אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!
מאמרים » CRM » CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

מחבר המאמר:
פורסם בקטגוריה: CRM
המאמר נקרא 998 פעמים
תאריך פרסום:
גרסת הדפסה | 0 תגובות
פורסם באתר Circle: אתר מאמרים קהילתי



היום יש שפע של תוכנות CRM בשוק, כך שזה לא פשוט לבחור את התוכנה המתאימה לעסק שלכם. ישנן שלוש טעויות נפוצות שחברות עושות, אשר מובילות אותן לרכישת CRM שכלל לא מתאימה לחברה. במאמר זה נפרט אודות הבעיות האלו, בתקווה שמודעות אליהן תסייע לכם למנוע אותן.  

חוסר מודעות מוחלט לבעיות החברה - לא קל לאתר את הבעיות והכשלים בתוך עסק, במיוחד כאשר מדובר בעסק קטן, שמנוהל בידי אדם אחד בלבד. אם אתם גם ההנהלה, גם הייצור, גם השיווק, גם המזכירות וגם הנהלת החשבונות, יהיה לכם קשה לאבחן בעיות, מכיוון שאינכם אובייקטיבים במיוחד. לא תוכלו להצביע על הבעיות - פשוט כי לא תהיו מודעים אליהן. חשוב שתדעו, כי המפתח לבחירת מערכת CRM  הוא איתור בעיות בשלב מוקדם, כאשר הן רק מתחילות להופיע, לפני שהן נהפכות לחלק שכיח מההתנהלות היומיומית של החברה. במידה ותצליחו לעשות זאת, תצליחו לחסוך זמן רב, כסף ואובדן לקוחות. בחירת תוכנת CRM אשר לא מעניקה מענה לבעיות שנתגלו - היום תוכנות CRM נהפכות ליותר ויותר מתוחכמות. הן מציעות יותר אופציות ואפשרויות, כך שקל לחברות להתבלבל ולאבד כיוון. הן עלולות לבחור מערכות, אשר בכלל לא מעניקות פתרונות, לבעיות שנתגלו. חשוב שתדעו, כי התוכנה שתבחרו חייבת להתאים לבעיות החברה. התוכנה אינה מיועדת לתהליכים מוצלחים בחברה, אלא יותר לכשלים שיש בה. אתם בוודאי מכירים את הפתגם "הסתכלו על חצי הכוס המלאה" - אך כאן, תאלצו להסתכל על חצי הכוס הריקה ולהתמקד בדברים השליליים, שצריך לשפרם. לדברים המוצלחים - הניחו כרגע.

חוסר החלטיות לגבי מטרות החברה ושינוי המטרות לאחר ההתקנה - עסקים רבים אשר רוכשים תוכנת קישרי לקוחות, מציבים לנגד עיניהם מטרות חדשות לאחר ההתקנה. בשל כל ההתלהבות וההתרגשות מתוכנת קישרי לקוחות החדשה, הם שוכחים וסוטים מהמטרות המקוריות ומציבים מטרות חדשות. כאשר חברה משנה את המטרות שלה חדשות לבקרים, קשה מאוד לבקר אחר ההתקדמות וההצלחה של התוכנה בחברה. במידה והחלפתם את המטרות לאחר ההתקנה, לא תוכלו לדעת אם תוכנת קישרי לקוחות עמדה במטרה שלה או לא, אם היא ענתה על ציפיותיכם ואם השגתם את מה שרציתם מלכתחילה.

לסיכום, הבעיות שציינו במאמר זה, הן נפוצות ושכיחות בעסקים רבים. הבשורה הטובה היא שברגע שאתם מודעים להן, תוכלו לדאוג למנוע אותן. מטעויות של אחרים לומדים. כדי להצליח, בחרו את המערכת המושלמת עבורכם והיו נחושים וממוקדים במטרה. 


אודות מחבר המאמר:

אביב יועצים ייעוץ שיווקי



דירוג המאמר: 1.0

תגובות למאמר CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה תגובות למאמר CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

עד כה לא נרשמו כל תגובות למאמר CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה. רוצה להיות הראשון?

הוספת תגובה חדשה


שם מלא:


כתובת דוא"ל:


תוכן התגובה

הקלידו את הקוד שבתמונה

Visual CAPTCHA


מאמרים נוספים בנושא CRM

הסיפור המופלא על עולם שירות הלקוחות
מידע על מערכת CRM
תוכנת ניהול מלאי למחסנים ולמפעלים
להקפיץ את הניהול שלך קדימה !
מהי מערכת CRM ואיך היא עוזר לעסק?
CRM: זה לא "סטוץ", זו חתונה
CRM בענן: מדוע עסקים קטנים מפחדים מזה?
CRM: 8 טיפים למנהל שמחפש שינוי
CRM לפרילנסרים
CRM: כיצד לעודד את העובדים להשתמש במערכת
CRM: השלב המקדים להתקנת התוכנה
ניהול משימות, פחות דיבורים יותר מעשים.
Frontask CRM - ניהול קבוצות של לקוחות
CRM למוסדות השכלה גבוהה
CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה

הנך נמצא כאן: CRM: כיצד למנוע טעויות אסטרטגיות בבחירת תוכנה.

פרסם את מאמריך באתר! פרסם את מאמריך באתר!
תהנה מחשיפה מקצועית בחינם ואפשר לאלפי גולשים פוטנציאליים להיחשף לדעותיך.
פרסם מאמר.
דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.