילוח דמוגרפי לפי גילאים, מין, מיקום, ועוד..
כל בעל עסק/חברה זקוק/ה למערכת אשר תעזור לו לשמור קשר הדוק עם הלקוחות שלו. מה שמייעל את שיטת המכירה ואת שיטת התפעול של העסק. מערכת CRM עוזרת לשמור ולבצע תהליכים יומיומיים בצורה פשוטה ונוחה.
יתרונות שימוש במערכת CRM
חסרונות בשימוש מערכת CRM
למרות החסרונות היתרונות ממשיכים לבלוט ובעזרת אנשי מקצוע המוסמכים לכך תוכלו ליצור את המערכת המתאימה ביותר לצרכים של החברה. מערכת CRM תעזור לכם לגבש בצורה הברורה ביותר את צינור המכירה ואת שיטת העבודה.
הנך נמצא כאן: מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?.
פרסם את מאמריך באתר! תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך. פרסם מאמר. |
4812 20192 239 |
כותבים מומחים מאמרים מקצועיים קטגוריות נושא |